1ste kweekje met vrienden (2de poging)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Medical-Spliff
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 2061

    #16
    Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

    goed zo turbotom want als ik foto aanklik is het niet echt mooi groen maar jij weet natuurlijk wat je voor je hebt he
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment

    • turbotom
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 100

      #17
      Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

      hoi hoi ier zijn we weer. ze doe, het rustig aan.
      het verschil tussen de 2 soorten is nu al duidelijk te zienIMG_0429.jpg

      de linkse is de ww en de andere neville. gok ik haha

      de 11l potten zijn gevuld met licht mix en ingewaterd met wortelstimmulator en regulator afgezuurd op ph6.
      mss morge of overmorge overpotten alsk tijd heb

      en dan nu

      Comment

      • turbotom
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 100

        #18
        Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

        ze zijn allemaal op 1na overgepot. maar ik verschoot er van hoe weinig wortels ze hadde. het kan maar een gedacht zijn maarja, we zullen wel zien. rustig wachte zeker

        Comment

        • turbotom
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 100

          #19
          Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

          voor diegene dat men vorige verslagje ook gelezen hebben. hier een foto van het toen nog "mongooltje".
          ze staat dus nog altijd ook op 18u licht. ze zal dus gewoon met de andere moete mee groeie en bloeie.IMG_0439.jpgIMG_0440.jpgze is getopt geweest ook
          IMG_0441.jpgen nu ondertussen nogmaals om ze toch een beetje in te houde

          de nieuwe beginnen een gekruld blad te krijgen sinds ze overgepot zijn. ik vermoed dus een reactie op de voeding van de andere grond. kvermoed dat dit wel terug wegtrekt.
          IMG_0438.jpgneville
          IMG_0437.jpgwhite widdow

          Comment

          • turbotom
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 100

            #20
            Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

            en ze blijven het voorlopig rustig aan doen. de ww groeit duidelijk wel mooier en beter als de neville. ze krijgen om de paar dagen nog altijd water met wortelstimmulator en regulator.
            temp is min 23 en max 29°

            nu toch wel een vraag. na wat verslagjes te lezen zie ik dikwels dat er foto's getrokken worden terwijl ze slappen?? donker moet toch echt donker blijven, dus deur open voor foto's te trekken??????







            IMG_0451.jpgIMG_0452.jpgneville
            IMG_0450.jpgww

            Comment

            • AudioSystemRolla
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1709

              #21
              Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

              foto's worden meestal genomen vlak voor de lamp aangaat of net na die uitgaat
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment

              • turbotom
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 100

                #22
                Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

                hoi hoi hier ben ik weer.
                wat probleempjes met pc gehad

                de plantjes zijn sinds vandaag op 12/12 gezet.
                1 neville heb ik weggedaan omdat deze helemaal niet meer groeide.deze had 1 klein worteltje wat niet echt veel is he.

                de rest doet het goed en hopelijk blijft het zo verder gaan. foto's volgen zeker nog

                Comment

                • Medical-Spliff
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 2061

                  #23
                  Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

                  de fun has started
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment

                  • turbotom
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 100

                    #24
                    Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

                    halloooo, ze staan nu bijna een weekje op 12/12 en het toch 2 probleempjes,vraagjes??

                    er zijn 2 plantjes 1ww en 1 neville met een paar rare vlekken op hun blad. het is niet op elk blad enklel op een paar.
                    wat kan dit zijn?? IMG_0473.jpgIMG_0474.jpg

                    en dan het 2de prob? bijna alle plantjes hebben een raar, blinkend verschrommpeld blad.
                    dacht hier is iets over gelezen te hebben (luchtvochtigheid te laag???)
                    kan dit kwaad of wat is er aan te doen?

                    IMG_0476.jpgIMG_0475.jpg

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    halloooo, ze staan nu bijna een weekje op 12/12 en het toch 2 probleempjes,vraagjes??

                    er zijn 2 plantjes 1ww en 1 neville met een paar rare vlekken op hun blad. het is niet op elk blad enklel op een paar.
                    wat kan dit zijn?? IMG_0473.jpgIMG_0474.jpg

                    en dan het 2de prob? bijna alle plantjes hebben een raar, blinkend verschrommpeld blad.
                    dacht hier is iets over gelezen te hebben (luchtvochtigheid te laag???)
                    kan dit kwaad of wat is er aan te doen?

                    IMG_0476.jpgIMG_0475.jpg
                    Attached Files

                    Comment

                    • djw4
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2012
                      • 1916

                      #25
                      Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

                      wat is u lv
                      Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                      Comment

                      • turbotom
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 100

                        #26
                        Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

                        deze is ong 35% en temp is min 21 en max 27°

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        deze is ong 35% en temp is min 21 en max 27°

                        Comment

                        • djw4
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2012
                          • 1916

                          #27
                          Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

                          das in orde max lv 45% en temp is ook oke

                          wat voor kleur heeft die verkleuring op het blad
                          Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

                          Comment

                          • turbotom
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 100

                            #28
                            Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

                            groen, heel licht groen. heb een foto getrokken zonder de belichting erop.

                            IMG_0483.jpgIMG_0482.jpg
                            ze groeit voor de rest wel goed dusjha kweet nu ni of het erg is

                            Comment

                            • turbotom
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2011
                              • 100

                              #29
                              Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

                              lomperik!!!! da was tege mezelf he.
                              nu wou ik 5min vroeger vluf wat foto's make en toen ik binne kwam wat zach ik???
                              EEN KLEIN ROOD LAMPJE, van men kacheltje dat aan ston.
                              ik hoop dat dit geen ramp was. maar het heeft dus wel enkele dagen snachts gebrand (zo',n rood ledlampje van in de schakelaar)

                              Comment

                              • k1
                                Wicked Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2011
                                • 3660

                                #30
                                Re: 1ste kweekje met vrienden (2de poging)

                                foto's trekken doe je best net na de lamp uitgaat !!

                                kan ook er net voor maar beter erna

                                grtz en gl ^^
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...