Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum en
Vandaag wat gewogen, deze kweek is een grote teleurstelling geworden wat betreft kwantiteit, maar dit wordt grotendeels goedgemaakt door de fantastische kwaliteit van de stuff. Ik vond het zelf niet slecht maar zoals jullie wel weten stinkt eigen lof een beetje, maar ik ben nu door de mening van rookmaten en outsiders ervan verzekerd dat het topkwaliteit is. Me happy dus op dit vlak
Wat betreft kwantiteit kan ik helaas mezelf niet bewieroken
De Amnesia's en hun toprot waren een jammere zaak, want dat ene exemplaar zonder toprot woog droog tegen de veertig gram, en ik hield maar 115 gr over van 5 planten.
Er komt dus sowiezo een clipfan voor meer bries en een nieuwe koolstoffilter met grotere capaciteit om toprot tegen te gaan met de Metrop-ronde die al van start is gegaan.
2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum en
Op naar de volgende ronde felix wat ben je met 400gr als het smaakt naar het schaamhaar van de duivel, wees blij met je resultaat , je hebt het behoorlijk goed gedaan, al eens geprobeerd om iets minder planten te nemen en grotere potten, of zie je daar het nut niet van in?
Re: 2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum e
LoL Smowkie, mooi verwoord van je
Die grotere potten en minder planten is inderdaad een denkpiste die ik moet bewandelen voor de volgende ronde, maar ik heb nu nog eens ingezet op een groot aantal planten en een 12/12 ronde, daar dit van alle rondes die ik al gedraaid heb voor mij persoonlijk het meest soelaas bracht...En nu met de nieuwe voedingslijn wordt het ook weer aftasten... ach we zien wel wat het ons weer brengt! Hoe meer we proberen hoe beter we kunnen uitmaken wat het beste recept wordt voor een kwaliteits en kwantiteitskweekje.
Mooi, ik blijf je volgen ben ook wel benieuwd wat die 12/12 ronde ga geven, heb er persoonlijk geen beste ervaring mee, maar de strain diende er niet voor...
Re: 2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum e
Yo,
Nog wat rookimpressies:
Bubble Gummer - Female Seeds:
Behoeft deze nog een intro? Ik denk het niet. Gaat al paar kweekjes mee en is een favorietje aan het worden. Lekker zoet van smaak, potente wiet, maar niet allesoverheersende high op dit soortje. Ideaal voor mij als ik actief of sociaal bezig ben.
Black Jack - Sweet Seeds:
Qua kwantiteit een dikke verliespost maar je krijgt dit terug in kwaliteit. Kruidige, bijzonder lekker wiet met een aangename high, die me soms een lekker zweverig en sacraal gevoel geeft. Bij too much slaat deze in mijn geval in als een bom.
Dutch Amnesia Haze - Zambeza Seeds:
De kweker die deze in ideale omstandigheden growt wordt beloond! Helaas is deze soort door z'n grote, compacte buds niet echt goed schimmelresistent. Goede ventilatie in hok aanbevolen! Prachtige Amnesia, die met het curen meteen de zoete boventoon verliest. Effect? Ik raak alleszins zonder problemen in la-la-land met dit soortje. Bijzonder rookbaar door z'n lekkere, kruidige smaak. Eentje om te onthouden...deze haze doet z'n soortje alle eer aan!!!
Comment