Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 X Dubble Dutch scrog 2x75W Tneon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2 X Dubble Dutch scrog 2x75W Tneon

jonge ik lap die time aan me laars...

Comment

Heeerlijk ziet dat eruit!

Comment

das gezichtsbedrog gezichtsbedrog18.jpg

Comment

update week 6...IMG_1040.jpg de tricho's bijna 100% milky..IMG_1043.jpg op naar de 50% amber..
          ga nu alleen nog maar water (PH6.0)geven om de dag 200 a 300 ml ik kijk dat per dag aan.
          ruiken doet ze nu weer anders dan voorheen sterker en zoeter Mmm hier nog wat foto's
          IMG_1015.jpgIMG_1016.jpgIMG_1055.jpg de biddy gaat ook lekker IMG_1017.jpg die moet het doen met het rest licht en nog paar weken en dan is er weer wat ruimte voor haar.
          de 2 lemon kush en de 1 goede en 1 mongol cheese doen het ook lekker heb eigelijk nog nooid een plant uit zaad direct op 12 uur gehad maar sta te kijken van hun groei op 12 uur.. nog geen bloei te zien. IMG_1026.jpg van links naar recht .
          kush,cheese,kush,mongol cheese.

en de internodes
          IMG_1023.jpgIMG_1022.jpgIMG_1024.jpgIMG_1025.jpg zo dat was hem weer tot zondag.. groentjes.

Comment

Dikke shit!!! Geen andere woorden voor!
            SWEET GANJA!!!!
            "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

time laps... moet nog een beetje spelen met die cam.. maar wel leuk dingentje... hier wat foto's daar van...
              PICT0007.JPGPICT0008.JPGPICT0009.JPGPICT0010.JPGPICT0011.JPGPICT0012.JPGPICT0013.JPGPICT0014.JPGPICT0015.JPGPICT0016.JPGPICT0017.JPGPICT0018.JPG leuk voor de eerste stappen van de volgende ronde.. groetjes..

Comment

goede avond de dames jawel de dames hebben hun aard laten zien dus tot zo ver ist de moeite..

IMG_1058.jpgvrouwenIMG_1059.jpg
                dit is een chees.......................dit de lemon kush.......

groetjes mildred..

Comment

hmmm behaarde vrouwen

feli met de dochters.

Comment

bedankt bram... heerlijk de eerste stoppels...

Comment

zo nou nog wat foto gemaakt van de double dutch.. IMG_1067.jpgdie dikker en vetter, je ruikt haar elke dag weer een beetje sterker. Mmmm
                      IMG_1068.jpgIMG_1069.jpg de kleintjes doen het ook goed.. ben eigelijk er nog op eentje aan het wachten. de laatse lemon kush moet nog laten zien wat er uit komt maar ga uit van een mooie dame.. de mongool krijgt nu eindelijk ook weer een uitloper.. dus die loopt zeg maar even dikke vet achter en gaat denk ik niet veel meer doen ..de kluit die onder de mongool hangt doet mij me geduld geven om toch even af te wachten nu 3 weken op 12 uur zal het toch een teken van leven moeten gaan geven een van de deze dagen. aangezien het toch een test is.. laat ik het mongooltje in zn waarden en met rust we wachten het gewoon rustig af.IMG_1075.jpgIMG_1076.jpg
                      IMG_1073.jpgIMG_1074.jpg dit is de lemon kush die nog niks laat zien.. maar ik ga dr van uit dat het een dame isIMG_1077.jpg groeten
                      Attached Files

Comment

ziete r netjes uit

keep it green m8

Groetjes
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ja wat ruikt ze lekker zeg damn.....Heb je nog wat nieuwe trichomes fotos?
                          Latex pik

Comment

neen het is nog niet zo ver woensdag zal ik die eens onder de loep bekijken..
                            dus woensdag maak ik meteen foto's,,
                            de kleintjes groeien als wiet...

Comment

zo vandaag opzoek geweest naar de juiste maat pot.. en gevonden..!!
                              15x15x20 niet groot maar ook niet heel klein..
                              morgen de boel overpotten na eten de aarde daarvoor klaarzetten morgen om 09:00 gaat de lamp aan dus zal rond die tijd ze wel even wakker schudden.. en voorzien van een goed ondergrondje.
                              groetjes..

Comment

Lekker bezig man dan staat t vol:-p
                                Beter hoor dat je trichomes al amber zijn hahahha lol

Comment

Bezig...
                                X