Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

    Korting op 420shop
    Hallo, ben 19 jaar en ben sinds 5 maanden geleden begonnen met kweken, werk met LED verlichting (45W) ,

    De eerste planten die ik heb genomen zijn

    - 5x Special Queen #1. ik had er goedkope genomen om hierdoor te leren, ben begonnen met ze te planten op 5juni, ze staan nu nog echter in groei en zijn 70cm groot. Vraag me af of het wel normaal is dat het zo lang duurt, toen had ik echter nog geen lampen en moest het in dit slecht weer doen met weinig zon.

    De planten die momenteel onder mijn lamp staan, ze zijn 4 weken oud.Deze staan al 2 weken onder de lamp.
    1x OG Kush
    1x Amnesia Haze
    1x Northern Light
    1x Purple Haze

    Ik hoop dat ik veel van jullie zal kunnen leren en hoop dan later ook als het zou kunnen jullie wat te leren

    Wolf92
    Last edited by TheWolf; 7 August 2012, 20:45. Reden: betere voorstelling

    #2
    Re: Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

    Welkom Wolf, zoveel planten onder een 45watt led, verwacht er niet te veel van

    Comment


      #3
      Re: Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

      Hoe bedoel je?

      Comment


        #4
        Re: Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

        Ik heb je topic even in de binnenkweek verslagen neergezet omdat hij daar beter thuishoort. Of ben je niet van plan een kweekverslag bij te gaan houden? Indien 'nee', dan verplaats ik hem morgen wel weer
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

          Is inorde, morgen komen er foto's

          Comment


            #6
            Re: Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

            Wat ik bedoelde Wolf is dat licht gewicht is en 45 watt is weinig licht, ook de oppervlakte die al je planten innemen worden niet voldoende belicht met 45 watt.
            Beetje een combinatie van teveel planten en te weinig licht, dus verwacht er niet te veel van.

            Comment


              #7
              Re: Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

              Om vijf planten of meer te laten bloeien onder Led zul je toch al snel naar 250 Watt Ledvermogen moeten gaan hoor, anders zal het maar een zeer minieme oogst zijn of helemaal geen... Kijk uit naar een spectrabox of ander spul waar resultaat mee behaald wordt, al de rest (goedkope leds) is k*t en kan je enkel als ondersteuningslicht gebruiken...

              Ter info misschien eens de Led-topics van Bodos en anderen hier bekijken over growen onder Led.

              Grtz,

              DJ Felix

              Comment


                #8
                Re: Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

                Hoe gaat het met de ledkweek?

                Comment


                  #9
                  Re: Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

                  Pret zonder led (dat is mijn mening)
                  Beter 250 watt hps pakken.Ik heb mn eigen ook in mn vingers gesneden met led.Voor mij was het een grote teleurstelling.

                  GR Goud

                  Comment


                    #10
                    Re: Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

                    morgen is inmiddels een week geleden volens mij is ie er ook achter dat een ledpaneel van 45W niet genoeg is voor 9 planten
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                    Comment


                      #11
                      Re: Dag iedereen, dit is Wolf92's kweek met LED verlichting!

                      Het is zoals meerdere mensen hier al gezegd hebben wel wat weinig vermogen om zoveel planten te kweken .
                      Ik wil je absoluut niet afzeiken hoor echt niet ,maar 45 watt is mooi om 1 plant of twee planten te laten groeien om ze te laten afbloeien heb je echt wat meer vermogen nodig .

                      Desalniettemin succes met je kweek Wolf ik blijf je volgen.

                      grtz..
                      Led's grow !

                      Comment

                      Bezig...
                      X