Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fast bud #2 autoflower en Big bang feminized

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fast bud #2 autoflower en Big bang feminized

    Korting op 420shop
    Ik heb een zeer amateuristische opstelling.

    400 Watt HPS
    Een zelfgemaakte box bekleed met weerkaatsende folie. (geen dichte box maar vanboven open.. zeg maar een bak of kist.
    Een ventilator die tussen de planten en de lamp blaast
    Dit in een ruimte van ongeveer 20m2.

    Aangezien ik maar hooguit 1 of 2 planten per keer ben gaan kweken, dacht ik dat afzuiging niet zo'n probleem ging zijn. Aangezien de ruimte groot genoeg is en voldoende verse lucht bevat of circulatie is.

    De ramen heb ik afgeplakt met folie en doeken zodat het echt goed donker is.

    Op 12/05 waren de zaailingen al even boven.


    Big bang & Fast bud #2

    P5120002.jpg

    Als ik zag dat de grond droog was en na even met de vinger gevoeld te hebben of het dieper ook droog was, gaf ik een kleine scheutje water in een cirkel rond de stam (niet op de stam)

    21/05/2012

    Het 2de bladerstel is er al bij beide dames & ze zijn ondertussen overgepot. De stengels waren te lang gestrekt daar ik ze niet onmiddelijk onder de sterke lamp had gezet (400 Watt hps). Ik dacht dat de plantjes dit nog niet aan zouden kunnen. (links big bang, rechts fast bud #2)

    P5210903.jpg

    27/05/2012

    De plantjes beginnen nu goed te groeien en zien er stevig uit. Ze zijn al niet meer zo klein als klavertjes vier.

    P5270918.jpg

    27/05/2012

    De fast bud #2 strekt harder dan de big bang. Lamp korter gehangen, op 1 m 30 ongeveer

    Fast bud #2 :

    P5310948.jpg


    links big bang, rechts fast bud #2:

    P5310949.jpg


    01/06/2012

    De fast bud #2 is al eventjes in bloei.

    P6110017.jpg

    P6170013.jpg

    P6170111.jpg

    Big bang nog niet want dat is geen autoflower. De big bang zet ik in bloei als de fast bud geoogst is.

    Ik geef de planten nu 16u licht/ 8 u donker.


    21/06/2012

    Fast Bud #2's toppen blijven goed aangroeien

    P6210013.jpg

    24/06/2012

    P6240013.jpg

    Niet veel later is de fast bud #2 geoogst, ik had 18 gram, wat ik weinig vind. Maar het effect was echt lekker. niet echt stoned gevoel.
    Maar eerder fris en actief. De geur van de fast bud #2 was heel fruitig en exotisch.

    De big bang had ik 38 gram van, deze is in het verslag wat uit de boot gevallen omdat ik geen foto's had gemaakt bijna.
    Deze rook ik momenteel van. Ze geeft een vet stoned gevoel!

    Happy blowings ^^^

    P6260040.jpgP6260040.jpg

    #2
    Re: Fast bud #2 autoflower en Big bang feminized

    Leuk verslag
    Had je elke paar dagen een update gemaakt hadden we wat kritieke puntjes kunnen verbeteren en had je minstens 2x zoveel wiet van je plantjes gehaald
    Ik hoop niet dat die laatste foto's van net voor de oogst zijn, want daar is ze nog lang niet klaar.

    Nou, veel kweekverslagjes gaan lezen op het forum dan maar, en veel succes voor de volgende keer.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Fast bud #2 autoflower en Big bang feminized

      Die laatste foto is idd niet van net voor de oogst, maar verder had ik er geen gemaakt
      Wiet was top hoor

      Zal m'n volgende kweek beter m'n best doen

      Edit: Als ik volgende keer 2x zoveel kan hebben QnQ, zal dat geen probleem zijn een verslagje te maken
      Last edited by grashupper; 5 August 2012, 16:47.

      Comment

      Bezig...
      X