Eerste kweekverslag WSS Skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smowkie
    Elite Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 2684

    #16
    Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

    en hoe gaat het ermee?

    Comment

    • Plantje46
      Stoner
      Member
      • Jun 2012
      • 24

      #17
      Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

      Hallo,

      Het gaat goed, was vandaag van plan om weer eens wat te posten.
      Het verloopt goed, nog geen vreemde dingen gezien of mee gemaakt. Mijn camera is stuk, ff nieuwe aanschaffen plaatjes komen snel.

      Ben lekker aan het hobby´en zo nu en dan leer ik wat bij.

      Heb wel wat vragen, ik heb nu ventilator aan gezet en wil met de afzuiging toch anders gaan doen,
      ik dacht misschien is het wel mogelijk om afzuiging op die van de afzuigkap in de keuken aan te sluiten? Hoe denken jullie hierover?

      En voor de aanvoer van verse lucht heb ik wat leuks gevonden, een kleine dwars ventilator. Zie foto.
      Hij heeft een uitblaasopening van 34x 97mm 80m/h (staat op de specificatie)
      Heb het zelf even gemeten (met airflow meter):
      10 cm afstand 8 m/s
      20 cm afstand 6 m/s
      50 cm afstand 3 m/s
      1 m afstand 2 m/s

      Is dat genoeg of juist te kort?


      20120813_090428.jpg

      Alvast bedankt, ik begin de smaak te pakken van het kweken.

      Comment

      • Plantje46
        Stoner
        Member
        • Jun 2012
        • 24

        #18
        Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

        Hier wat foto's van de vrouwtjes, .

        DSC08308.jpgDSC08302.jpgDSC08303.jpgDSC08304.jpgDSC08305.jpgDSC08306.jpgDSC08307.jpgDSC08312.jpgDSC08316.jpg

        Comment

        • mg5
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Feb 2012
          • 395

          #19
          Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

          Zeer netjes!!!!

          Comment

          • Plantje46
            Stoner
            Member
            • Jun 2012
            • 24

            #20
            Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

            @mg5. Bedankt !

            Comment

            • Smowkie
              Elite Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 2684

              #21
              Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

              Ziet er mooi uit :p Wat is de temp onder de lamp op dit moment?

              Comment

              • mg5
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Feb 2012
                • 395

                #22
                Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

                Misschien kun je die kleine wat meer naar het midden zetten....

                Comment

                • Plantje46
                  Stoner
                  Member
                  • Jun 2012
                  • 24

                  #23
                  Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

                  Ik heb de kleine verplaats naar het midden en verwisseld met de grootste.

                  Temperatuur is 26-28 graden. Vrijwel constant, heb 3 dagen temperatuur data logger aan gezet.
                  Kon je goed zien dat hij heel langzaam opliep in de licht cyclus.

                  Luchtvochtigheid is ongeveer 70% - 80%. Heb ook zo'n standaard meter, maar dat ding spoort niet.
                  Hebben jullie daar misschien nog goed advies over?

                  En hoe denken jullie voor frisse lucht toevoer? In mijn vorige post.

                  Bedankt. Ga weer aan het werk.

                  Comment

                  • Smowkie
                    Elite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 2684

                    #24
                    Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

                    IK heb geen idee of die dwarventilator voldoende zal zijn, als de lamp aan is zal je lv zowiezo wel zakken, het moeilijkste is om hem lager te krijgen als de lamp uit is, en daarvoor heb je idd een blazer nodig, en een afzuiger, 70-80 is vrij hoog, maar kan zeker NU nog geen kwaad, alleen zal je straks wel die LV toch iets moeten kunnen zakken tot 55-60

                    Comment

                    • Plantje46
                      Stoner
                      Member
                      • Jun 2012
                      • 24

                      #25
                      Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

                      Bedankt voor de tip. Ik ga er wat mee doen.

                      Kleine foto update.

                      Heb twee potten verwisseld omdat de ene groter was dan de andere, nu heeft die grote een blad dat slap is gaan hangen zie laatste foto´s komt dat door stress?


                      DSC08319.jpgDSC08320.jpgDSC08321.jpgDSC08322.jpgDSC08323.jpgDSC08324.jpgDSC08325.jpgDSC08326.jpgDSC08327.jpg

                      Comment

                      • Bodos
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2011
                        • 868

                        #26
                        Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

                        Mooie plantjes .Lekker groen en gezond .

                        Succes.
                        Led's grow !

                        Comment

                        • Plantje46
                          Stoner
                          Member
                          • Jun 2012
                          • 24

                          #27
                          Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

                          Weer kleine update met foto´s. Op hoeveel moet de afzuiging staan? het gaat redelijk goed naar mijn mening, al duurt het wel beetje lang. is dat normaal?

                          DSC08329.jpgDSC08330.jpgDSC08331.jpgDSC08332.jpgDSC08333.jpgDSC08334.jpgDSC08335.jpgDSC08336.jpgDSC08337.jpgDSC08338.jpgDSC08339.jpgDSC08340.jpgDSC08341.jpgDSC08342.jpgDSC08343.jpg

                          Comment

                          • AudioSystemRolla
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2012
                            • 1709

                            #28
                            Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

                            de afzuiging moet zo staan dat de temp en de LV onder controle zijn
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                            Comment

                            • Plantje46
                              Stoner
                              Member
                              • Jun 2012
                              • 24

                              #29
                              Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

                              Dat is nog geen probleem, had hem licht aan staan. En alles is steeds vrij stabiel, bedankt.

                              Comment

                              • Ehdrbn
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2012
                                • 111

                                #30
                                Re: Eerste kweekverslag WSS Skunk

                                En hoe staat het er inmiddels voor? best benieuwd

                                Comment

                                Bezig...