Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

    Korting op 420shop
    Hierbij gaan we van start met een nieuwe ronde dan wel niet bij mij thuis maar bij een maatje zodat ik mijn hok eerst kan aanpassen. We hebben 5x Northern Light en 5x Flower Power tussen de watten liggen wachtend om geplant te mogen worden.
    De ruimte waar de dames in komen te staan is 1,20 diep bij 2,40 breed bij 2.10 hoog.
    De dames zullen gaan groeien onder 1x 600W hps en gaan bloeien onder 2x600W hps.
    Voor de afzuiging hebben we een 350 kuub filter(moet nog opgehangen worden verder is wel alles voorbereid).
    Als invoer hebben we 3x een 125 gat gezaagd waarvan 2x een actieve invoer en 1x een passieve. Bij de actieve invoer zit een computer ventilator in de buis die uitblaast rondom de planten.

    En een stukje electra(de 2e vsa is onderweg)


    We zullen alleen nog een luchtbevochtiger moeten kopen want die staat bizar laag op 4% dus dat zijn gegarandeerd problemen als we daar niks aan doen( zo zien we maar weer een testrun is altijd nuttig).
    De temperatuur staat netjes op 24,7 grade met 1 lamp aan.

    Als er nieuws is over het ontkiemen word het geplaatst

    greetz

    #2
    Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

    Ik hoop dat je de temp onder controle kan houden met 350 kuub afzuiger
    Zeker als het straks weer wat warmer word
    hoegroot is je actieve inblaas ?
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #3
      Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

      het zijn 125mm buizen met 1 fan van 120mm en 1 van 100mm specificaties zal ik nog even toevoegen later op de dag. We gaan rond 1 uur checke hoe het met de zaden is zal ik gelijk de fans op de foto zetten. Maar zonder afzuiging blijft het een mooie temperatuur van 24,7 grade met 1 lamp aan dus da gaat wel goed komen denk ik die inblaas werkt perfect.

      Comment


        #4
        Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

        Lokes ,

        mooi hok

        dat dit maar iets lkkrs mag opleveren !!

        Mijn hangmatje hangt ^^

        Groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #5
          Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

          thnx k1 hier hebben we lekker de tijd voor genomen
          wiet brouwen zullen we haha

          greetz

          Comment


            #6
            Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

            Mijn stoeltje staat weer hoor, veel succes deze ronde
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment


              #7
              Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

              welkom berry dit gaat nog wat worden haha gisteren 160 km gerede om zaden te halen omdat er in de buurt niks open was
              maar we zijn van start zal vanmiddag de zaden gaan checken hoop dat er al wat uitgekomen is

              Comment


                #8
                Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

                goed nieuws goed nieuws


                De eerste 3 zaden waren vanmorgen om 6 uur ontkiemd 2x een Power Flower en 1x Northern Light.
                Maatje is over een uurtje thuis gaan we is kijken of we meer goed nieuws hebben.
                afzuiging+filter is binnen gaan we straks ook ff het hok in slingeren.
                Nu is het alleen nog wachten op de 2e set 600w(maar dat heeft geen haast)

                Comment


                  #9
                  Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

                  Dan wachten we maar even op de foto's he
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

                    haha doet dat maar zal me laptop wel meeneme naar hem want zijn pc is naar de klote kan ik straks gelijk de foto's erop knalle.
                    Hoop eigelijk dat er al meer zijn uitgekomen.
                    Ik zalwaarschijnlijk vandaag of morgen ook op zoek gaan naar zaden voor mezelf die zullen dan hier mee gaan groeien tot mijn hok klaar is

                    Comment


                      #11
                      Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

                      Hierbij een update

                      We zijn zwaar tevrede met de zaden van royal queen binnen 2 dagen alle 10 ontkiemd
                      Me maat heb met se stomme kop 1 power flower zaadj tussen het hoogpolige tapijt laten vallen dus helaas 1 dame minder(word later wel weer een x aangevuld. Op deze foto's is 1 Northern Light nog niet ontkiemd maar die is vanavond ook de grond in gegaan.
                      De voorste rij is Power Flower en de achterste rij is northern light
                      .

                      Hier nog een pic van het filter en de afzuiging die zijn er vandaag ook in gehangen.


                      dit was het weer als er nieuws is horen jullie het

                      greetz

                      Comment


                        #12
                        Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

                        Vanavond waren de eerste 4 dames boven de grond(3 zonder hoesje en 1tj was zin hoesje aan het afwerpen).
                        Hoe staat het er nu voor: Allemaal ontkiemd binnen 2 dagen. 4 van de 9 dames hebben binnen 1 dag het koppie bove de grond geworpen.
                        Northern Light
                        Northern Light
                        Power Flower

                        de 4e die boven was gekomen heb ik niet op de foto maar dat was ook een Northern Light.
                        Tot slot zijn we vandaag maar even een luchtbevochtiger,potten en aarde wezen halen en ook gelijk de 2e 600W vsa,lamp en de kap wezen halen dus de ruimte is nu echt helemaal gereed om te knallen(en mijn portomonee is weer leeg). Als het goed is krijg ik morgen mijn zaden binnen(blue berry,royal caramel,royal queen) zet ik er hier nog een paar bij me maat heb tog ruimte zat. Omdat mijn eigen kast verbouwt gaat worden tot een iets luxere versie met hangmat en een bar met tvvoelen mijn dames hier zich vast wel thuis

                        zal morge wel weer nieuws zijn jullie horen het wel

                        greetz

                        Comment


                          #13
                          Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

                          Wow dat ging snel Veel succes ermee, ziet er super uit!
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                          Comment


                            #14
                            Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

                            @Rodigan: het is idd heel hard gegaan haha maar ik schrok vandaag ook wel ff sommige begonnen al te strekke dus eerst de lamp maar is wat laten zakken. Heb zon id dat het wel goed gaat komen hier

                            NL-1
                            NL-2(deze dame is een beetj gestrekt)
                            NL-3(lijkt iets meer moeite te hebben dan de rest)
                            NL-4(deze dame is een beetj gestrekt)
                            NL-5

                            Dat waren de Northern Lights nu een paar pics van de Power Flower


                            PF-1
                            PF-2(deze dame is een beetj gestrekt)
                            PF-3
                            PF-4(deze heeft zich nog niet laten zien)


                            Hier een totaal overzicht van de voorgroei potjes(vooraan is de Power Flower en achter is de northern light)

                            ----1----2---3--4---5---

                            ---1-----2------3-----4


                            De lamp draait momenteel op 24/0. 2 dagen nadat de laatste dame boven is schakelen we de klok om naar 18/6. 56% LV(luchtbevochtiger draait bijna voluit) 29,1 grade celsius pal in het zonnetje dus dat zit wel goed.




                            Hier liggen nog 5x Royal caramel(RQS) te ontkiemen. Nu maar hopen dat ze rap de grond in kunnen.



                            dit was het weer voor vandaag


                            greetz

                            Comment


                              #15
                              Re: 2e ronde 5X Flower Power,5X Northern Light

                              Lekker bezig makker dat gaat daar nog goed vol komen
                              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X