Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Een paar Amnesia onder de led
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Een paar Amnesia onder de led
Budmoorley #thnx
Vapoman # story of my life .
Bloei dag 49.
Ik kon het vandaag niet laten om toch een beetje voeding( Terra Bloom en Green sensation ) bij het water mee te geven ..de dames zagen er zo treurig uit .
Op de spint die ik heb ontdekt na staan m'n planten er nog niet zo slecht bij ,er zitten er wel meer als ik hoopte maarja ...gister maar alle bladeren handmatig met een beetje water met Bayer Duofloor en een sponsje afgesopt en dit herhaal ik morgen nog een keer maar dan wellicht met een ander middel ik heb helaas nog geen tijd gehad om iets anders te halen ,misschien morgen .
De toppen dikke elke dag nog een beetje aan en er komt ook steeds meer hars bij ,de geur is ook nog steeds neusvleugelstrelend en flink aanwezig in m´n kastje.
over naar de pic´s...SAM_3101.jpg
SAM_3104.jpg SAM_3105.jpg SAM_3106.jpg
SAM_3107.jpg SAM_3108.jpg SAM_3110.jpg
later...
Led's grow !
Comment
-
High everybody,
Weinig te melden vandaag behalve dat de bladeren van de drie dames ipv gister vandaag weer een sponsbeurt hebben gehad met verdelgingsmiddel en ik geloof dat ik hier wel goed aan doe .Ik zie zo in eerste instantie niet dat er nog andere bladeren aangetast zijn door de spint.
Verder bouwen de toppen nog lekker door en worden de dames ook steeds witter .
SAM_3117.jpg De dames krijgen van nu af aan echt allen nog maar afgezuurd water ..hoe treurig ze dadelijk ook gaan kijken .Nog effe proberen twee weken te spoelen .
En ik heb afgelopen maandag al een paar zaden in steenwolplugjes laten ontkiemen voor m´n volgende avontuur.SAM_3115.jpg SAM_3116.jpg
Drie stuks Fruit Spirit en drie stuks Shining Silver haze van Royal Queen Seeds.Vijf van deze zaden zijn reeds ontkiemd en op de zesde wacht ik nog.Al heb ik niet veel hoop meer dat die nog gaat ontkiemen .
Alle onkiemde zaden hebben al een flinke penwortel aangemaakt die onder de plug uitkwam en heb ik gister in kleine potjes met PLagron lightmix zodat ze nog effe lekker onder de tl´s kunnen doorgroeien en wortelen totdat deze kweek klaar is en de kast goed schoongemaakt is .
Uiteindelijk wil ik twee van elke soort in m´n kast hebben en dan word hier een nieuw topic voor aangemaakt
verder geen nieuws dus ..
Led's grow !
Comment
-
En nog een paar pic's .
SAM_3118.jpg SAM_3119.jpg SAM_3120.jpg
SAM_3121.jpg SAM_3122.jpg SAM_3123.jpg
later..Led's grow !
Comment
-
Bubba # de herfstkleuren voeren nu de boventoon en die kleintjes komen wellicht eerder in de groteplantekast dan verwacht.
Bloei dag 56.
Ik heb zojuist het buitenkweek verslag van de moeders van deze "Amnesia's zitten terug lezen en terug tellen en ik ben tot de conclusie gekomen dat de moeders al met 48 dagen !! al klaar waren .Vandaar dat ik het idee heb dat m'n planten al lekker rijp voor de oogst zijn.
Dus mijn vermoedens of het wel echte Amneesjes waren zijn terecht ...niet dus of een nieuwe soort met 8 weken bloeitijd ....
Ik ben m'n dames inmiddels al een week aan het spoelen dit hou ik nog twee dagen aan en dan ga ik ze maar eens oogsten ,ze zien er lekker klaar uit.
Morgen weer een paar foto's van de dames ik kan nu de kast niet meer openen om foto's te maken want ze hebben hun schoonheidsslaapje op dit moment.
later..Led's grow !
Comment
-
A...je heb al weer kleintjes staan zo te zien
En ik geloof dat als mensen ook maar iets een haze geurtje ruiken het gelijk een amnees wordt genoemt zodat ze er meer geld voor kunne vragen. De meeste zijn rond de 12 weken alleen de S5 is 9 weken.
Succes met het aflboeien en knippen van de meiden straks en laat het u smaken!
Comment
-
Rebel # is ook de laatste keer dat ik weer stekken heb gehaald .
Bubba # ik had het kunnen weten met die buitendames..
bloei dag 57 .
De dames zijn om
en de spreekwoordelijke buit is binnen .
Vandaag toch maar de beslissing genomen om ze te gaan oogsten ,ik had eigenlijk pas morgen in m´n gedachte maar ivm tijd gebrek morgen ,dan maar vandaag.
Ze geuren zo´n best tijdens het knippen en hangen nu te drogen in de kast met een lekkere temp en RV en de afzuiging aan .
SAM_3126.jpg SAM_3127.jpg SAM_3130.jpg de eerste plant
SAM_3131.jpg SAM_3132.jpg SAM_3133.jpg de tweede plant en een iets voller rekje
SAM_3125.jpg SAM_3134.jpg SAM_3135.jpg SAM_3136.jpg de derde plant met een nog iets voller rekje
SAM_3137.jpg de kleine topjes
SAM_3138.jpg en de jongsters.
later.Attached FilesLast edited by Bodos; 28 October 2012, 18:57.Led's grow !
Comment

Comment