DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DuffmanX
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2012
    • 41

    #1

    DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

    Korting op 420shop
    3 weken geleden heb ik besloten toch maar eens een kweekje op te zetten.
    Ik doe dit eigenlijk puur voor de lol want ik rook zelf maar zo'n 3 gram per maand!

    7 dagen geleden heb ik mijn 3x gefeminiseerde outlaw plantjes (dutchpassion) in watjes gelegd en inmiddels zitten ze allemaal in 15 liter bakken growmix van de coffeeshop. Ze zijn helaas gestrekt, waarschijnlijk te weinig warmte en de lamp te hoog. Dit is inmiddels gecorrigeerd. (Thanks QnQ !!)

    Momenteel staan ze 45 cm onder een 400 HPS lamp op 18/6.
    Ik heb een 1x1x2 kweektent besteld en die is hier als het goed is morgen.
    Over de afzuiging ga ik mij later pas zorgen maken als de stank komt opzetten of hitte een probleem wordt.
    De verkoeling houd ik tot die tijd bij een open raam en de tent op een kier.
    overdag is het zo'n 21.5 graden en 's nachts 19.5.
    Luchtvochtigheid. Geen idee!

    In dit topic zal ik jullie op de hoogte houden d.m.v. foto's en aldoende hoop ik een hoop te leren!!
    De aanschaf van extra materialen doe ik in de loop van de kweek.

    Have fun !

    IMG_0229.jpgIMG_0230.jpgIMG_0231.jpg
  • DuffmanX
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2012
    • 41

    #2
    Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

    3 dagen later staan ze er zo bij!
    Helaas had ik ze (denk ik) iets te veel water gegeven. Er waren er 2 omgevallen en heb ik moeten stutten inmiddels staan ze weer op eigen poten!

    Plantje op de eerste foto heeft helaas één opgekrult blaadje.
    Zou dit toevallig door de hoeveelheid water komen?
    IMG_0232.jpgIMG_0233.jpg

    Comment

    • DuffmanX
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2012
      • 41

      #3
      Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

      3 dagen later en dag 14 groei zijn de dames weer als KOOL gegroeit!
      Helaas was mijn nieuwe tijdschakelaar weer kapot gegaan, dus heb ik een beetje moeten improviseren met dag/nacht ze hebben nu op één dag 10 uur op nacht gestaan. Vanaf vandaag weer 18/6.

      De blaadjes krullen niet echt verder, maar elke plant heeft er wel een beetje last van (vooral de kleine).
      Van klein naar groot:

      IMG_0234.jpgIMG_0235.jpgIMG_0236.jpg

      Comment

      • DuffmanX
        Senior Stoner
        Member
        • Oct 2012
        • 41

        #4
        Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

        Blaadjes trekken weer aardig recht en groeien als kool! deze week komen er weer foto's.
        Waarschijnlijk moet ik over 2 dagen toppen. ze zijn zo'n 18 centimeter hoog met 4 internodes dan.
        Morgen ga ik een afzuiging(475m3) en Koolstoffilter(500m3) bestellen.

        Weerstation (op de bodem):
        Min: 19 graden
        Min: 48 LV

        Max: 26 graden
        Max: 68 LV

        Ik krijg het wel door =D

        Comment

        • DuffmanX
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2012
          • 41

          #5
          Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

          Afgelopen week een 425m3 koolstoffilter en 355m3 buisafzuiging gehaald. Zonder regelaar maakt hij toch wel flink wat herrie. Daar moet ik nog wat op vinden
          De plantjes zijn inmiddels voor de eerste keer getopt!

          IMG_0242.jpgIMG_0243.jpg

          Comment

          • Smowkie
            Elite Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 2684

            #6
            DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

            Komt helemaal goed, je kan er toch een fancontrol tussen steken? Dan moet ie niet de ganse tijd vollop draaien

            Comment

            • DuffmanX
              Senior Stoner
              Member
              • Oct 2012
              • 41

              #7
              Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

              Thanks voor de tip Smowkie! ik ga voor de Variac Regeltrafo, daar heb ik goede dingen over gelezen.

              Ohja, ik heb de dames vandaag onthoofd.

              Comment

              • Smowkie
                Elite Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 2684

                #8
                Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                onthoofd

                Comment

                • DuffmanX
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Oct 2012
                  • 41

                  #9
                  Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie
                  onthoofd
                  getopt

                  Comment

                  • Smowkie
                    Elite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 2684

                    #10
                    Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                    hehehehe

                    Comment

                    • DuffmanX
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Oct 2012
                      • 41

                      #11
                      Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                      4 dagen na de vorige foto is het weer tijd voor een Foto-update !
                      Ze zijn getopt. Nu even kijken wanneer ik ze de bloeifase in gooi.... Ik geen idee :O

                      IMG_0244.jpgIMG_0245.jpgIMG_0246.jpg

                      Comment

                      • DuffmanX
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Oct 2012
                        • 41

                        #12
                        Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                        Foto Update! Week 4 sinds zaadje. Nog steeds in de groeifase.IMG_0247.jpgIMG_0248.jpg

                        Comment

                        • peuker
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2011
                          • 1281

                          #13
                          Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                          ze zien er goed uit duff veel succes verder

                          Comment

                          • DuffmanX
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Oct 2012
                            • 41

                            #14
                            Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                            Foto-Update !

                            Bloei dag 6
                            IMG_0250.jpg

                            Comment

                            • Smowkie
                              Elite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 2684

                              #15
                              DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                              Mooi bosje vol he!

                              Comment

                              Bezig...