Critical x10 binnenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • THC Dude
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 2405

    #16
    Re: Critical x10 binnenkweekje

    Gaat goed hiero, mooie gele plantjes om te zien...ze zouden toch groen motten wezen of nie

    Dat gaat wel goed komen!

    Comment

    • mg5
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Feb 2012
      • 395

      #17
      Re: Critical x10 binnenkweekje

      Sow hee, nee deze motten geel wezen!!!

      Comment

      • mg5
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Feb 2012
        • 395

        #18
        Re: Critical x10 binnenkweekje

        Had al een paar weken last van mijn afzuiger waar een tikkend geluid uit kwam!

        Toch maar ff naar de growshop gereden, kon gelijk een nieuwe krijgen maar heb een iets zwaarder gekocht dit voor 2 tientjes meer!

        Nu moet ik alleen nog een zwaarder filter maar dit kan nog wel een paar weekjes wachten!!

        Comment

        • mg5
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Feb 2012
          • 395

          #19
          Re: Critical x10 binnenkweekje

          Heb net 9 plantjes getopt!!

          Alleen die ene die al getopt uit het zaad kwam weet ik niet wat ik er mee moet....

          Jullie mening......

          Comment

          • mg5
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Feb 2012
            • 395

            #20
            Re: Critical x10 binnenkweekje

            Heb helaas wel een paar die wat achter lopen,
            Dit heeft denk ik te maken dat ik m'n aarde hergebruik en ik mijn vorige kweek er 8 mannetjes tussen had,
            en dus de ene pot meer voeding en dergelijke bevat als de andere!!

            ZWAAR ***!!!!

            Maar wat nu?

            Comment

            • AudioSystemRolla
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1709

              #21
              Re: Critical x10 binnenkweekje

              tja dat is erg lastig misschien is het makkelijkst de 'voorlopers' te spoelen om vervolgens een beetje gelijk te trekken ?
              en hierna allen evenveel bijvoeden
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment

              • mg5
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Feb 2012
                • 395

                #22
                Re: Critical x10 binnenkweekje

                Dat ga ik eens proberen,

                Misschien de achterlopers iets meer voeding, we zullen zien!!

                THNX,

                Comment

                • AudioSystemRolla
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 1709

                  #23
                  Re: Critical x10 binnenkweekje

                  mag toch wel aannemen dat je de aarde goed losgehusseld hebt voor het hergebruik ?
                  verder niet opgewaardeerd met stoffen ?
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                  Comment

                  • mg5
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2012
                    • 395

                    #24
                    Re: Critical x10 binnenkweekje

                    Ja zeker wel!!!

                    Geef die enzymen!!!

                    Comment

                    • mg5
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2012
                      • 395

                      #25
                      Re: Critical x10 binnenkweekje

                      Alles gaat goed hier!!!IMG_0505[1].jpg

                      Hier ff een update van de Critici!!!

                      De klok gaat morgen om naar 12/12.
                      IMG_0502[1].jpgIMG_0503[1].jpgIMG_0504[1].jpg

                      Comment

                      • shivaman
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2012
                        • 905

                        #26
                        Re: Critical x10 binnenkweekje

                        ziet er erg goed uit !! ik wil deze week ook naar 12/12 maar ze zijn misschien nog iets klein als ik dit zo zie.. zijn nu na het toppen met de 5e internode bezig.. bij jou toch ook ongeveer??... zover ik kan zien
                        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                        (running)

                        Comment

                        • mg5
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2012
                          • 395

                          #27
                          Re: Critical x10 binnenkweekje

                          Ja dat klopt zo ongeveer wel Shivaman!!

                          Houd je ook een verslag bij?

                          Comment

                          • THC Dude
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 2405

                            #28
                            Re: Critical x10 binnenkweekje

                            Mooie planten, lekker gezond.

                            Houden zo!

                            Comment

                            • mg5
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Feb 2012
                              • 395

                              #29
                              Re: Critical x10 binnenkweekje

                              Zow, 10-9 klok op 12/12.

                              Comment

                              • mildred
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2012
                                • 766

                                #30
                                Re: Critical x10 binnenkweekje

                                lekker optijd ze groeien nog een stuk door..

                                Comment

                                Bezig...