Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 WW + 1 JH onder 250W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Hallo allemaal.....

Na een jaar vallen en opstaan en veel leren van dit forum heb ik nu t idee dat ik wel een leuke oogst kan scoren.
    (laatste ronde 80 gram droog van 3 planten)

Ik heb 3* White Widow feminised van Seedman + 1 Jack Herer huismerk wietzaadjes.nl
    2 weken voorgegroeid onder 2 keer 18w TL
    250W HPS
    200m3 Buisafzuiger + koolstoffilter.

Helaas is de ruimte waarin de plantjes staan wat aan de grote kant voor een 250W HPS dus ik heb mezelf een
    Secret Jardin DarkStreet 80x80x160 besteld en ik hoop deze week te mogen ontvangen.

Als jullie het leuk vinden ga ik hier een kweekverslagje neerzetten.
    Niks met fancy hulpmiddelen enzo, gewoon zo goedkoop mogelijk, op potgrond van de Gamma maar deze keer wel voorzien van de basiskennis om toch een leuk plantje te kweken.

Uiteraard zijn Tips altijd welkom

Cheers

Edit: Toch een fotootje bijgevoegd zoals ze nu staan.. Die links achter is de JH, die is meteen op 12/12 meegegaan omdat er een WW gestorven is
    Edit2: Links voor en rechts achter hebben wat achterstand opgelopen tijdens het verpotten en ze hebben wat bladschade omdat ik zo dom was om ze te
    besprayen met Canna-Cure tijdens de lichturen... Ik ben trouwens heel benieuwd hoe dat Canna-Cure gaat werken, had voorheen altijd beestjes... tot nu toe bugfree.....

IMG_0942.jpg
    Last edited by Whitebud; 2 October 2012, 22:24.
    sigpic

Re: 3 WW + 1 JH onder 250W HPS

Succes met je kweekje!!

Comment

ben benieuwd naar je JH veel succes!

Comment

Hey Smowkie, daar ben ik zelf ook heel erg benieuwd naar Als het wat is ga k de volgende keer 4 JH's zetten
        sigpic

Comment

Lemon skunk is ook een echte aanrader!!! :-p

Comment

Skunk is zeker lekker, en lemon heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd.. Misschien wel een idee om er dan 1 van te proberen Leukste is tenslotte toch om een paar verschillende soortjes te hebben.. k vind het allemaal reuze boeiend hoe elke soort anders reageert en groeit
            sigpic

Comment

Helemaal eens met je, en de lemon skunk was bij mij de beste xD , Jh nog nooit gedaan dus ik heb men stoel gezet

Comment

LOL.. komt goed.. maar de JH is dus meteen op 12/12 gegaan he dus die kan iets kleiner uitvallen dan met 2 weken voorgroei
                sigpic

Comment

Of juist groter omdat de lamp zowiezo hoger hangt met die andere dames, en hij meer strek ondervind, de meesten zijn hier bang voor, maar ik heb al ondervonden dat deze nog de grootste en de beste kunnen worden! Dus niet opgeven , kan natuurlijk tegenvallen ook. :p

Comment

de lamp hangt keurig op 25cm en de JH lijkt zich daarop aan te passen
                    Maar we zullen zien.. t arme ding is amper 3 dagen jong
                    sigpic

Comment

Update: Dag 5 van week 3

Vandaag de nieuwe tent opgebouwd en alles gemonteerd.... Alles is prima gegaan, heb alleen een gat in de tent moeten knippen voor de luchtinlaat van buiten hihi.
                      Ik hoop dat k de plantjes intussen niet al te veel heb laten stressen met al dat 'verhuis'.

De temperatuur is nu zo rond de 28 graden... Lijkt me mooi om zo verder te gaan

Hier een fotootjes van de dames in hun nieuwe onderkomen
                      IMG_0943.jpg

Groetjes....
                      Last edited by Whitebud; 4 October 2012, 20:38.
                      sigpic

Comment

Ik krijg (uiteraard als de lamp aan is) de temperatuur niet onder de 29,9 graden... Ik meen ergens gelezen te hebben dat 28 graden echt t maximale is...

Kan iemand mij vertellen of dit te heet is en ik me zorgen moet gaan maken of dat t wel meevalt?
                        sigpic

Comment

Nee, ze kunnen heus wel wat hebben hoor , een piek naar 35 kunnen ze ook nog verdragen, het is wel aan te raden om een oplossing te zoeken als je perm boven de 30 graden zit...

Comment

Ik heb nu weer wat met de opstelling gerommelt. zit nu weer rond de 27 graden. het schommelt een beetje dus.

zal me maar geen zorgen over maken, plantjes zien er verder goed uit

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
                            sigpic

Comment

Hier nog even een paar verse fotootjes... gaan prima volgens mij

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk
                              Attached Files
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X