Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste Kotkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Mooi dat je eerste kweek uit zaad zo goed begint !!

    Hoe groot is je afzuiging ? Ik denk dat je meer lucht moet afzuigen om je temperatuur naar beneden te krijgen, 40 x 50 x 150 lijkt mij redelijk klein voor een 400 watt hps, aangezien de lucht die je aanzuigt van je kot afkomstig is en waarschijnlijk niet al te koel is. Misschien ook een kleine ventilator erbij plaatsen die onder de lamp doorblaast ?

    Succes, en houd ons op de hoogte !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #17
      Last edited by ganjaman_reload; 29 November 2008, 15:04.

      Comment


        #18
        update

        hallo allemaal

        de plantjes zitten nu in hun derde levensweek dus is het weer tijd voor een update. deze week zijn beide plantjes overgepot naar een medium van 5l. dit zal hun definitieve pot worden aangezien er voor grotere potten geen plaats is.

        de plantjes zijn de aan de takjes wat paars, dit lijkt me een teken van groeiremming. we hebben nu wat algemene meststof toegevoegd (15-15-15). dit lijkt wel wat te helpen.

        en hier zijn dan de fotos:

        plantje 1:
        DSC00165.jpgDSC00166.jpgDSC00168.jpg


        plantje 2:
        DSC00169.jpgDSC00171.jpgDSC00172.jpg

        zoals jullie zien hebben ze allebei wel wat bruine plekken op hun bladeren. heeft iemand mss een idee hoe dit komt en hoe dit kan verholpen worden?

        rook ze nog

        Comment


          #19
          Ziet er goed uit

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
            Ik kweek ook op m'n kot (al is het meer een appartement), ik kan je zeggen dat je wel moet opletten dat je kotbaas eens niet komt neuzen. Wat ze ZEKER wel eens doen in het weekend van tijd tot tijd.
            Een huisbaas moet minstens 2 tot 3 weken op voorhand een aangetekend schrijven sturen als hij je kot/woning wil betreden.Dit is wettelijk verplicht.Als je merkt dat hij/zij je kot/woning toch heeft betreden dan kan je ze voor de rechtbank slepen

            Comment


              #21
              mooi om te weten maar als hij mijn kot binnenkomt zal hij toch mijn ouders verwittigen en dan is het allemaal voor niks geweest!
              maar goed dat ik een nieuw cilindertje gestoken heb, waarvan ik alleen de sleutel heb

              Comment


                #22
                Nice work

                Comment


                  #23
                  update

                  goedendag allemaal!
                  de planten gaan nu hun vierde week in, dus is het tijd geworden om jullie te updaten over de plantjes.

                  deze week is het hok van de planten vergroot: de oppervlakte is dubbel zo groot nu en de de kast is ook een stukje hoger gemaakt. afm: bxlxh 77x50x180

                  het eerste plantje is op een week tijd sterk gegroeid. juist voor het weekend is deze ook getopt en de 2 nieuwe scheuten beginnen zich ook mooi te vormen.

                  het tweede plantje heeft wat problemen met de groei. zoals ik vorige week zei, ziet deze er heel paars uit wat duidt op groeiremming. het plantje is dan ook niet zoveel gegroeid als haar zus. groeiremming is vooral te wijten aan te weinig kalium, dus heb ik zondag wat algemene meststof bijgegeven. Ondertussen is duidelijk te zien dat het paars wegtrekt en dat de plant terug is beginnen te groeien.

                  en natuurlijk heb ik wat fotos voor jullie! de fotos zijn met een gsm getrokken dus forgive me voor de mindere kwaliteit

                  plantje 1:
                  DSC00175.jpgDSC00177.jpg

                  plantje 2:
                  DSC00179.jpgDSC00180.jpg

                  de kast:
                  DSC00181.jpgDSC00182.jpg

                  de dames krijgen ook nog altijd bruine randen aan hun bladeren. iemand enig idee hoe dit kan worden verholpen?

                  reacties altijd welkom!

                  rook ze nog!
                  ganjaman

                  Comment


                    #24
                    lekkere plantjes heb je daar!

                    Comment


                      #25
                      ziet er goed uit man
                      2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                      http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                      Comment

                      Bezig...
                      X