Kweekverslag.
Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum en heb al eerder een introductie gedaan. Dit word mijn eerste kweekverslag dus ik dacht laat ik 't maar meteen (naar horen zeggen) met de beste zaadjes proberen.
Voordat ik verderga wil ik meteen vermelden dat ik autoflowers indoors ga kweken. Yes. Binnen. Dit vanwege persoonlijke voorkeur en experimentele redenen :p
Nu heb ik 10 prachtige zaadjes gekocht van het merk Dutch passion. Deze heb ik 10 januari besteld en waren de 11de binnen dus uiterst tevreden over de levering. Ik nam ze voorzichtig aan en heb ze meteen in bad gestopt
Ik heb 3 zaadjes besteld van 'StarRyder' en 7 zaadjes van 'Think Different' Alle 10 de zaden zijn autoflowers en 100% gefeminiseerd volgens de verpakking en volgens mij ook
. Het thc gehalte van StarRyder moet zich tussen de 15-19% bevinden en dat van Think Different tussen de 16-18% Ik heb voor deze twee soorten gekozen omdat de recensies mij volledig overtuigen en op sommige foto's zien de planten eruit alsof ze bijna omvallen. Opbrengst moet zich dan ook flink onderscheiden van andere autoflowers. Maar nu, ik heb mijn zaadjes geplant en die laat ik ontkiemen in een kweekbakje van 20x40 cm met daarbij een transparante kap en een warmte matje zodat de temperatuur altijd rond de 26 graden is. Ik heb ronde tabletjes met daarin samengeperste aarde gebruikt om ze te laten ontkiemen. Er zit zo een handig gaatje in het midden waar je het zaadje in legt je geeft 't een paar druppels water en ff later is ie zoals op de foto. Ik leg ze een voor een in 't kweekbakje en besproei ze met afgezuurd water. Ik denk dat ik volgende week weer een klein stukje online zet met wat nieuwe foto's uiteraard. Alleen ik weet niet of ik dan op mijn eigen topic moet reageren? of dat ik dit bericht moet bewerken en alles onder elkaar plaats?? Maar goed nu is het afwachten of alles goed komt. Hier volgen de fototjes
(de drie planten in mn tentje achter de zaailingen zijn power haze van een lokale growshop gekocht paar maandjes terug onwijs goeie buds en een heerlijke geur)
IMG_2630.jpgIMG_2638.jpgIMG_2633.jpgIMG_2634.jpg
Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum en heb al eerder een introductie gedaan. Dit word mijn eerste kweekverslag dus ik dacht laat ik 't maar meteen (naar horen zeggen) met de beste zaadjes proberen.
Voordat ik verderga wil ik meteen vermelden dat ik autoflowers indoors ga kweken. Yes. Binnen. Dit vanwege persoonlijke voorkeur en experimentele redenen :p
Nu heb ik 10 prachtige zaadjes gekocht van het merk Dutch passion. Deze heb ik 10 januari besteld en waren de 11de binnen dus uiterst tevreden over de levering. Ik nam ze voorzichtig aan en heb ze meteen in bad gestopt
(de drie planten in mn tentje achter de zaailingen zijn power haze van een lokale growshop gekocht paar maandjes terug onwijs goeie buds en een heerlijke geur)
IMG_2630.jpgIMG_2638.jpgIMG_2633.jpgIMG_2634.jpg

Comment