Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Is al een poosje geleden dat ik nog actief bezig was op jd.
    Maar hier ben ik weer.
    Heb tijdje geleden van een vriend enkele zaadjes gekregen ( geen idee wat voor soort, zal voor iedereen een verrassing zijn)
    Heb ze laten ontkiemen en zijn er toch 4 van uitgekomen.
    Heb dan ook achteraf besloten om er nog 3 AK's autoflower bij te zetten aangezien er nog ruimte in de tent was.
    Ik gebruik de volgende opstelling :
    - DS 90 (90X90X160)
    - 400Watt HPS
    - universele potgrond
    - clip fan voor inlaat
    - pc fan voor uitlaat ( hiermee heb ik de temperatuur nog niet volledig mee onder controle bij warmere dagen
    durft de temperatuur boven de 30 gaan, ga binnenkort kijken voor een degelijke afzuiging)



    Deze zijn 9 dagen(boven de grond):
    -SAM_0610.jpgSAM_0611.jpgSAM_0608.jpgSAM_0609.jpg
    Op foto 1&2(unknown nr1) staat het grootste en mooiste plantje, al begint het blad persies naar boven te krullen?? Aan wat zou dit kunnen
    liggen? Op foto 3&4(unknown nr2)staat een plantje even oud of de vorige en ziet er volledig anders uit, blaadjes zijn golvend en groeien niet echt.
    komt dit nog goed?

    Deze zijn 5 dagen oud (boven de grond)
    SAM_0612.jpgSAM_0613.jpg( unkown 3&4) vind de blaadjes er wat raar uitzien.

    De AK 47 autoflower 3dagen oud (boven de grond)
    SAM_0614.jpgSAM_0615.jpgSAM_0616.jpgSAM_0617.jpg
    Zat in pot nood, en blijkt dat de gamma hier niets anders had staan of vensterbank bloempotten
    denk niet dat ze ruimte genoeg gaan hebben al worden ze niet zo groot.
    Zullen wel zien anders maak ik er 1 grootte bak aarde van

    De foto's zijn getrokken net toen de lamp uitging, mss vanacht foto's van voor de lamp aangaat.

    Hints & Tips zijn altijd welkom

    Grtzz
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

    #2
    Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

    waarom plakken je potten aan de zijkant van je tent, en hoe komt het dat de aarde er niet uitvalt?


    temperatuur lijkt me toch een probleem te worden, klein tentje, grote lamp.

    en op deze manier doe je niets aan de geur, onderschat dat niet !

    nog een tipje: gebruik vierkante potten, nu laat je veel bodemoppervlakte onbenut

    succes met je kweek, ze zijn al mooi ontkiemd, ziet er goed uit.
    kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

    Say Cheese !!



    Comment


      #3
      Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

      @ gifkikker: de temperatuur is idd soms een probleem, en word voor gekeken! Ga spoedig achter een afzuiging met koolstoffilter.
      de inlaat was ik van plan men pc fan te gebruiken ( da ik nu als soort van afzuiging gebruik). De potten ja...weet ik, maar had
      niets meer staan en ja ga dan naar de gamma en ze hadden niets anders staan. de zaadjes moesten geplant worden dus had niet veel keuze
      op dat moment. Ze zullen zo i zo plaatsgebrek hebben in de pot, en ben dan van plan om er 1 grootte aardbak van te maken in de tent.

      Hier even foto's van de plantjes voor de lamp aan ging:
      SAM_0620.jpg het naar binnen krullend blad, is dat dan het gevolg van de temp?
      SAM_0621.jpgSAM_0623.jpgdit blijf ik toch maar iets raar vinden, blaadjes groeien persies niet in de lengte, en golven.
      SAM_0624.jpg de 2 andere onbekende zaadjes
      SAM_0626.jpg de AK 47's
      Attached Files
      <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
      <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

      Comment


        #4
        Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

        Hoi hier ff een korte update:

        De temperatuur heb ik iets of wat onder controle 27-29.4(max)
        Het plantje met de rare blaren toont al wat beterschap en begint al wat vorm te krijgen. (11dagen boven de grond) ( foto 1&2)
        Het plantje die het meest op kop lag ligt nog steeds aan kop (11 dagen boven de grond) (foto 3&4)
        De 2 andere ondebekende zaadjes zijn aan elkaar gewaagd(7dagen boven de grond) (foto 5) alleen heeft 1 van hem een blad van 4 vingers (foto 6)
        en de baby AK's(5dagen boven de grond) (foto 7 & 8) vind dat het bij hun wel net iets trager gaat.

        Even snel een vraagje, zou het lukken om bij de AK 47 in die pot waar er 2 inzitten een soort van scheiding te maken zodat de
        wortels niet in elkaar gaan knopen? of is dit al te laat? Zou alvast het verpotten heeeel wat makkelijker maken als ik ze er 1 voor 1 kan uithalen.
        Was van plan voor aan de 4 onbekende zaadjes vanavond voor de 2de keer voeding geven ( had ze al 1 keer voeding te geven veel te vroeg achteraf bekeken)
        is dat een goed plan of gewoon water blijven geven en nog even wachten? Bij de AK dacht ik nog even mee wachten of mag ik ze ook al voeding mee geven? (hebben nog enkel maar water gekregen)
        De voeding is van canna ( foto 9).



        SAM_0635.jpgSAM_0636.jpgSAM_0637.jpgSAM_0639.jpgSAM_0640.jpgSAM_0641.jpgSAM_0642.jpgSAM_0643.jpgSAM_0644.jpg

        Grtzz
        Attached Files
        Last edited by DarkSide; 20 September 2012, 16:21.
        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

        Comment


          #5
          Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

          dat krullen zal dan van de warmte geweest zijn. Die op foto 3 gaat er in ieder geval voor, mooi

          Misschien anders best niet te lang wachten om die AKs uit de bloembakken te halen, voor de wortels te groot zijn?

          kwa voeding zou ik zeggen, als je niet zeker bent, geef dan niets tot zeer weinig. Ze zijn nog wat klein om als extras te kleinen denk ik.


