Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 kweekverslag , 2x Big Bang auto, 1x onbekend , 250w bloei cfl , 150 groei cfl

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 kweekverslag , 2x Big Bang auto, 1x onbekend , 250w bloei cfl , 150 groei cfl

    Korting op 420shop
    Hier mijn 1e kweekverslag (niet men 1e kweek)
    Ik heb in het verleden al op zonlicht , CFL (lage wattages) en combinatie van de 2 gekweekt.
    Dit is ook men 1e kweek in een speciaal gemaakte bak (MDF hout) die vanbinnen wit is of bekleed met radiatorfolie.
    Ik werk voor het eerst met een automatische waterpomp + zelfgemaakte druppelaars . Belichting zijn 2 CFl lampen van 150 watt (blauwlicht) en 250 (warmwit). Nu hangen ze nog horizontaal maar daar komt nog verandering in.
    Zoals je ziet op de foto's staan er ook nog wat andere goodies in men kast (zonnebloemen , radijzen etc...)
    Het is dan ook de bedoeling om al te experimenteren met hydroponie.
    Ik kan al zeggen dat er wat probleempjes zijn :
    1 big bang ziet er wat geel en slap uit , wat me verbaast voor gezien ze nog maar 2weken oud zijn.
    Druppeltellers moeten nog afgeregeld worden maar dat doe ik vanavond.


    CIMG8599.jpgCIMG8663.jpgCIMG8662.jpgCIMG8661.jpgCIMG8660.jpgCIMG8616.jpgCIMG8612.jpgCIMG8610.jpgCIMG8609.jpgCIMG8607.jpgCIMG8606.jpgCIMG8604.jpgCIMG8598.jpgCIMG8664.jpg
    Attached Files
    Last edited by weibei; 21 December 2012, 17:07.

    #2
    Re: 1 kweekverslag , 2x Big Bang auto, 1x onbekend , 250w bloei cfl , 150 groei cfl

    ik ga deze volgen, lekker creatief dit zijn mijn big bang autoflowers op 2 weken onder een 400 watt hps
    ik ben benieuwd naar het eindresultaat
    succes kerel


    Eerste kweek.... je weet zelf!
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: 1 kweekverslag , 2x Big Bang auto, 1x onbekend , 250w bloei cfl , 150 groei cfl

      Ondertussen men lampen horizontaal gehangen , nu enkel nog een reflector installeren... Iemand enig idee hoe ik ene zelf zou kunnen maken , 'k vrees dat de "halveliter bierblikjes-methode" hier nie echt zal lukken...
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: 1 kweekverslag , 2x Big Bang auto, 1x onbekend , 250w bloei cfl , 150 groei cfl

        Ondertussen is het onbekende zaadje vanalles aan het doen , geen idee of ze(hij?) nog te redden valt...
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: 1 kweekverslag , 2x Big Bang auto, 1x onbekend , 250w bloei cfl , 150 groei cfl

          Succes met de kweek!

          Comment


            #6
            Re: 1 kweekverslag , 2x Big Bang auto, 1x onbekend , 250w bloei cfl , 150 groei cfl

            mislukt , nieuwe kweek herbegonnen !

            Comment


              #7
              Re: 1 kweekverslag , 2x Big Bang auto, 1x onbekend , 250w bloei cfl , 150 groei cfl

              Nieuwe ronde : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...grow-en-80w-tl
              Hier mag 'n slot op!

              Comment

              Bezig...
              X