1ste kweek 400w hps 5x ak47

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #31
    Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

    Ik zie niet zoveel problemen toch ?
    Ja, het oude blad heeft wat weinig vingers.
    Maar da's al een tijdje geleden veroorzaakt en te wijten aan het licht, gebrek eraan, of onregelmatig aan/uit.
    Het gaat om het nieuwe blad, bovenop ziet het er goed uit.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Rambo90
      Senior Stoner
      • Jun 2011
      • 44

      #32
      Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

      b.jpgIMG_0468[1].jpg

      Geef ongeveer liter tot ander half met Voeding per dag, ligt eraan hoe droog de aarde is langs de randen

      Kan kloppen in het begin had ik problemen met lamp waardoor hij niet continu bleef brandwn
      maar kan me niet voorstellen dat 12/12 een probleem moet zijn voor deze symptonen denk dat me ph waarde
      roet in de planten gooid..

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Wil nu dus als eerste me ph verlagen naar ongeveer 6,
      is nu al een week 6,8

      Heb een kwart bekertje azijn gepakt, rest aangevult met water
      is nu ongeveer ph 5,1, heb hem voor de zekerheid nog iets verdunt en kwam dus lager als 6 uit
      is dit veilig om te geven?
      IMG_0469[1].jpg

      na deze foto is ie nog iets verdunt..
      maar hoe langer het blijft hoe lager hij word, nu al 4.6...
      ph gemeten grond van de plant die het beroerds eruit ziet 6,8
      Last edited by Rambo90; 22 September 2012, 10:47.

      Comment

      • DJ Felix
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 808

        #33
        Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

        Hey Rambo,

        De problemen met je lamp in 't begin zouden inderdaad voor het niet zo frisse uitzicht 'algemeen' kunnen zorgen. Gelieve niet te veel vertrouwen te stellen in dat type pH-meters. Je nieuwe scheutjes zien er oké uit zoals QnQ zei...

        Comment

        • Medical-Spliff
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 2061

          #34
          Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

          1L tot 1,5L drinken voor deze plantjes en dat dan bijna iedere dag???? denk dat dit serieus teveel is, ben geen specialist maar ik heb nog geen enkele ronde gehad dat mijn dames meer dan 750ml dronken dagelijks en dan nog niet alle dagen alles en dan ben ik bezig over dames die vol in bloei staan...mischien iemand die hierover meer kan vertellen
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment

          • AudioSystemRolla
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 1709

            #35
            Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

            mijne krijgen om de 2 dagen 1 liter met zijn 6en vol in bloei
            dus denk dat je idd een beetje aan de hoge kant zit met het wateren
            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

            Comment

            • Medical-Spliff
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 2061

              #36
              Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

              1L water om de 2 dagen is nog maar 0,5L per dag dat ze drinken en dat in volle bloei terwijl rambo bijna dagelijks 1L tot 1,5L geeft en dat nog niet in volle bloei...
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment

              • DJ Felix
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Aug 2011
                • 808

                #37
                Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

                Ik dacht dat ie die 1 à 1,5 liter geeft aan de vijf plantjes samen hoor, en niet per stuk. Anders zou hij toch eerder een vijver dan een kweekruimte hebben
                Als je dat per plant geeft Rambo dan is dat veel te veel!

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #38
                  Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

                  Hoe gaat het Rambo ?
                  Afzuren met azijn (half bekertje? ) en zo'n metertje is niet zo'n best idee.
                  Dan kan je misschien beter niet afzuren.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • shivaman
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2012
                    • 905

                    #39
                    Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

                    ik zuur af met zo'n flessie citroensap... 3ml per liter water ongeveer... en dan zit ik op een PH van 6
                    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                    (running)

                    Comment

                    • Barbamama
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2012
                      • 344

                      #40
                      Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

                      Ben net begonnen met het lezen van je topic en het eerste wat me opviel was dat je azijn gebruikt om af te zuren. Niet doen, daar houden je plantjes niet van. Net nog een ander topic gelezen over treurige blaadjes en daar kwam het door azijn. Je kan ph- zo halen bij een tuincentrum op de vijverafdeling.

                      Comment

                      • DJ Felix
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2011
                        • 808

                        #41
                        Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

                        Hey Rambo,

                        Hoe gaat het met je kweekje man? Ben ook wel benieuwd, je hebt al enkele goede tips gekregen voor je kweekje van forumleden, laat eens weten hoe het gaat!

                        Grtz

                        Comment

                        • Rambo90
                          Senior Stoner
                          • Jun 2011
                          • 44

                          #42
                          Re: 1ste kweek 400w hps 5x ak47

                          Sorry, lang niks laten horen
                          Planten gaan aardig, 2 planten iets geschaad door de lamp te laag

                          PH- is besteld, evenals een scrognet voor de volgende kweek

                          Zal vanavond even foto's uppen, top begint iig al!

                          Comment

                          Bezig...