Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dat is kut man ,dat blijft in je kop zitten , heb je straks een vette knop ,lekker jointje , hijsje een keer weet je dat hij op de dikste knop heeft zitten bouten !!!
dat is kut man ,dat blijft in je kop zitten , heb je straks een vette knop ,lekker jointje , hijsje een keer weet je dat hij op de dikste knop heeft zitten bouten !!!
************************ 18/6 (Groei) : Dag 47 12/12 (Overschakelen) : Dag 13
12/12 (Bloei) : 56 ************************
Verslag:
Goeie avond allen.
8 weken bloei zijn voorbij. Volgens het boekje moet ze ('t is immers maar 1 plantje hé ) nog ongeveer een kleine week. Ik heb besloten om volgende week vrijdag te oogsten. De trichomen beginnen nu milky te worden en heel af en toe spot ik een amberkleurige.
Ik ben super content met de bloei in nieuwe internodes, het worden/zijn heuse tennisballen De herfst is wel serieus ingetreden nu. Ik zal nog één keer voeden met green sensation en bloom en zal de laatste week waarschijnlijk proberen te klieven.
Als ik nog eens met deze smartpot werk, dan zal ik het netje veel meer laten vollopen, want nu is het eigenlijk maar voor 1/3 gevuld.
Nog eventjes geduld! Grtzzz Foto's:
SANY0723.jpg De foto trekt op niks. Er schuilt geen topfotograaf in mij..
Comment