Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Dag cannafielen

En welkom bij me nieuwe topic we gaan deze keer voor 100% bio kweek en dat gaan we doen met de volgende opstelling;

Substraat is van Canna de Prof. aarde dat gaat in bakken van 90L (die stiekum 75L zijn want meer water krijg ik er toch echt niet in) Zit alleen te twijfelen hoe ik de bakken het beste neer kan zetten zoals op de foto of een kwartslag gedraaid misschien heeft iemand een idee.....
    Hier kan je ook het luchtverdeel systeem zien.

Door de aarde komt 20gr/bak Endo mycorrhiza schimmeltjes en daarboven op komen buffertabs 6 st./bak en voor het water geven gaan we gebruik maken van blumat druppelaars en die wordt gevoed door een groot vat van wel 10L dan staat de voeding niet te lang in het vat en de kans op rotting is dan ook minimaal. Er komt deze keer ook een plantenspuit van 5L in huis om er voor te zorgen dat we goed het anti-spint spullentje kunnen spuiten ook onderop het blad.

Het onderkomen is als volgt

Groei;
    Zelfbouw hokje van 90x45x90cm (lxbxh)
    verlichting: 5x 18W TL coolwhite
    Voorgroeien in 4x 4L potjes
    Afzuiging via het grote hok
    De lichtbak ligt nog op de werkbank want ze hadden geen TL buisjes meer bij de bouwmarkt dus als het goed is komt het morgen binnen dan kan ik het afmaken en in het groeihokje hangen

Bloei;
    Zelfbouw hok 1.20x1.20x1.90m (lxbxh)
    Verlichting: 600w Lumatek dimmable met 600w Grolux bulb.
    Voor-,afbloei in 90L bakken
    Afzuiging is een 500m3 home-made softbox met coolwing en 500m3 filter.
    Inblaas is 350m3 home-made box met luchtverdeel systeem

Voeding;
    Metrop voedinglijn
    MR1
    MR2
    Amino Root
    Amino Bloom
    CalGreen

Het is de soort Critical Jack Herrer geworden van HY-seeds daar gaan we er 4 van opgroeien en afbloeien. Het is deze keer de bedoeling om er een uitgebreid verslag van te maken en alles bij te houden wat ik doe.

We gaan over een week of 3 รก 4 beginnen met kiemen want ik heb nog niet alle spulletjes binnen, we gaan de zaden straks laten ontkiemen in Easy-plugs die hebben van zichzelf een PH van 5.8 en heeft een EC van 0.9 om er voor te zorgen dat ze de eerste week een snabbeltje hebben. En het is de vorige ronde ook goed bevallen om daarin te kiemen.

Verder heb ik wat kleine aanpassingen gemaakt in het grote hok om er voor te zorgen dat de afstand tussen filter en afzuiger nog iets kleiner is geworden wat weer opleverd dat ze beter afzuigt . De afzuigbox gaan we straks nog ff uit elkaar halen en goed de naden afkitten zodat die niet meer lekt want die blies aan alle kanten lucht eruit.... en nu is het wachten op de rest van de spullen

Foto's zullen nog volgen
    Groetels
    Last edited by THC Dude; 20 October 2012, 15:44. Reden: foto's aanvullen en wat extra info

Re: Rebel goes 100% Bio with Metrop and 4x Critical Jack Herrer

succes deze metrop ronde !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Lijkt me een topkweekie op papier zet een stoeltje bij.Inspire me
      Succces

Comment

@audio
        Thx kerel en leuk dat je er weer bij bent.

@meerwiet
        Op papier klink alles goed nu de pratijk nog
        En erg leuk dat je meekijkt en zal me best doen om je te inspireren.

Comment

Veel succes! Ben benieuwd naar je resultaat met Metrop !

Comment

ziet er alvast veel belovend uit

veel succes!
            <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
            <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

@snowkie
              Thx kerel en leuk dat je der weer bij bent

@Darkside
              Thx kerel ook voor jouw.....leuk dat je er bij bent.

Comment

mooie setup, ben benieuwd hoe het wordt en schuif bij deze aan bij je topic. moge het cola's worden

greetz

Comment

Klinkt goed CannaRebel!
                  Ik kom ook af en toe eens spieken hier. Binnen twee ร  drie weken start ik ook met de Metrop-ronde dus

Grtz

Comment

Zo Rebel Back again ? Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je pas eind november weer iets ging planten .
                    Desalniettemin veel succes met je nieuwe kweek man .Ik ga je natuurlijk weer volgen .

Laten we hopen dat je deze keer geen hinder hebt van plagen e.d.

grtz.
                    Led's grow !

Comment

Ey Uhuh
                      Thx kerel er zijn stoelen zat en wij hopen ook weer op leuke toppen. We gaan voor de kerstboom deze keer

Ey DJ
                      Thx kerel we gaan ervoor . En erg leuk dat je straks ook de Metrop voeding gebruikt ben erg benieuwd naar die run van je.

Ey Bodos
                      Yep...ik heb het geduld van een dood paard dus dan weet je het wel en het kan ook zo zijn dat ik eind november de planten pas overpot naar het bloeihok
                      Zeer leuk dat je er weer bij bent en we hopen met je mee We hebben zometeen goed spullentje in huis dus dat moet goed komen.....hoop ik.
                      Last edited by THC Dude; 16 October 2012, 17:02.

Comment

Ik ga mijn kussen hier ook maar eens neerleggen.... succes CannaRebbel

Comment

Ey Mama
                          Thx en erg leuk dat je er ook bij komt....hoe meer zielen hoe beter

Comment

Hey Rebel ,wat voor spul heb jij gehaald tegen die K..spint ? Heb er net een paar op een blad gevonden.

grtz.
                            Led's grow !

Comment

@bodos
                              Ik moet het spul nog halen maar het heet Luxan ERII en dat is knap klote dat je het nu krijgt kerel zo voor het eind.

Succes

Comment

Bezig...
                              X