Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
update week 6...IMG_1040.jpg de tricho's bijna 100% milky..IMG_1043.jpg op naar de 50% amber..
ga nu alleen nog maar water (PH6.0)geven om de dag 200 a 300 ml ik kijk dat per dag aan.
ruiken doet ze nu weer anders dan voorheen sterker en zoeter Mmm hier nog wat foto's IMG_1015.jpgIMG_1016.jpgIMG_1055.jpg de biddy gaat ook lekker IMG_1017.jpg die moet het doen met het rest licht en nog paar weken en dan is er weer wat ruimte voor haar.
de 2 lemon kush en de 1 goede en 1 mongol cheese doen het ook lekker heb eigelijk nog nooid een plant uit zaad direct op 12 uur gehad maar sta te kijken van hun groei op 12 uur.. nog geen bloei te zien. IMG_1026.jpg van links naar recht .
kush,cheese,kush,mongol cheese.
zo nou nog wat foto gemaakt van de double dutch.. IMG_1067.jpgdie dikker en vetter, je ruikt haar elke dag weer een beetje sterker. Mmmm IMG_1068.jpgIMG_1069.jpg de kleintjes doen het ook goed.. ben eigelijk er nog op eentje aan het wachten. de laatse lemon kush moet nog laten zien wat er uit komt maar ga uit van een mooie dame.. de mongool krijgt nu eindelijk ook weer een uitloper.. dus die loopt zeg maar even dikke vet achter en gaat denk ik niet veel meer doen ..de kluit die onder de mongool hangt doet mij me geduld geven om toch even af te wachten nu 3 weken op 12 uur zal het toch een teken van leven moeten gaan geven een van de deze dagen. aangezien het toch een test is.. laat ik het mongooltje in zn waarden en met rust we wachten het gewoon rustig af.IMG_1075.jpgIMG_1076.jpg IMG_1073.jpgIMG_1074.jpg dit is de lemon kush die nog niks laat zien.. maar ik ga dr van uit dat het een dame isIMG_1077.jpg groeten
zo vandaag opzoek geweest naar de juiste maat pot.. en gevonden..!!
15x15x20 niet groot maar ook niet heel klein..
morgen de boel overpotten na eten de aarde daarvoor klaarzetten morgen om 09:00 gaat de lamp aan dus zal rond die tijd ze wel even wakker schudden.. en voorzien van een goed ondergrondje.
groetjes..
Comment