Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1é keer 5xA.M.S greenhouse met son-t pia plus 400watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1é keer 5xA.M.S greenhouse met son-t pia plus 400watt

Korting op 420shop
    hallo
    3 017.jpg3 016.jpg3 015.jpg3 014.jpg3 013.jpg3 012.jpg3 011.jpg3 010.jpg3 009.jpg3 007.jpg3 006.jpg3 005.jpg3 004.jpg3 002.jpg3 001.jpgplantjes staan morgen 5weken in bloei
    ik gebruik plagron 100% TERRA foto's zijn een weekje oud
    vandaag of morgen een nieuwe update met pica's
    graag jullie mening
    groetjes kurtson

Re: 1é keer 5xA.M.S greenhouse met son-t pia plus 400watt

Zien er mooi uit, maar wel niet zo groot, heb je ze snel in 12/12 gezet? Al kan dat zelfs nog de oorzaak niet zijn (heb ik ondervonden), want heb dat al 2x gedaan met 1 plantje die tussen de andere komt, en die worden uiteindelijk nog de grootste ;D staan anders al mooi in bloei, nog een duwtje, veel gr moet je niet verwachten, maar voor een eerste keer is het wel erg goed Ik zou zeggen, de laatste 2 weken enkel water, en je kan der een aardig goed wietje aan overhouden , veel succes!! Mooie setup trouwens, als zou ik de volgende keer de plantjes toch een week of 2 a 3 op 18/6 zetten met een MH lamp (die heeft wit xenon achtig licht voor groei) Volgens mij gaan ze wel je ruimte meer kunnen benutten dan, maar toch, 1ste keer man! Goed bezig!

Comment

mildred
      Mother of all Stoners

Registratie opJun 2012LocationHIGH IN THE SKYBerichten241

Re: kurtson stelt zich voor

die zien er lief en heerlijk om te smullen uit man.. en idd Ganjax.. mischien even je topic verplaatsen.

hasj en wiet wat weet je wel wat weet je niet

Comment

effe update
        mijn 5 A.M.S plantjes staan morgen 5weken in bloei
        de toppen doen het goed naar mijn mening alleen staan ze in te kleine potten (beginners foutje)
        ze staan ook nog in zaai en stekgrond (alweer een fout) ik geef om de twee dagen water + voeding van plagron
        4ml terra bloom en 1ml green sensations op 1 liter .
        graag jullie reactie
        groetjes kurtsonkot4 001.jpgkot4 004.jpgkot4 005.jpgkot4 006.jpgkot4 007.jpgkot4 008.jpgkot4 009.jpgkot4 010.jpgkot4 012.jpgkot4 013.jpgkot4 014.jpgkot4 015.jpgkot4 016.jpg
        Attached Files

Comment

Als je je hok volzet met die kleine potjes heb je evenveel als dat je 5x10liter erin zet kun je een See Of Green kweekje doen.
          Maar hoe meer wortels hoe beter natuurlijk...
          Ik heb kweekjes gedaan met 1liter potten

Ziet er al smakelijk uit. Nog een paar weekjes en dan mag je knippen.

Comment

Inderdaad, ik ben wel voorstander van grotere potten, maar zoals sudoma zegt kan je het ook, dan heb je wel meer plantjes nodig , ze zijn vrij klein , maar wil niet zeggen dat ze de smaak en het effect gaan missen Veel succes met de afbloei! Voor de eerste keer is dit ruimschoots geslaagd

Comment

Dat zijn schone plantjes,ik veronderstel dat te kleine potten de groei belemmeren.
              Mooi in elkaar gezette ruimte.
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

hey sole mio
                ja de te kleine potten hebben de groei serieus belemmerd
                en de ruimte is gewoon een kleerkast
                groetjes kurtson

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hey sudoma
                ik denk dat ze nog een weekje of 4 moeten
                ik heb ze op 8 september op 12/12 gegooid
                volgende run 11 liter potten en batmix
                groetjes kurtson

hey smomkie
                ik hoop dat ze geen enkel effect gaan missen
                laat die toppen maar groeien
                groetjes kurtson

Comment

dat zal een lekker rokertje zijn ben ik zeker van, klein mischien maar daarom zeker niet minder potent en is zoals sudoma zegt, blijf maar bij zo potjes maar zet die kas vol en je knalt je dak eraf ikzelf hou ze ook liever kleiner en in kleinere potten maar zet er iets meer dan
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

effe een nieuwe update
                    de 5A.M.S dames zitten vandaag in week 5 dag 2 van de bloei
                    verder geef ik om de 2 dagen water + voeding van plagron 4ml terra bloom en 1ml Green sensations
                    ik zal nog wat foto's uppen straks
                    de toppen doen het redelijk goed
                    alleen mijn bladeren zien serieus af
                    voor de rest hoop ik dat ze het nog 4 weken volhouden en mij voorzien van een lekker rokertjenieuwe update 001.jpgnieuwe update 002.jpgnieuwe update 003.jpgnieuwe update 004.jpgnieuwe update 005.jpgnieuwe update 006.jpgnieuwe update 007.jpgnieuwe update 008.jpgnieuwe update 009.jpgnieuwe update 011.jpgnieuwe update 012.jpgnieuwe update 013.jpg

Comment

Lijk wel een top op een stokje
                      God was never on your side..

Comment

kot4 015.jpgWat is dit voor een machine en zie ik daar een witte smog/rook naar de kweek ruimte?
                        Last edited by Zenne; 19 October 2012, 23:36.

Comment

dat is een lucht bevochtiger hij staat nu in de kweek ruimte
                          ik heb 27 graden en45% lv met lampen aan

aja en het soortje is A.M.S VAN GREEN HOUSE

Comment

je zou eerst moeten beginnen met schone lucht van buiten,met deze weer is de lv voldoende voor je planten.
                            Wat ik heb is 1 ventilator 1 600w hps en een meter voor de warmte en voor lv.
                            heeft 6 weken buiten gestaan en zo iets meer dan 3 weken binnen boven op het dak waar je stenen kunt zien.
                            de ruimte is open heb geen filter geen ander speciale bloeien voeding of zo en het gaat best goed.
                            de bladeren zijn nog groen en heb bijna geen blad weg geknipt.
                            En je hebt l.bv.je hebt een lamp van 400w je hebt speciale voedingen en je ook nog een problemen.
                            Soms denk ik dat ik te stoned word om het te kunnen begrijpen.
                            Laat de natuur het voor je doen.
                            Eerst schone lucht van buiten,lamp iets om laag en geeft bijna helft voeding wat je nu geeft.
                            en verwijder die luchtbevochtiger.
                            die kun je beter in de zomer gebruiken wanner buiten 33 graden word en jij midden in de stad woont dus buiten het bos.
                            Lv kun je ook verhogen gewoon paar keer met water spuiten op d aarde niet op je plant.
                            Mijn lv 30 38 49
                            warmte 6-19.25,28
                            succes.

en de muur schilderen of aluminium folie gebruiken.
                            Last edited by Zenne; 19 October 2012, 23:37.

Comment

Het ziet er ok uit kurtson, wat aan de kleine kant maar ind een verse broek hadden ze veel eerder kunnen gebruiken.
                              Een laagje wit plastiek op de wanden van je kast zou wrs ook geen kwaad kunnen, zo benut je beter het licht.
                              Op bovenstaande foto lijkt het dat je iets lager kan met je lamp of zijn het me gedachten..

grtz
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X