Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

    Het blijft altijd bijschaven eh..ook met de grond
    Maarre..volgens mij mis ik een fles in je voedingslijn ?
    QNQ190.jpg
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

      idd die mis ik
      zal ze morgen bestellen
      thanks voor de tip

      qnq vanaf waneer start jij met fish mix en algi mix ????
      Last edited by smoker2002; 11 December 2012, 00:49.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #18
        Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

        Fishmix doe ik alleen als bladvoeding tot de bloei, om de 1-2 dagen een uurtje voor het licht aan gaat heel licht nevelen.
        Vanaf ik ze 2 weken in de lightmix heb krijgen ze Grow en Heaven, de week daarna hetzelfde met een snufje Alg erbij.
        De week daarna krijgen ze van alles al 1ml. en kun je ongeveer het schema gaan volgen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

          thanks voor de info
          ik moet opletten met het schema led is het mider warm zo ze drinken minder
          zo gebruik altijd maar de helft van wat er op het schema staat
          nu nog 1 tje rollen en de plantjes bekijken
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


            #20
            DSC02511.jpgDSC02512.jpgDSC02513.jpgDSC02514.jpg
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #21
              Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

              Hoe staan ze er bij Smokert, al flink verder gestrekt neem ik aan ?
              Tijd voor een update toch ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

                Hallo hier ben ik terug

                We zijn terug een weekje verder +2 dagen maja met de feestdagen gaat het soms iets trager om te posten
                de plantjes doen het goed .. had 1 probleem had witte vlieg in mijn kastje een paar die had overleefd van planten dat ik had opgevangen van vrienden vorige keer
                zo heb de plantjes verpot om de witte vlieg beter tegen te gaan ... heb vorige week gespoten met een nieuw product er voor en 90% zijn al dood
                en heb ze verpot omdat er in mijn nieuwe aarde granulaat zit verwerkt en ze hopelijk 100% dood binnen 2 dagen nog eens spuiten met het product en ze zouden dan normaal 100% moeten dood zijn
                (planten van vrienden vang ik nooit meer op heb nog nooit ongedierte gehad planten opvangen van vrienden en je hebt het zitten grrrrrr)

                De platjes zijn nog NIET gestrekt met de lamp lager te hangen zijn ze gestopt met strekken en stonden al heel mooi
                met ze te verpotten vorige nacht heb ik de paar gestrekte iets dieper gestoken en is nu niets meer van te zien

                heb vorige week dan terug een hoop geld 256 euro uitegeven om mijn nieuw kweekje op te starten
                met Hulp van QNQ zijn kweekje heb ik een nieuwe aarde mengeling gemaakt
                en hoop dat het mooi zal lukken
                En wil QNQ speciaal bedanken voor zijn recept vrij te geven

                mijn aarde mengeling dat ik heb gemaakt
                1 zak light mix van plagron
                250 ml wormenhumus er bij
                50 gr lavameel
                50 gr granulaat
                70 gr traag werkend messtoffen
                3 liter water gemengd met rhizotonic

                alles samen gesmeten in een cementkuip dak gaan halen ben
                alles goed mengen
                en in nieuwe Smart pots gestoken van 19.1L

                QNQ de Bio haven heb ik ook binnen je zal het zien op de foto's

                tot volgende week

                DSC02533.jpgDSC02534.jpgDSC02535.jpgDSC02536.jpgDSC02537.jpgDSC02538.jpgDSC02539.jpgDSC02540.jpgDSC02541.jpgDSC02542.jpgDSC02543.jpgDSC02544.jpgDSC02545.jpgDSC02546.jpgDSC02547.jpg
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                KEEP ON GROWING AND SMOKING

                Comment


                  #23
                  Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

                  Als ik je een tip mag geven: Zet eerst je zaailingen 2 weken in zaai- en stekgrond, geef heel weinig water en zeker geen voeding. Pot ze daarna over in goed ingewaterde lightmix of growmix.
                  En wacht dan nog even met voeding geven. Althans zo zal ik het de volgende keer zeker doen. Want ik herken het probleem aan je onderste blaadjes: het lijkt een combinatie van te nat en overvoeding.
                  Voor de rest heb je een hele leuke set-up, ben benieuwd wat je met je LED kunt halen
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment


