DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nrh88
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 111

    #16
    Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

    lekker bezig en succes

    Comment

    • DuffmanX
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2012
      • 41

      #17
      Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

      Weer tijd voor een foto update !
      Ik zag overigens dat de enige achterblijver (5 cm korter) 3 hoofdtoppen heeft.
      Bij het toppen is er blijkbaar iets mis (of juist goed) gegaan! iets met mythologie en 3 koppige dieren?

      Anyhow, de foto is van 1 dag terug (bloei dag 14)
      IMG_0252.jpg

      Comment

      • peuker
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 1281

        #18
        Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

        ziet er goed uit ik zou zeggen dat het juist goed is hoe meer hoofdtoppen hoe beter hehe

        Comment

        • Medical-Spliff
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 2061

          #19
          Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

          loopt daar lekker
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment

          • DuffmanX
            Senior Stoner
            Member
            • Oct 2012
            • 41

            #20
            Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

            We hebben inmiddels 1 week zichtbare bloei en met 2 van de 3 planten gaat het perfect !
            één van de planten heeft helaas in de top gekrulde bladeren, maar groeit echt belachelijk snel... 5-8 cm per dag. Inmiddels is ze 1 meter 20.... en steek er zwaar bovenuit. Het verschil in lengte is het resultaat van 2 dagen geen boeken onder de andere potten plaatsen......
            Ze heeft nog 30 centimeter groei ruimte en dan zit de lamp op z'n hoogste punt.

            IMG_0253.jpgIMG_0254.jpgIMG_0255.jpg

            Comment

            • Smowkie
              Elite Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 2684

              #21
              DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

              Mooie hoor

              Comment

              • Medical-Spliff
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2011
                • 2061

                #22
                Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                ze hebben clam velen...en ze hebben er zelfs heel goed van, heb dat ook op een paar afjes, denk dat je ook een ph probleem zal hebben met je grond ofzo
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment

                • DuffmanX
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Oct 2012
                  • 41

                  #23
                  Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                  Jep. ik heb ook gelezen dat ik waarschijnlijk een PH probleem heb. Helaas zal ik die pas de volgende ronde aanschaffen.
                  Van fouten leer je gelukkig

                  Comment

                  • DuffmanX
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Oct 2012
                    • 41

                    #24
                    Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                    Inmiddels zit ik in week 7 van de kweek. Nog 1 dag en ze krijgen alleen nog maar water.

                    De foto's zijn van week 6.
                    IMG_0257.jpgIMG_0258.jpg

                    Comment

                    • El Nino
                      T.H.C. Master
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2012
                      • 544

                      #25
                      Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                      ziet er goed uit, laat ze ma goed rijpen
                      250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                      Comment

                      • DuffmanX
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Oct 2012
                        • 41

                        #26
                        Re: DuffmanX's Eerste kweek 3x Outlaw

                        Zo, na 10.5 weken bloeien heb ik ze geknipt en geschoren. Foto's volgen !
                        Ik had 1060 gram nat !

                        Comment

                        Bezig...