Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum en
Re: 2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum e
Dag 63 - 12/12 - Dag 48 Bloei
Hey,
De BBG's ben ik al aan het spoelen, die gaan binnen een dagje of 10 om.
Vandaag iets 'raars' gespot op een van de BBG's, een blaadje waarvan uit het hart ook een topje groeit...
Kusstreek: De BBG's ruiken minder zoet dan de vorige keer dat ik ze gezet heb naar mijn idee.
Dag 68 - 12/12 - Dag 53 Bloei
Yo medegrowers,
We zijn verder aan het afbloeien, sinds gisteren terug onder 600 Watt ipv 660 Watt. De BBG'ers ben ik nu al een vijftal dagen aan het spoelen en die gaan volgende week om.
Ik twijfel wel nog hoelang de DAH's nog kunnen. Zoals je ziet op de detailfoto van het topje hierboven zijn er al wat meer bruine haartjes dan ik zou willen zien op dit ogenblik. Ik geef ze voorlopig nog steeds GS en bloeivoeding mee. We zien wel de komende week. Parameters LV 40 - 65% / Temp 19,5 - 26°C
Comment