Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onze planten voor de grote ruit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Onze planten voor de grote ruit

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal dit is onze eerste verslag, hopen dat ik het goed doe hahaha,

    Ik ben al een tijdje bezig met mijn 2 blue cheese en kan zeggen het gaat super.

    Ik gebruik de voedingslijn van canna en maak gebruik van een voedings schema.

    heb 13 foto's geupload.
    Reactie's welkom en ook hulp eventueel.
    Attached Files
    Last edited by Lolita; 17 July 2012, 18:51.

    #2
    Re: Onze planten voor de grote ruit

    PICT0639.jpg zo zien ze er nu uit, 1,5 week bloei

    Comment


      #3
      Re: Onze planten voor de grote ruit

      Dat gaat lekker ruiken in de kamer!

      Comment


        #4
        Re: Onze planten voor de grote ruit

        Oww jazeker een heerlijke geur. Mijn favoriete wietje.

        Comment


          #5
          Die is behoorlijk

          Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #6
            Re: Onze planten voor de grote ruit

            dat zijn forse planten !
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

            Comment


              #7
              Re: Onze planten voor de grote ruit

              Ruikt het lekker in je huisje
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Onze planten voor de grote ruit

                Jaa zijn 2 mooie meiden

                Comment


                  #9
                  Re: Onze planten voor de grote ruit

                  Ik wou net zeggen...dat zijn een paar beste meiden die daar vol in de kijker op de vensterbank staan. Je ziet ze al staan aan het begin van de straat

                  Hopen dat ze net zo mooi aflboeien! Op naar dikke toppen!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Onze planten voor de grote ruit

                    Ziet er leuk uit alleen zo op vensterbank zou ik niemand aanraden.
                    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                    Comment


                      #11
                      Re: Onze planten voor de grote ruit

                      Waarom zou dat je dat niemand aanraden? Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. ik val er niemand lastig mee.
                      het is maar net hoe je de plant behandeld, als een opbrenger en zelf van genieten. Dit is voor mij ook een test als het me lukt is een 2de maar ik houd jullie op de hoogte,
                      Binnenkort start ik ook in mijn verloskamer daar ga ik ook een verslag over maken.

                      iig iedereen bedankt voor de leuke reactie's.

                      Tot snel,

                      peace and pot!

                      lolita

                      Comment


                        #12
                        Re: Onze planten voor de grote ruit

                        haha dat is wel heel vet uitzicht voor de bestuurders op dat weggetje
                        mooie kamerplantjes zo gehehe
                        greetz

                        Comment


                          #13
                          Re: Onze planten voor de grote ruit

                          Ook hier zie je maar weer dat experimenteren best een mooie plant kan opleveren. Mito bedoelt waarschijnlijk dat er afgeraden wordt achter glas te kweken i.v.m. minder direct zonlicht en/of UV. Maar zoals jij hier bewijst groeien de plantjes prima en volgen gewoon een natuurlijke groei en bloei weg. Misschien dar er in andere omstandigheden een hogere opbrengst zou zijn, maar dit kan voor veel mensen een positieve post zijn en een reden om toch achter glas te proberen. Beter iets dan niets als motto.
                          Zijn het trouwens autoflowers?
                          Zien er leuk uit.

                          Comment


                            #14
                            Re: Onze planten voor de grote ruit

                            Dan zou ik mito iets verkeerd begrepen hebben, Gelukkig hebben we hier voor de hele dag zon anders was het me zo ook niet gelukt,
                            Ben nu met een onderzoek bezig naar uvb lampen, ik mag graag experimenteren, want net als een wijnliefhebber ben ik een wietliefhebber, alleen jammer dat het voor ons zo moeilijk wordt gemaakt terwijl zij elke seconde van de dag een fles wijn kunnen opentrekken.

                            Jammer trouwens dat het steeds zo bewolkt is want kan zien aan de dames dat ze daar niet zo blij mee zijn, ik blijf hopen op snel mooi weer..!!!

                            En nee dit zijn geen autoflowers. Barney's farm- blue cheese.
                            Ik denk ook niet dat er mega toppen vanaf komen, maar ik ben overal blij mee, en een ervaring rijker

                            Bedankt voor je leuke reactie.
                            Last edited by ceBep; 19 July 2012, 15:04. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd

                            Comment


                              #15
                              Re: Onze planten voor de grote ruit

                              rest mij eigenlijk de vragen ;
                              ben je uit zaad begonnen ?
                              en hoe heb je ontkiemd en de eerste groei gedaan ?
                              als je dat ook achter dat raam hebt gedaan zijn het nette planten meestal strekken ze als de kolere achter een raam en dat valt reuze mee met deze dames
                              ze hebben de internodes niet heel dicht op elkaar maar ook weer niet erg gestreched
                              wij hadden namelijk plantjes achter het raam die al 40 cm telde voor de eerste blaadjes ontwikkeld werden door licht tekort achter het raam (ook de hele dag in de zon)
                              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                              Comment

                              Bezig...
                              X