Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow

    zien er mooie plantjes uit

    Comment


      #17
      Re: The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow

      Een update.
      de dames doen het goed, mooie topjes op de Berry White en Blueberry bud.De AK nog niet, nog een weekje denk ik.
      Vandaag start ik ook met geven van Green Sensation, behalve de AK

      Blueberry Bud

      foto 31.jpg

      Berry White
      foto 32.jpg

      Deze Ak heb ik gefimd, dit heb ik nu

      foto 33.jpg

      ben ik verkeerd of gaan dit 3 hoofdtoppen worden?

      Greetings

      Comment


        #18
        Re: The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow

        Hier zijn we weer met wat foto's, alle in het donker genomen.
        Een geel blad her en der, niet zo erg neem ik aan?
        De BB en BW gaan goed, mooie toppen.
        Steeds dezelfde bewatering, Dag 1 30 cl, dag 2 20 cl, dag 3, 0 cl.


        foto 34.jpgfoto 35.jpgfoto 36.jpg

        foto 37.jpgfoto 38.jpgfoto 39.jpg

        foto 40.jpgfoto 41.jpgfoto 42.jpg

        foto 43.jpgfoto 44.jpgfoto 45.jpg

        Comment


          #19
          Re: The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow

          Denk dat je planten met een stikstof tekort zitten, is de temp mss niet wat laag bij nachturen? Dat kan de opname van stikstof bemoeilijken.
          Beetje bloedmeel zou niet slecht zijn, en zorgen dat ze niet te koud staan, niet te veel verschil tussen nacht- en dag temp.

          Comment


            #20
            The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow

            de temperatuur is wat aan de lage kant de laatste dagen, 15, 16 graden.
            doordat de afzuiging op 75% staat in de "nacht" komt de warmtekabel er gewoonweg niet. als ik de afzuiging afzet, ja, de geur hangt in het hele huis dan.
            Bloedmeel vind ik in de growshop neem ik aan?

            Comment


              #21
              Re: The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow

              15/16 graden is echt te koud, probeer dat hok te isoleren en zeker de bodem ervan, zo'n elektrische deken van bij de Blokker is ideaal om een bodemverwarming van te maken.
              Bloedmeel ga je gewoon bij de Boerenbond halen, maar ik zou eerst zorgen dat die nachttemp hoger komt.

              Comment


                #22
                The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow

                is allemaal gedaan.
                onder, boven, links, rechts, achter.
                de deur...

                Comment


                  #23
                  Re: The Basement Files 2: 4x White Berry, 2x Blueberry Bud, 1 Pure AK en White Widow

                  Op termijn een hok in een hok maken, scheelt ook een hoop.

                  Comment

                  Bezig...
                  X