          Succes
          kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

          Say Cheese !!



          Comment


            #6
            haar voorbeeld volgt.

            was ik ook niet van plan dit was dus echt wel een tussenoplossing, vroeg het me gewoon af
            of ik de 2 plantjes nog kan scheiden van elkaar zonder de wortels te beschadigen. om zo het verpotten
            makkelijker te maken.

            Ok is goed, zal je raad opvolgen en nog even wachten met de voeding.

            Bedankt en jij ook succes met uw kweekje

            Grtz
            <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
            <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

            Comment


              #7
              Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

              bedankt,

              en voor de volledigheid: of je wortels nog kan uiteenhalen zonder beschadiging: ik weet het niet
              en voor voeding moet je mijn advies ook al niet volgen, ik geef enkel mest.
              Dus best ff advies van een expert afwachten.

              groeten
              kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

              Say Cheese !!



              Comment


                #8
                SAM_0650.jpgSAM_0651.jpgSAM_0652.jpgSAM_0653.jpg unkown1(15dagen boven de grond): dit is het plantje met de rare gegolfde blaren (deze zijn nu wel nog altijd zo, maar de nieuwe zien er al beter uit)
                SAM_0654.jpgSAM_0655.jpgSAM_0657.jpgunkown2(15dagen boven de grond): deze gaat nog altijd lekker, alleen worden de onderste blaren stilaan geel? teken van ondervoeding? is wel niet zichtbaar op de gele foto's
                SAM_0659.jpgSAM_0660.jpgunkown 3(11 dagen boven de grond)
                SAM_0661.jpgSAM_0664.jpgSAM_0665.jpgSAM_0666.jpgSAM_0667.jpgDe AK 47's: Gaan alle 3 even goed, ze worden deze week verpot.

                Dat was het zowat een beetje.

                Tot de volgende
                Grtzz
                <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                Comment


                  #9
                  Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

                  gewoon langzaam opbouwend beginnen met voeden en je plant goed in de gaten houden
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                  Comment


                    #10
                    Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

                    Ze hebben juist 1ste maal voeding gekregen behalve de AK's nog niet.
                    Op een verhouding van 1:400 en zal dan op gemakje opbouwen naar 1:200.

                    grtz
                    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                    Comment


                      #11
                      Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

                      Hoi,

                      Hier zijn we weer,
                      de 4 onbekende zaadjes hebben dus 1keer voeding gekregen ( zie vorig bericht)
                      En enkele tonen toch verschijnselen van overvoeding ( blad dat naar elkaar toe krult)
                      Die dat ik in de emmer heb gestoken heeft ook rare plekken op haar blaren, en heb geen idee wat het is?
                      Dus beter nog een weekje wachten voor te voeden?
                      De AK's zijn verpot en de andere heb ik besloten te laten zitten omdat het niet zo simpel is
                      om in zo een potten te verpotten, zal wel ruimte genoeg hebben? (8l aarde)

                      Foto's ( lamp was toen net uitgesprongen):

                      SAM_0669.jpgSAM_0670.jpg
                      SAM_0671.jpgSAM_0672.jpgSAM_0673.jpgSAM_0676.jpgSAM_0677.jpg
                      Bovenstaande plant, heb ik zijn dieven verwijderd maar de blaadjes van die internode worden geel en
                      sterven af? Help!
                      SAM_0678.jpgSAM_0679.jpg
                      SAM_0680.jpgSAM_0681.jpg wat zijn die rare plekken op de blaren?
                      SAM_0682.jpgSAM_0683.jpg
                      SAM_0687.jpg
                      <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                      <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                      Comment


                        #12
                        Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

                        ik zou eens kijken bij growshopholland deze hebben nu complete setjes in de aanbieding
                        kan je wat geld schelen
                        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                        Comment


                          #13
                          Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

                          de bloei verschijnselen beginnen eerst vanaf de 4de noot op de zijtakken zal je een klein kliertje zien ontwikkelen waaneer dit wat groter wordt en er komen 2 fijne haartjes uit dan heb een dame zie foto hieronder

                          2012-08-28-494.jpg

                          als dit kliertje dit niet doet dan wordt het mannelijk.

                          ik denk foto 3 & 4 dat plantje man ga worden hij is de grootste van allemaal
                          greets
                          Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                          Comment


                            #14
                            Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

                            @djw4: oei, is minder nieuws, zal de boel dan goed in de gaten houden, 2AK's ontwikkellen die 2fijne haartjes de rest (nog) niet.
                            zal morgen eens kijken voor wat foto's te posten want met die in de emmer gaat het echt niet goed? en de grootste is blaren aan het verliezen (oorzaak van
                            het dieven?)

                            @ Audio: heb het net eens bekeken en is inderdaad heel intressant! Maar alleen ben ik niet zo aan on line kopen...
                            traceerbaar enzo, ben een belg dus zou graag geen argwaan scheppen, of is het echt wel te vertrouwen?
                            <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                            <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                            Comment


                              #15
                              Re: Tweede kweek: 4 X Unknown + 3 X AK autoflower

                              ik heb er geen problemen mee heb gewoon via ideal betaald en komt netjes in een blanke doos deze kant uit
                              je kan het natuurlijk ook altijd bij een vriend laten bezorgen (welke niet kweekt)
                              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                              Comment

                              Bezig...
                              X