Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

QnQ's kweekkelder 2012/2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

    Bedoel je niet een adaptieve thermostaat i.p.v. een modulerende?
    Hoe dan ook: wat heb je voor een verwarming in gebruik?

    Comment


      Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

      Ik weet niet hoe ik aan dat woord kwam Maxican. Het is idd niet helemaal het juiste.
      Ik bedoelde te zeggen dat deze een proportionele regeling heeft (da's opgezocht
      De thermostaat is een TS-7000TS.

      Een gangbare digitale thermostaat werkt bijna altijd met een relais.
      Dit is dan een gewone aan-/uit thermostaat waarbij er een bepaalde tijd zit tussen aan- en uitgaan van de verwarming. Hierdoor ontstaan vaak temperatuurschommelingen.
      Door naverwarmen van de verwarming wordt dit probleem nog vergroot. Deze thermostaat heeft een zgn. proportionele regeling (PID-regeling).
      Als u de aangesloten thermostaat aanzet gaat de verwarming 100% aan totdat deze bijna de ingestelde temperatuur heeft bereikt. De thermostaat geeft vanaf dat moment stroomstootjes om precies de goede temperatuur te behouden.
      De instelling van deze “stroomstootjes” is handmatig te veranderen. Dit bestaat namelijk uit 3 onderdelen. Afgekort heet dit PID. P (Proportional band), I (Intergration time), D (Delaytime).

      Et cetera.

      Ik heb twee warmtekabels in een bedje zand liggen die samen zo'n 30W verbruiken (gemeten) dus qua verwarming zijn het bijna geen kosten, alleen de aanschaf was weer een impulsaankoop
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

        weed ziet er heel lekker uit,well done sir

        Comment


          Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

          bublblitz.JPG
          Na het weekend, da's vandaag, dus nog even een uurtje aan het scissor1.gifscissor1.gifscissor1.gif geweest.

          QNQ2012173.jpg QNQ2012176.jpg
          Weer een schaaltje stash erbij rasta.gif

          QNQ2012174.jpg Genoeg knipwerk over voor morgen ..


          De twee andere ladies staan er ook goed bij.
          Het is de Santa vandaag gelukt wat blaadjes boven het net uit te steken.
          De Grapefruit had voor het mooi nog een paar daagjes door moeten groeien.
          Het lijkt alsof het een massieve laag toppen wordt. Benieuwd of ze nog wat gaan klimmen
          popcorn.gif

          QNQ2012175.jpg

          Waarom een "gewone" Santa ?
          Tja, Santa Maria is gewoon altijd goed.
          Constante kwaliteit, geen phenoverschillen, harde toppen, weinig gewenning, relaxed effect.


          QNQ2012177.jpghamsteren7pj_0.png

          Netje is nog niet vol ..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

            Wel Q, dat speelde je toch maar weer mooi klaar....

            Nog een paar weekjes en je kan er lekker van genieten. Hard werk wordt nog steeds beloond!!!!!!

            En ik kan alleen maar volgen.... Stickie om als voorbeeld te dienen zou niet mis zijn!!!!!
            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

            Comment


              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

              das een mooie
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment


                Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                Tis "weer" een verlag (en oogst) om je vinger bij af te likken. En we zijn nog niet eens klaar....


                grtz.

                Comment


                  Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                  Dat heb je goed gezien

                  QNQ2012180.jpg

                  We gaan gewoon nog even door.
                  Met de Santa Maria, gewoon omdat de ruimte er nu toch is, en de lamp toch brandt.

                  QNQ2012184.jpg QNQ2012181.jpg

                  En de Grapefruit natuurlijk, Boven het net is ze lekker aan het bouwen.
                  Onder het net hangt het allemaal een beetje. De groeiende zijtakken duwen de bladstengels naar beneden.


                  QNQ2012183.jpg QNQ2012182.jpg QNQ2012185.jpg
                  Tot nu toe hebben de lampjes op 250W gestaan, maar nu er eentje uit is, staat de andere natuurlijk op 400W smiley54.gif



                  White Diesel.

                  QNQ2012186.jpg

                  Toen ik gisteravond nog wat buds omdraaide op het droognetje had ik opeens een proeftopje in m'n handen.
                  Tja .. en wat doe je dan .. juist.