                    #24
                    Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

                    Rodigan

                    zoals je kan bezen in het begin van het topic hebben de plantjes 2 weken in zaai en stek grond gestaan
                    heb ze vorige nacht verpot naar de smart pot (19.1L)
                    de onderse blaadjes is niet erg gaan er later toch af zodat ik boven een moooi bladerdek krijg

                    de plantjes blijven op 18/24 staan omdat ik ze nog langer laat groeien
                    als ik ze in bloei steek komt er nog een 200 Watt LED bij dan zit ik met een 20watt is gelijk aan een 400 hps en de 150 Watt gelijk aan een 250 watt hps
                    zo zal wel genoeg zijn dan
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

                    Comment


                      #25
                      Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

                      Yep, ze zouden iets nat kunnen staan misschien.
                      Nou ben je daar in smartpots gelukkig ook weer een stuk sneller vanaf, maar ik zou iets meer langs de buitenkant wateren, da's goed voor de wortelgroei
                      Als die getallen op de flessen de prijzen zijn, dan volgende keer even ander shoppie zoeken man. Poeheej..
                      Maar je hebt alles compleet, dus nu moet het lukken. Voeding kun je meerdere kweekjes mee doen dus da's geen investering volgende keer.

                      Rustig aan eh . . ze moeten al even bijkomen van je pogingen tot doodslag.

                      Succes.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #26
                        Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

                        ja weet dat sommig prijzen duurder zijn
                        maar als ik de biohaven in de allien koop kost hij maar 45 euro maar was +15 euro bij om te versturen naar belgie
                        zo heb ik hem hier in de grow shop gaan halen weet dat hij kostelijk is in belgie
                        de andere producten heb ik in Alien besteld maar dat was dan 5 flessen in 1 keer dan doe je profeit

                        ik zal het rustig aan doen QNQ ga ze nog enkele weken in bloei laten ben niet gehaast
                        beter een mooie kweek dat langer duurd dan een snelle kweek waar je niets aan hebt
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                        KEEP ON GROWING AND SMOKING

                        Comment


                          #27
                          Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

                          Oorspronkelijk geplaatst door smoker2002 View Post
                          Rodigan
                          zoals je kan bezen in het begin van het topic hebben de plantjes 2 weken in zaai en stek grond gestaan
                          heb ze vorige nacht verpot naar de smart pot (19.1L)
                          de onderse blaadjes is niet erg gaan er later toch af zodat ik boven een moooi bladerdek krijg
                          Hehe, had enkel de foto's bekeken.
                          De eerste blaadjes zijn idd niet zo belangrijk, maar als je er van de eerste keer goed op zit, is dat toch best. En ik lees toch overwegend meer dat het beter is om je blaadjes te laten hangen, tenzij ze echt kapot/dood zijn.

                          Je kon idd heel wat geld op je voeding bespaard hebben. Ik zie hier op een website 1L bio heaven voor 44 euro staan ipv 55

                          Veel succes nog!
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                          Comment


                            #28
                            Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

                            lees dat topic juist boven uw antwoord dan ga je zien waarom ik 55 euro betaal heb voor de fles bioheaven
                            1 fles op te sturen kost 15 euro als dat nu voor 1 of 10 flessen is het het zelfde ( opsturen naar belgie )
                            zo 44 +15 is 59 € zo was 4 euro meer dan dat ik hem ging halen hier in belgie
                            mvg
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                            KEEP ON GROWING AND SMOKING

                            Comment


                              #29
                              Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

                              Oorspronkelijk geplaatst door smoker2002 View Post
                              lees dat topic juist boven uw antwoord dan ga je zien waarom ik 55 euro betaal heb voor de fles bioheaven
                              1 fles op te sturen kost 15 euro als dat nu voor 1 of 10 flessen is het het zelfde ( opsturen naar belgie )
                              zo 44 +15 is 59 € zo was 4 euro meer dan dat ik hem ging halen hier in belgie
                              mvg
                              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                              Comment


                                #30
                                Re: 2x orangebud . 2x Mazar . 2x blue berry onder 150 watt LED

                                zal het in mijn achter hoofd houden als ik nog eens iets nodig heb
                                anders bestel ik meestal bij Alian
                                bedankt voor de info
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                                KEEP ON GROWING AND SMOKING

                                Comment

                                Bezig...
                                X