Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
les nummer 1 vul die potten tot de rand ! nu hebben ze x liter minder
nummer 2 waarom op cocos beginnen ? dit heeft weinig buffer voor als je wat fout doet ,
ph en ec slingeren net zo hard als je in voedingswater
ik vind persoonblijk de stekken er nog goed uitzien voor als jij zegt dat ze achter een raam gestaan hebben
kleur ed is lastig in te schatten op foto's vind ik zolang ze geen vergeling of verbranding tonen is er weinig om paniek over te maken iig
kom af en toe wel eens kijken hoe het jullie vergaat
Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRollaView Post
les nummer 1 vul die potten tot de rand ! nu hebben ze x liter minder
nummer 2 waarom op cocos beginnen ? dit heeft weinig buffer voor als je wat fout doet ,
ph en ec slingeren net zo hard als je in voedingswater
ik vind persoonblijk de stekken er nog goed uitzien voor als jij zegt dat ze achter een raam gestaan hebben
kleur ed is lastig in te schatten op foto's vind ik zolang ze geen vergeling of verbranding tonen is er weinig om paniek over te maken iig
kom af en toe wel eens kijken hoe het jullie vergaat
Ze waren vol, zijn flink ingedroogd, het is geen aarde dus verdeelde het, nummer 2, ik heb geleerd van een grootmeester, cocos is beter, zonder twijfel
Comment