                  QNQ2012178.jpg QNQ2012179.jpg

                  Ik had de luchtwegen al flink schoon geroggeld en was voorbereid op een hoestbui van hebikjoudaar ..
                  Het is de White Diesel. Een medische strain, maar ze ligt pas een weekje te drogen, dus is nog niet klaar.
                  Maar dat liep toch even anders ..


                  1078.jpgdampo.JPG Maar dit keer voelt het gewoon goed in de keel !
                  Een heerlijke zachte menthol-achtige-smering die achter op je tong een beetje blijft plakken, maar niet hinderlijk, 3x slikken en het is weg,
                  maar toch genoeg om te proberen even niet te slikken.

                  Een half uurtje later heb ik nog steeds een heel lichte open mentholsmaak in de keel, en het voelt wel lekker.

                  Een uur later gooide ik nog een beker van de aanrecht, dus het effect zit ook wel goed.
                  Als deze medische strain bedoeld is om de boel een beetje open te gooien, zodat men wat meer lucht krijgt, dan is dit een topwietje.
                  Ik ben heel benieuwd of dit ook blijft na een tijdje curen.
                  Voorlopig ligt ze nog even op het net.



                  De laatste aanwinst :

                  neem.jpg

                  We zijn weer klaar voor een paar jaar beestjes.
                  TYY Laters dampende dampo absorbers c015.gif
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                    Juuu goD van het net, das mooie poeier eh!

                    Verder op 400 rocks em natuurlijk, zie ik daar nou als vloei die brede blauwe rizla?? Das jou generatie eh, tegenwoordig roken we raw!

                    Enjoy de blaf eh!

                    Comment


                      Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                      Sterker nog : Het is gewoon de smalle rode Rizla, uit m'n pakkie Samson
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                        Lijkt me een lekker weedje zoals je de White Diesel beschreef .Raar eigenlijk je rookt en toch gaan je luchtwegen open .Da's net de doping waar ik naar zocht voor als ik ga sporten ,lekker stoned en toch open longen !!

                        Enjoy it while you can !
                        Led's grow !

                        Comment


                          Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                          Zo als jij dat wietje beschrijft wil je toch gewoon per direct een jointje daarvan roken

                          Gaat goed Q!
                          Had ook niet anders verwacht bij zo iemand als jou

                          Comment


                            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                            JA KLINKT LEKKER..! goed gedaan man..
                            mooie toppen ook lekker vol.. en ook nog vol smaak wat wil je nog meer..
                            groetjes

                            Comment


                              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                              Meer wiet natuurlijk !

                              QNQ2012188.jpg

                              De Grapefruit gaat lekker, ondanks (of dankzij) dat ze vanaf het begin op 12/12 staat.
                              Dit is trouwens de Indoor Grapefruit van Female seeds.
                              Dat is dus een andere dan de outdoor Grapefruit, daar zit namelijk Easy Sativa in.

                              QNQ2012187.jpg



                              De Santa Maria stond bijna 10cm boven het gaas, dus tijd om te gaan buigen.
                              Eerst even flink in de stam knijpen en een beetje flexibel maken, zodat ze heel blijft.


                              QNQ2012189.jpg
                              Daarna rustig buigen en vast zetten op het net.
                              Ik probeer de bocht iets onder het net te doen, omdat de plant nog wel wat zal groeien, anders steekt het er straks bovenuit, of komt ze klem te zitten.

                              QNQ2012190.jpg QNQ2012191.jpg Twisted Sister

                              En nog wat HPS shots met de maagdelijke jeugd van de Santa ..

                              QNQ2012192.jpg QNQ2012193.jpg

                              Laterz, Q.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                                hallo hallo.
                                Als eerste Knap staaltje werk QnQ.
                                Erg leuk om je verslagen te lezen Keep Going!
                                Ik zit me een beetje te verdiepen in de scrog techniek.
                                En nu lees ik hier knijpen en twisten, maar krijgt de dame daar geen last van? (qua opbrengst)
                                Ik ben deze knaap op youtube tegen gekomen:http://youtu.be/eav9WkUKqL0
                                filmpje over zijn scrog techniek.

                                Comment

                                Bezig...
                                X