Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    We zijn weer van start gegaan met een nieuwe ronde ten huize Felix. Vandaag zijn drie Black Sugars (Female Seeds), vier WWxBB (Female Seeds) en vijf Mohan Ram's (Sweet Seeds) in de stekgrond gegaan in mijn nieuwe propagator met verwarming.

    P1060144.JPGP1060146.JPG

    Deze kweek gaan we na de bijna-ramp vorige keer met deze kap werken .

    P1060075.JPGP1060020.JPG

    Rest van setup, as usual:



    - Thermometer min/max
    - Hygrometer min/max
    - 1 Gavita Digistar 600 Watt dimbare EVSA
    - 1 Gavita enhanced 600 Watt bulb
    - Tent SJ DR120 II 120X120X200
    - Metrop voedingslijn
    - 1 Davin DV 12 schakelkast 2X600 + Timer

    Van zodra er beweging inkomt horen jullie het wel!

    Grtz,

    DJ Felix

    #2
    Re: 4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

    Deftige propagator Felix .
    Succes man,stoeltje is weer aangeschoven.
    Led's grow !

    Comment


      #3
      4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

      Mooie setup en soortjes Felix!!
      Ik volg je ook opnieuw !! Grtz

      Comment


        #4
        Re: 4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

        Zet gerust die stoeltjes bij, hoe meer zielen hoe meer vreugd!! Ik wil er een knalronde van maken met 12 planten deze keer, op naar de halve kilo

        Comment


          #5
          Re: 4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

          Good luck DJ!

          Grtz $iR
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: 4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

            HaHa Thats the spirit Lekker vol tentje en knallen maar succes deze ronde

            Comment


              #7
              Re: 4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

              Thnx Langenl, $ir, Smowkie & the rest!!!

              Dag 1 - 18/6


              Yo topicvolgers,


              Ik kan jullie trots melden dat ik deze namiddag, na precies vijf dagen in het donker, 11 en een half meisjes boven de grond heb.

              P1060174.JPGP1060175.JPGP1060178.JPGP1060177.JPG


              Ik plan om morgen de kap van de propagator te halen en ze wat te laten wennen aan een iets minder vochtige omgeving.
              De eerste, vroegste exemplaren staan er al iets slungelachtiger bij dan ik hoopte maar we gaan die gewoon lekker tot de lobblaadjes ingraven bij het verpotten, dat komt wel goed. Ik heb woensdag en vrijdag overpot-tijd ingepland, mocht het te erg worden, dat slungelachtig gedrag


              P1060176.JPG


              Grtz

              Comment


                #8
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: 4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

                  Ziet er goed uit he DJmans.
                  Voor je de kap er volledig afhaalt kun je eventueel ook nog ff de roostertjes open laten. Gaat alles wat geleidelijker.
                  Geen brandvlekjes opgelopen hier of daar door de wat sterke lamp in combi met de druppeltjes op je plantjes door de propagator?

                  Grtz $iR
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: 4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

                    @ Medic: (zeer groene lach-smiley)
                    @ $ir: Thnx. Ik had de roostertjes al open sinds zondagavond. Geen druppels op zaaigoed met deze propagator, het loopt er langs de wanden af

                    Dag 2 - 18/6

                    Fokkerdefok Drie van de Mohan Rams hebben slechts 1 lobblad, da's niet echt goed. Komt dit nog goed of zou ik nog wat extra zaad laten ontkiemen? Het eerste dilemma...

                    Grtz

                    Felix

                    Comment


                      #11
                      4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

                      Ff afwachten felix, kan gebeuren dat er ergens iets is migelopen met de helm en het vliesje, heb dat ook nog gehad in ieder geval, met een dag of 2a3 word het wel duidelijk of ze verder doen, zal je 2 mooie blaadjes zien verschijnen

                      Comment


                        #12
                        Re: 4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

                        @ Smowkie: Ik heb er geen vertrouwen in, als het kiempje in het begin meer 'mongol' dan 'einstein' is, houdt het voor mij op vanaf nu...

                        Dag 3 - 18/6

                        Wegens vergaande strek toch maar beslist om vandaag al de plantjes in hun definitieve potten te doen. Ik ben begonnen met twee zakken Atami Bio Growmix te mengen met een halve zak DCM die ik nog staan had van vorige kweek. Dit is ook goede grond die zich de vorige keer meer dan bewezen heeft bij mij.
                        P1060182.JPG

                        Daarna hebben we maar meteen de 2 pH-meters geijkt op pH 7,01 zodat we meteen goed bezig zijn. Waarom twee? Ik vertrouw die krengen niet... Beetje neuro zeker ???
                        P1060183.JPG

                        Zo konden we starten om een Plagron-Roots soepje te maken. Want helaas heeft mijn drukspuit het laten afweten en de Metrop-wortelstimulator moet verstoven worden voor zover ik weet... Vandaar dit uitstapje naar Plagronland in een juiced by Metrop topic. Ik heb 4,5 liter met Plagron Roots gemaakt, pH heb ik aangezuurd naar 6,4 achteraf.
                        P1060185.JPGP1060186.JPG

                        Ik ben nu overgegaan naar 400 Watt met de digistar, ik plan zodra ze wat sterker en groter zijn ze de volle 600 Watt te geven. De spreader is nog niet gemonteerd maar de kap verrast me nu al! Wat een egaal reflectievermogen zonder noemenswaardige hotspots, dat is nog eens wat anders dan die schele spiegelkap van 9,99 €...
                        P1060192.JPGP1060187.JPG

                        De twee goede Mohan Rams waren al 'strike' gegaan door al dat gestrek. Na een uurtje staan de blaadjes nu al mooi naar de lamp gericht, foto is als ze er net onder stonden.
                        P1060188.JPG

                        Dus dit alles betekent dat we met 9 stuks verder gaan dit kweekje. Helpen jullie me een beetje mee op weg naar de halve kg met dit aantal ???

                        Grtz,

                        Felix
                        Last edited by DJ Felix; 27 February 2013, 18:31.

                        Comment


                          #13
                          Wil je blowen, moet je het zelf growen

                          Comment


                            #14
                            Re: 4de ronde - 600Watt - SJ DR120: Mohan Ram, Black Sugar & WWxBB juiced by Metrop

                            Ziet er goed uit, erg jammer van de Mohan Rams. Gelukkig heb je nog wat plantjes over slimme zet om ze onder de 400 watt hps lamp te zetten. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! ik ga je zeker volgen
                            veel kweekplezier

                            Gr

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X