Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Temperatuur niet onder de 30 graden te krijgen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Temperatuur niet onder de 30 graden te krijgen

    Korting op 420shop
    Goede middag allemaal,

    wie kan mij helpen met zijn ervaring om mijn temperatuur onder de 30 graden te krijgen.
    Ik zit op een goed geisoleerde zolder, met mijn hok. De afmetingen van het hok zijn 1.50*1.50*200
    Ik heb er een 420m3 koolstof filter in hangen met een pk125 afzuigventilator, en voor inblaas gebruik ik een een ventilator met een temperatuursensor die ingesteld is op 22 graden. Maar ondanks alles krijg ik de temperatuur niet lager dan 30 graden met de lamp aan. De lamp is 600 watt, met hamerslag kap. LV ligt tussen de 30 en 40 %, alleen als het hok open is zakt de temperatuur lager. Is een oplossing maar de blauwe petten kunnen me makkelijker meten. De lamp is in de nachtelijke uren aan. Er staan al 2 weken 16 ak47 af in.
    Groetjes

    #2

    Comment


      #3
      Re: Temperatuur niet onder de 30 graden te krijgen

      Alvast bedankt voor je reactie,

      Ik heb er 3 bakje in staan met elke in inhoud van 1 liter, deze verdampen goed maar de lv gaat niet erg omhoog vandaag nog eens 3 bakjes erbij gezet. De Temperatuur buiten het hok is rond de 25 graden. Er hangt 1 clipon ventilator in. De Temperatuur als de lamp uit is ligt rond de 25 graden. De uitgaande luvht wordt trouens via de schoorsteen gedaan. Ik zal straks even een foto proberen te maken ervan.

      Groetjes

      Comment


        #4
        Re: Temperatuur niet onder de 30 graden te krijgen

        Hey vanm
        Dat probleem heb ik ook gehad , en ik losde dit op met wat extra waterbakjes neer te zetten , een reeks handdoeken op de grond te zetten en die constant nat te houden ....
        Werkte goed voor mij .... Ik hield het dan wel constant in de gaten of de handdoeken nat bleven, als ze er terug wat droger uitzagen of voelde stond ik er weer bij met men gieter om ze nat te maken ...
        En hoe Green fumes zegt een extra ventilator bijzetten .....

        Veel succes nog !!!
        What comes around , goes around

        Comment


          #5
          Re: Temperatuur niet onder de 30 graden te krijgen

          ook veel probleem gehad net extra lamp.

          Ik heb afzuiging naar buiten gemaakt de verse lucht van buiten nachts draaien i.p.v. overdag.
          Toen dit niet genoeg was heb groter afzuiging en inblaas gekocht geen andere keuze.

          gelukige word nu wat koeler weer. suc6 ermee!

          Comment


            #6

            Comment

            Bezig...
            X