Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

    Korting op 420shop
    2de kweek opgestart na de eerste kweek van 2*nothern light en 2* power flower waar ik 160gram heb afgehaald.
    Kweekhok beetje opgewardeerd. fototjes komen deze week online , alle zaadjes zijn mooi ontkiemd en er komt overal al aan leuk plantje piepen
    lv is momenteel tussen 50 en 60 dus deze nog wat naar boven krijgen voor de groei , temperatuur is mooi altijd tussen 27 en 28 graden snachts daalt ie tot 21 graden dus lijkt me ook ok.
    Last edited by wietbelgie; 9 November 2012, 21:29.

    #2
    Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

    Doordat men fototoestel het begeven had hebben fototjes even op zich laten wachten , ondertussen zit ik al in de 2de week bloei na 3 weken groei en zover staan ze momenteel al :
    SAM_0136.jpg
    SAM_0138.jpg
    SAM_0140.jpg
    SAM_0142.jpg
    in het midden staan de 2 nothern lights rechts dichts bij de camera de white widow de rest zijn de powerflowers , heb ook voor te testen 1 power flower eens op hydrokorrels gezet , hij doet het wel goed maar heeft wel veel lichter groene bladeren dan normaal is . iemand een idee wat mss de oorzaak is ?
    heb ook regelmatig getopt en ga morgen wat houten staafjes halen om toppen mooi te verdelen zodat ze niet teveel in elkaars weg hangen

    Comment


      #3
      Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

      dat licht goene kan dan wel eens komen omdat je geen enkele buffer hebt en dus alle elementen uit je voeding moet halen hierbij is hydro voeding dan ook onmisbaar
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

      Comment


        #4
        Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

        mja ik heb voeding voor wietplanten maar niet specifiek voor hydro , is dit dan andere voeding ?

        Comment


          #5
          Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

          bij deze nog een fototje vandaag getrokken , toppen binnen stilletjes te komen, en plantjes zijn nog mooi gegroeid . de kweekruimte staat nu mooi vol .
          SAM_0163.jpg
          Attached Files
          Last edited by wietbelgie; 22 December 2012, 16:55.

          Comment


            #6
            Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

            SAM_0166.jpgSAM_0167.jpgSAM_0168.jpgSAM_0169.jpg
            zag net in de bladoksel van 1 plant nogal veel zakjes in de oksel hangen , hoewel hij ook al toppen heeft , Heb ik hier te maken met een hermafrodiet en kan ik deze erbij laten staan ? En zou het kunnen dat mijn andere plantjes al bevrucht zijn ?

            Comment


              #7
              Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

              Herma :-S

              Comment


                #8
                Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

                Hydro is inderdaad een andere voeding dan aarde. De sporen-elementen en calcium uit de potgrond zijn afwezig edm.

                En duidelijk een herma

                Comment


                  #9
                  Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

                  zag juist ook bij andere plantjes en bolletje maar dat zijn toch gewoon de stampers van de vrouwtjes he ? of ben ik verkeerd ?
                  SAM_0156.JPGSAM_0159.JPG

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

                    ziet er me een herma uit op bovenstaande foto's
                    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

                      wegdoen als ik jou was!!!!

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

                        idd, ik vrees er ook voor...
                        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

                          die laatste 2 plantjes waar ik fototjes van heb getrokken , heb die bolletjes verwijderd maar was loos alarm denk ik want aan al de andere takjes komen er nu toch haartje uit de bolletjes . waren mss wat misvormde bolletjes. want plantjes doen het nu uitstekend .

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

                            zou het niet vertrouwen, heb het ook geprobeerd...
                            ze komen terug, en op plaatsen waar je het niet zo makkelijk ziet.
                            2balletjes heb ik gemist, en zit denk ik nu al aan 50tal zaden...
                            <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                            <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                            Comment


                              #15
                              Re: Kweek 2 * nothern light, 1 white widow, 3* power flower

                              vorige week mail gestuurd naar RQS en vandaag 3 nieuwe zaadjes in de bus gekregen . mocht zelfs kiezen welke dank u RQS
                              Vanavond nieuwe foto update plantjes doen het goed . die op hydro korrels heeft wel aanzienlijk dikkere toppen dan die op aarde

                              Comment

                              Bezig...
                              X