berend,s grow up
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
-
-
Re: berend,s grow up
Hoelang ben je deze al aan het growen? Hoe groot is je oppervlakte dan wel met 3X400 Watt?
Ik zou ze wel wat omgebogen hebben die grootste exemplaren zodat ze allemaal met hun boventoppie wat op hetzelfde niveau staan.
Succes ermee, ik wip wel nog eens binnen hier bij je kweekje!
GrtzComment
-
Ja, dit wil ik ook best wel eens weten, aangezien ik zelf een DIY tentje aan het knutselen ben. Dus ff je vraagje bumpen
Enneuh, wat bedoel je hier precies mee?
Voor de rest ziet dit er zeer lekker en degelijk uit én het geeft me moed om mijn kastje verder af te maken! Cheers and goodluck!Do not judge a fish by his ability to climb treesComment
-
is een houtenframe met zwartwitfolie eromheen,kan niet omvallen,staat heel stabiel,maar isoleerd natuurlijk niet en houd geen geur binnen,dus ik moet de geheele zolder afzuigen,tentje zou handiger geweest zijn,maar dat vertik ik gewoon
Comment
-
Als ge niet afzuigt, ruikt dan je hele huis naar wiet? Of enkel de zolder, want ik kan er wel mee leven moest er maar één kamertje naar wiet ruiken!
Do not judge a fish by his ability to climb treesComment
-
ik de kamer zelf stinkt het nu dus behoorlijk,met de lampen aan zet ik de kamerdeur op een kiertje,dan gaat het na een paar uur wel licht naar wiet ruiken op de overloop.zou ik niet afzuigen dan werd het een veels te warm en 2 dan meurde ik gewoon me huis uit
Comment

Comment