Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x super skunk.....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5x super skunk.....

Korting op 420shop
    hallo hier een verslag van mijn eerste kweek..met zaad
    secret jardin 90x90x160
    400 watt
    9 plantjes waarvan 5 super skunk
    1 x cheese
    1x white rino
    1x lemon skunk
    1x train wreck
    die heb ik in 11 liter potten staan ik gebruik atami licht mix grond
    a+b van dutch pro
    bloombastic bio van atami
    hier n foto van 4 dgn voorgroei onder tl staan net onder 400 watt:9-2-2013.jpg

deze van 3 dgn later:12-2-2013.jpg

weer 3 dgn later:15-2-2012.jpg

en zo staat het er vandaag bij ben benieuwd of dit genoeg voorgroei is:18-2-2012.jpg

rechts midden is lemon skunk ziet er een beetje raar geribbeld uit en heeft rare vlekken al van af dat ie uit de grond kwam

greets slither
    Last edited by slither; 21 February 2013, 13:05.

Re: 5x super skunk.....

Succes,ze zien er goed uit.

Comment

thnx Zenne

Comment

vandaag toch maar in de bloei gezet na 5 dagen TL licht en toen nog 10 dagen 400 watt 19-2-2012.dag 1 bloei.jpg
        ik hoop dat het genoeg is....want heb echt geen flauw idee hoe hard het kan gaan ben echt een beginner op zaad
        ik zal vlgnde week weer fotootje dr op plakken ennuh mensen.....tips evt advies zuig ik op als n spons wat ik al eerder zij ben totaal nieuw in de planterij
        rook al 20 jaar me dampie ma werd steeds slechter en slechter in de shops waar ik altijd kwam.....vandaar dat ik nu me zelf ma ga voor zien
        greets

Comment

Gelijk heb je kerel! Hier ook, prijzen omhoog, kwaliteit omlaag.
          Bewerkte, blad, takke, wiet krijg je voor de hoofdprijs.
          En de houding in sommige shops, de arrogantie straalt ervanaf. (op sommige shops na natuurlijk)

Lekkere soortjes heb je staan, en schuif aan om je te volgen als je goed vind..

Sta zelf ook op punt te starten met 80x80 / 400w en Jackberrys (eerste kweek binnen)

Gr

Comment

ik zou zeggen schuif gezellig aan ikweekniet
            ja ik rookte altijd amnesia kdacht t word tij voor iets anders na 2 jaar amnesia te roken hehe

Comment

Oh haha, ik sta juist deze week op punt aan de amnesia te beginnen.. beetje zot van de stnd witsoortjes

Keep it green!

Comment

nou toch maar ff foto vdaag omdat het best wel hard gaat hehe
                2e dag van de bloei 2e dag bloei.jpg dag 2 bloei.jpg
                die lemon skunk heeft rare vlekken lijken wel sproeten had t wel al helemaal van het begin al maar t lijkt nu wel lagzaam te gaan verdwijnen

dus tot heden gaat het denk ik wel ok

Comment

oi slither,

Lookin good en een 'kleinere plant' is altijd beter dan eentje die tegen je lamp aan groeit.je hokje raakt wel gevuld en zo is een eerste grow toch veel leuker + je leert er wat van he.
                  Lemon skunk is echt wel een pain in the ass... Maar voor de rest mooie genetica dus dat komt wel goed.
                  Suc6!

Grtz $iR
                  sigpic

Comment

aah ok thanx sir smoke allot.......dus had beter die lemon skunk dr nog ffies uit kunnen laten tot ik wat meer ervaring heb?
                    heb hiervoor dus 2 x met klonen gewerkt zal foto s dr nog opzetten hoe dat er toen uitzag had toen echt beginners geluk om het zo maar te zeggen
                    daarna ging het vreselijk mis klonen boer vond t nodig om me spint en trips mee te geven en ik wist toen niet echt wat t was dussssss.......
                    hele (bijna) gewas na de maan
                    kzal ook n foto plaatsen van welk zaad ik heb gehaald dus update volgt snel

greeeeets smoking slither

zo hier dan een foto van welk zaad ik gebruik DSC_0111.jpg

en hier de foto van me lucky shot eerste kweek amnesia srry kwalitijd foto s Foto's-0215.jpg Foto's-0227.jpg Foto's-0243.jpg Foto's-0247.jpg Foto's-0250.jpg

had eerst 16x7 liter potten ma kvond het echt wat te bebosd foto s van me 2e kweek komen nog dat was drama!!!!!!
                    dus vandaar nu eerste keer zaad
                    Last edited by slither; 21 February 2013, 15:35. Reden: toevoeging

Comment

Zijn dat de laatste fotos? Want die konden nog effen he ziet er wel netjes uit! Jammer van de spint

gr

Comment

ja dat was echt naar ja die spint en dit was 1 week voor de ikweekniet de laatste foto ik had t toen zo druk met van alles en nog wat dat er geloof ik geen eind foto s van zijn zal nog is goed zoeken misschien kom ik ze tegen en post ze dan uiteraard

greeeeeets slither

Comment

pppffff ze groeien iets te hard in de breedte maar niet echt omhoog
                          dag 5 bloei ...2 a 3 planten weghalen of door gaan zo?...--24-3-2013.jpg-24-2-2013-.jpg24-2-2013.jpg

Comment

Hokje komt toch mooi vol?
                            En 5 dagen na omschakeling, daar komt heus nog wel wat bij hoor in de hoogte. Daarna kun je eventueel nog zijscheuten die het toch niet zullen halen verwijderen ofzo.

Grtz $iR
                            sigpic

Comment

hokje komt vol ja foto s zal ik eerdaags plaatsen
                              ah ok Sir Smoke Allot helaas heb ik al 2 planten moeten weghalen mannelijk 2 x superskunk weg
                              ik had die zaadjes gekocht als female in amsterdam zie foto in eerder bericht maar als ik nu goed kijk naar de verpakking staat r ook regulair bij dusssss volges mij ben ik belazerd
                              30 euro 5 zaadjes zal voortaan tog maar wat duurdere betere halen na hier op deze forum van alles dr over heb gelezen waarchijnlijk had die verkoper door dat ik n leek was ma goed.
                              ik hoop dan dat me zaadjes van Greenhouse wel female is overegen vind ik die ook niet echt aan de duure kan 25 euro 5 zaadjes.

update en foto s komen snel greeeeeets slither

Comment

Bezig...
                              X