Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps
Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps
Oorspronkelijk geplaatst door Slett
Ja dit kan! Zosnel mogelijk eruit knippen, en wegpleuren.. Heb trouwens wel gelezen, dat je het nog kan watercuren?
Er globaal omheen knippen, liever iets teveel, dan te weinig weghalen! Succes!
dus gewoon de besmette top wegknippen dan ? thanks
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
Als er wat vaker geupdate wordt krijgt men ook wat sneller repliek eh .. ((je mag dit soort rare dingen aan je plant ook best zelf opmerken.
Lijkt me idd toprot. Even checken en veel over lezen en als dat het is, ruim eruit knippen en weggooien.
Toprot is een schimmel en is superbesmettelijk, maar er staat genoeg over op het forum.
Eventueel kun je de planten regelmatig even blootstellen aan UV-c licht om verspreiding te voorkomen. (linkje)
nu word ik op de vingers getikt om niet genoeg te updaten omdat er iemand klaagt lol. de bud word verweiderd. greets
Re: 3x alien jack motta, 1x a1 haze, 1x white widow 400w hps
Oorspronkelijk geplaatst door bert88
zie je maar weer eens wat dit voor een onnozele site is eindelijk iemand die het checkt shame on the others
Als er wat vaker geupdate wordt krijgt men ook wat sneller repliek eh .. ((je mag dit soort rare dingen aan je plant ook best zelf opmerken.
Lijkt me idd toprot. Even checken en veel over lezen en als dat het is, ruim eruit knippen en weggooien.
Toprot is een schimmel en is superbesmettelijk, maar er staat genoeg over op het forum.
Eventueel kun je de planten regelmatig even blootstellen aan UV-c licht om verspreiding te voorkomen. (linkje)
Leave a comment: