Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

QnQ's kweekkelder 2012/2013

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

    Ziet er lekker uit
    sigpic

    Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

    Comment


      Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

      @wietefras: Dat doe ik zonder Arduino en pompjes en andere dingen die kapot kunnen.
      De tensio lees ik af, staat-ie op 200 zorg ik dat de blumat langzaam begint te druppelen, zo doe ik het al een paar jaar, en dat werkt prima.
      Eenmaal ingesteld hoef je er eigenlijk niks meer aan te doen .. dus zolang ik maar niet met m'n stonede kop denkt dat ik er weer aan moet gaan zitten gaat het goed.

      We zijn alweer een weekje verder, dus de stand van zaken .. adhd.gif

      De tijdelijke nattigheid heeft nog een bijkomend effect gehad, er is namelijk leven :

      QNQ2012304.jpg QNQ2012305.jpgdjmp.JPG QNQ2012306.jpg QNQ2012307.jpg

      Mjah, kweni of het een beetje te herkennen is, ik heb geen aparte macrolens op m'n GSM maar er dwaalt een kudde springstaartjes rond.
      Op zich kunnen deze weinig kwaad, zolang het geen plaag wordt, het zijn de Heteromurus nitidus denk ik, na even snel googelen.




      Right on.
      Dan nog even over de wiet, die groeit en bloeit lekker:

      QNQ2012308.jpg QNQ2012309.jpg

      Helaas valt ook de Blue Hash van Dinafem door de mand.
      Net zoals bijna elke female strain die ik hier gehad heb, produceert ook deze aan het eind van de bloei hier en daar een chiquita.
      Niks aan te doen. Er staan geen andere planten meer verder, dus het kan geen kwaad.
      Ik knip ze weg, als ik erbij kan.

      Nog even geduld muchachas.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

        die blue hash ziet er lekker uit Q

        Comment


          Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

          Het is anders toch wel geinig om de tensio waardes in grafiekjes te zien hoor en ook om de boel op mijn smartphone in de gaten te kunnen houden .

          Ik heb denk ik ook de verkeerde sensoren gekocht (die kortjes). Zie nu dat jij die langere variant hebt.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

            Wat een toppen ik mis je wel een beetje hoor Q

            Groetjes Bella
            God was never on your side..

            Comment


              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

              Altijd wat te leren hier.Ronduit schitterend.

              Comment


                Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                ziet er uit om te smullen !!
                hoelang ga je nog door met je voeding ??

                groetjes

                Comment


                  Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                  altijd weer die bananen,ziet er bijna

                  Comment


                    Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                    ach ja af en toe is een stukje fruit tussen door , mag de pret ni bederven he Q

                    Keep on cruising m8

                    groetjes
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment


                      Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                      wazzaaap.JPG

                      Het is alweer even geleden, dus nog een paar fotootjes.
                      sinds de laatste update, rond Koninginnedag, ging het nog best rap.

                      QNQ2012315.jpg QNQ2012317.jpg QNQ2012316.jpg

                      Bijkomend probleem was de vakantie van de kids, dus ruim een week geleden was het knippen of nog 8 dagen wachten.

                      Ik zag inmiddels al wat amber trichomen, en ze hebben 24 April voor het laatst voeding gehad.
                      Knippen was dus een mogelijkheid, en ik wist niet zeker of ik ze nog minstens 8 dagen kon laten staan.
                      Dan zou eventueel het licht uit moeten, want in het donker doen ze niet veel (!), maar wel met een vergrootte kans op toprot, en dat wil niemand.

                      QNQ2012319.jpg

                      Op de foto's zijn niet zoveel kleuren te zien, door het HPS licht is alles geel eigenlijk.
                      Mgoed, met de GSM en een loepje voor de lens had ik wat extra licht nodig.

                      QNQ2012320.jpg QNQ2012318.jpgQNQ2012312.jpg QNQ2012311.jpg QNQ2012234.jpg

                      Er zat niet zo veel aan, maar dat was al bekend natuurlijk, ze is eigenlijk een weekje te vroeg op 12/12 gegaan. (23 feb.)
                      Maar wat er aan zat was wel allemaal keihard. Zelfs de kleinere budjes onder het net heb ik even snel meegenomen.
                      Die heb ik meteen weggegeven, omdat ik de volgende dag bij een oude kennis langs moest en die had ik een tijd geleden al wat beloofd.
                      Al met al is het wel een lekker snel plantje. Een week of 8 echte bloei was genoeg dit keer.

                      QNQ2012314.jpg QNQ2012313.jpg

                      Holle booomuuuh.

                      De LV in de kelder liep deze week op tot boven de 70, en da's net buiten m'n comfort zone.
                      Een fikse regenbui had er voor gezorgd dat er water naar binnen kwam, dus dweilen, en de lamp een paar uur aangezet.
                      Gelukkig zat het de volgende morgen weer onder de 60%.

                      Noodgedwongen droog ik even in de kelder.
                      M'n tentje stond namelijk vol met jonge breezersletjes.

                      QNQ2012310.jpg

                      Inmiddels zijn die ook her en der uitgezet in de natuur.
                      Ik heb ze veel geluk gewenst en beloofd dat ik over een maand of twee weer eens langs kom.

                      Volgende update wellicht een rookverslagje van de Blue Hash.

                      Laters, Q.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                        Dat is toch een lekkere uitziende top makker
                        Ik kijk al uit naar je rookverslag
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                          Ziet er lekker uit

                          Comment


                            Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                            lekker lekker lekkker
                            __________________________________________________ ______________

                            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                            sigpic

                            Comment


                              Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                              Wordt een beetje saai zo Q, kan je niet een keer een beetje bleek ofzo door je watertje gooien??? Dan hebben we wat om te zeuren

                              Ow....wacht.......je moet je kelder water dicht maken

                              Comment


                                Re: QnQ's kweekkelder 2012/2013

                                Inderdaad, erg indrukwekkend allemaal.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X