Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum en
Re: 2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum e
Ja kwekerts, dit is ook de eerste maal dat ik zo'n lekkere compacte knotsjes heb! Ben echt tevreden en zou eigenlijk moeten verder gaan volgende keer op Plagron. Ik begin de terra lijn wat te kennen. Maar ik houd wel ook eens van een uitdaging dus schakelen we bij het volgende kweekje over op Metrop. Ik heb namelijk ook positief antwoord gekregen van deze mensen om hun voedingslijn uit te proberen...
Re: 2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum e
klinkt goed
zou jou ervaringen met metrop ook wel willen zien !
mijn en bubba's ervaringen zijn tot nu wel goed enkel dat de mr1 en mr2 erg cristaliseerd en lastig te doseren
@ AudioSys: Ik had het al gevolgd in jullie topics dat jullie je arm lam schudden aan dat spul Ik heb alvast een hoestmiddelmaatbekertje en een resem 1ml pipetten aangeschaft. Het wordt wennen daar de Metrop nog veel geconcentreerder is dan Plagron.
Dag 70 - 12/12 - Dag 55 Bloei
De kogel is door de kerk. De eerste twee BBG'ers zijn uit de tent gehaald, die gaan we nog een tweetal dagen in het donker zetten alvorens ze te knippen en een tweetal weken te drogen.
Hoog tijd want mijn stash staat al op rantsoen
Dag 71 - 12/12 - Dag 56 Bloei
Vandaag voor alle zekerheid eens gekeken met het usb-microscoopje of het met de trichomen goed zat van de Bubblegummers die sinds gisteren in het donker staan. Bingo, ze zijn mooi milky naar mijn idee...
@ vapo: nee, ga voor de BBG'ers niet wachten tot ze amber zijn, dat soortje is bij mij bedoeld als overdag-wietje en allemansvriend , de DAH's daarentegen mogen wel wat amber zijn voor ik ze oogst
Der niks van voelen zal wel geen probleem zijn, mocht ik nu oogsten met heldere trichomen zou dat wat anders zijn. Maar ik sta open voor suggestie. Die eerste twee BBG'ers zijn eruit gegaan omdat ze stagneerden. De andere drie staan nog steeds in de tent, en dit ga ik nog een paar dagen zo houden want in die exemplaren zit wel degelijk nog fut. Zo zal ik mooi kunnen vergelijken tussen weekje vroeger geoogste exemplaren en de overige
Eén van de DAH's ga ik helaas moeten beginnen spoelen want het beestje is op en heeft haast geen blad meer
Hee felix,
Ik ben zelf ook wel van de high wietjes.De bank hangers en narcotische dreun wietjes is leuk voor in de avond.Ik las dat iemand schreef DOE JE ER WAT MINDER IN.Die vlieger gaat niet op is mijn mening,
Als je eenmaal een wiet hebt die amber is zul je er nooit high van worden al doe je er maar een beetje in.Het gevoel zal lekker lam en stoned zijn.Meeste houden niet van high zijn omdat ze dan denken dat het geen goede wiet is.Meeste mensen zijn van die knal wiet gewend.Ik vind het zalig om gewoon mn wiet te kunnen roken en ook nog gewoon mn ding overdag te kunnen doen.
@ Goud: mooi verwoord! Ik heb graag een assortimentje: een overdagwietje met een lekkere high, en als ik in mijn zetel lig wat van dat stonerspul Maar het moeten inderdaad niet allemaal van die knallers zijn...
Voor de derde ronde hebben we al zaadsgewijs uitgemaakt wat het zal worden :
Comment