Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hey de eerste keer binnen voor bio

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: hey de eerste keer binnen voor bio

heel leuk zover, je doet het goed man ..
    blij dat ik het kan volgen met die spaarlampen, kan ik nog wat van je leren

Comment

ja man je gaat lekker... maar volgens mij kunnen je lampen er nog dichter op hoor...!!!
      heb je al eens gekeken wat de temp doet onder je lamp,?

Comment

hey,
        ik denk persoonlijk niet hoor want dan verbranden ze een beetje en als de kappen gelijk hangen blijft de warmte eronder net iets te smal m´n hokkie k heb nix te klagen hoor gaat best hiero kijk maarIMAG0411.jpgIMAG0412.jpgIMAG0414.jpgIMAG0413.jpgIMAG0410.jpgwaar ik mee werkIMAG0409.jpgen de nieuwe maatIMAG0415.jpgmaar deze gaat wel buiten spelen over een tijdje maar dat zien we wel weer wat ik ga proberen dit jaar maar die staat tog ff best hier binnen
        grts bio

Comment

hey ,
          2 de week bloei bij de ssh gaang beginnen spq ong5 en de 2 andere ssh gaan nu in de bloei en mijn zaadje de 2 de week nu wat foto´s
          IMAG0418.jpgIMAG0420.jpg
          IMAG0432.jpgIMAG0429.jpgIMAG0430.jpgIMAG0431.jpgIMAG0427.jpg
          IMAG0425.jpgIMAG0426.jpgIMAG0428.jpgIMAG0421.jpgIMAG0422.jpgIMAG0423.jpgIMAG0424.jpgIMAG0419.jpg
          grts bio

Comment

zo toch maar eens een stoeltje zetten bij deze bio grower ziet er netjes uit en ik geef zelf ook geregeld spa rood of barleduc.verder ga zo door.

Comment

succes, topjes beginnen te komen

Comment

mooi bio!!! Gaat lekker man

Comment

doe zo verder bio

groetjes
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

hey,
                    bedankt en ga lekker zitten de spesial gueen is nu lekker aan het afbloeien,nog 1 week en dan ga ik de haze is wat bij voeden en de liberty haze en de haze berry moeten nog wat strekken en de 2 ssh die nu net in bloei krijgen alemaal nog hetzelfde de 2 grote ook maar nog een paar dagen en dan krijgen ze wat meer en mijn plantje ook
                    ik vindt het wel leuk om alles een beetje door elkaar te doen dan is het ook niet tegelijk klaar en heb ik strax weer meer ruimte maar nu maar is de foto´s
                    IMAG0438.jpgIMAG0441.jpgIMAG0448.jpgIMAG0445.jpgIMAG0446.jpgIMAG0447.jpgIMAG0442.jpgIMAG0443.jpgIMAG0444.jpgIMAG0439.jpgIMAG0440.jpg
                    ssh/mijn plantje/ hb ssh spsq ssh
                    lh ssh
                    grts
                    bio

Comment

Wauw, da's een lange zin, praat je ook zo ?
                      Kan die chocolope niet wat hoger, ze strekt als een malle. (= licht tekort)
                      Looking good verder!
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hey,
                        nou ik denk het niet, maarja als je het een beetje kan volgen is het ok
                        nu dan maar wat fototjes , nog ff en dan lekker boosten, spesialueen#1 nog een week of 2 minimaal
                        IMAG0449.jpgIMAG0450.jpgIMAG0453.jpgIMAG0460.jpgIMAG0464.jpgIMAG0465.jpgIMAG0466.jpgIMAG0467.jpgIMAG0461.jpgIMAG0462.jpgIMAG0463.jpgIMAG0457.jpgIMAG0458.jpgIMAG0459.jpgIMAG0451.jpgIMAG0452.jpggrts bio

Comment

Komt goed man!
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

hey ,
                            ik ga beginnen bij de 2 ssh en mijn lekkere buite plantje ook met wat meer voeding maar wel wat oppasen,de spq nog 1.5 week ong,de rest nog op normaal en de choco op water.
                            nu maar wat leuke plaatjes
                            IMAG0470-1-1.jpgIMAG0483.jpgIMAG0484.jpgIMAG0485.jpgIMAG0476.jpgIMAG0477.jpgIMAG0481.jpgIMAG0482.jpgIMAG0471.jpgIMAG0472.jpgIMAG0474.jpgIMAG0475.jpgja nog ff en dan kan mn schaar in de spesialueen#1
                            grts bio

Comment

Die kan nog hele tijd hoor voor je de schaar erin moe zetten
                              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

hey,
                                maar weer wat plaatjes want nog een week volgens schema en de spesial queen is klaar voor de
                                IMAG0487.jpgIMAG0490.jpgIMAG0499.jpgIMAG0500.jpgIMAG0501.jpgIMAG0502.jpgIMAG0495.jpgIMAG0496.jpgIMAG0497.jpgIMAG0498.jpgIMAG0491.jpgIMAG0492.jpgIMAG0493.jpgIMAG0494.jpgIMAG0488.jpgIMAG0489.jpg grts bio

Comment

Bezig...
                                X