Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede Poging

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tweede Poging

Nog een dag of 10 op je handen zitten voor de eerste zeker ?
    De rest lijkt idd nog wat langer te moeten, kan je kniphand even rusten eh..
    't Zijn mooie fakkels. sign_wow.gif
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Q,k sta wel een klein beetje te popelen hoor....."zou k al eens één takje afdoen",maar k beheers me,k heb vorige keer gezien hoeveel de toppen soms nog aandikken op een weekje...
      M'n vorige oogst is op en ik moest wat halen(gelukkig niet teveel),nu weet ik meteen weer waarom ik ze zelf begon te zetten,moest ik oogsten wat ik kocht,k kroop onder een steen van schaamte.
      Ze staan er inderdaad mooi bij,k heb er nochtans niks speciaals mee gedaan k gaf ze deze keer zelfs minder voeding,een paar hebben al een stokje nodig om tegen te leunen.
      Ze hebben vrij ongestoord kunnen groeien,geen onder- of over be-watering,niet overbemest,niet teveel verzet of versleept,temperatuur vrij stabiel,25°-35°,lv rond de 20%-25%,s nachts +/-40%,'s ochtends gaat de tent een half uurtje open,krijgen ze water en gaat de boel weer dicht,soms kijk ik nog eens in de namiddag of 's avonds net voor het licht uit gaat en dat is het,voor de rest laat k ze gewoon gerust.
      Op een paar ambetante kleine vliegjes na,die onder de potten zitten heb k nergens last van,voor die vliegen ga k niet beginnen spuiten.Elke keer ik water geef komen ze van tussen het schaaltje en de pot gekropen.
      Vandaag heb ik ze gemeten.
      De 5 Bubblegums zijn 58,70,68,78 en 49 cm groot,White Widow Big Bud is 65 groot,Big Grapefruit zijn 58 & 63 groot.de drie laagste staan op een verhoogje.
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

mmmmmmmm ..geduld is een schone zaak !! worden lekkere

Comment

Dat ziet er erggg goed uit allemaal, deze blijf ik volgen!

Keep up the good work!
          Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan

Comment

De ochtendfoto's....,ze kregen net water,Ph 5,9,Foto 8 is die die toch wat strekte en iets minder lijkt te dragen aan toppen.Een van de cola's is zo'n 20cm groot,de andere ook zoiets,moet ik er bij vertellen dat ik altijd sta te glimlachen als k m'n tentje opendoe?De geur...,het zicht van m'n mooie planten...,de vette toppen....vervult me met voorpret.Foto3059.jpgFoto3069.jpgFoto3071.jpgFoto3072.jpgFoto3073.jpgFoto3074.jpgFoto3070.jpgFoto3060.jpgFoto3061.jpgFoto3065.jpgFoto3066.jpgFoto3067.jpgFoto3068.jpg
            Last edited by Sole mio; 4 May 2013, 11:03.

Comment

Nice m8, keep up the good work
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

mooie buds makker doe zo voort grts
                Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Vette buds !! Nog even geduld en je zal kunnen dampen

Comment

Geduld is een schone zaak,maar hoe dichter oogstdag komt.....jullie kennen het wss wel... .
                    Nog een paar foto's,k heb gemerkt dat gsm-foto's beter lukken als ik de lamp wat afscherm met een stuk karton.Foto3080.jpgFoto3081.jpgFoto3082.jpgFoto3083.jpg

Comment

Is dat zo een mini aansteker van bic of zijn je toppen gewoon zo mega groot

Comment

Als je de flits erbij aanzet zijn de foto' nog beter

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mrbullet View Post
                          Is dat zo een mini aansteker van bic of zijn je toppen gewoon zo mega groot
                          Bullet,het is een normale Bic aansteker,de toppen zijn dus echt zo groot en dik,(5 Bubblegum,1 White widow big bud,en 2 Big grapefruit X-line allen van Female Seeds)

Berry,k heb geen flits op mn gsm....
                          Foto3095.jpgFoto3096.jpgFoto3086.jpg
                          Last edited by Sole mio; 6 May 2013, 15:30.

Comment

Deze avond gaat er eentje,mss twee om,ben nog aan het twijfelen.Van de dag dat ze bovenkwamen tot nu zijn er 11 weken en twee dagen verlopen.
                            Twee Bubblegums hebben al overal milky trichomen,de trichomen op de andere 3 bubblegums,de Big grapefruit en de white widow zijn half doorzichtig half milky,veeeeeeel sneller dan ik verwacht had.
                            K had verwacht pas eind deze maand te kunnen oogsten,en ze tegen half juni ver droog te hebben.
                            Op dat zakje staat dan wel 8 weken bloeien,maar dat is veeleer een richtlijn,ongeveer,min of meer,meestal meer,tel daar drie weken groei bij en we zijn er.

Comment

Ik snap niet dat je maar 3 sterretjes had, dus bij deze, heb je er 4 m8.

sigpic

Comment

Foto3104.jpgFoto3105.jpgDeze avond gaat er eentje,mss twee om,ben nog aan het twijfelen.Van de dag dat ze bovenkwamen tot nu zijn er 11 weken en twee dagen verlopen.
                                De twee Bubblegums op de 1é 2 foto's hebben al overal milky trichomen,de trichomen op de andere 3 bubblegums,de Big grapefruit en de white widow zijn half doorzichtig half milky,veeeeeeel sneller dan ik verwacht had.
                                K had verwacht pas eind deze maand te kunnen oogsten,en ze tegen half juni ver droog te hebben.
                                Op dat zakje staat dan wel 8 weken bloeien,maar dat is veeleer een richtlijn,ongeveer,min of meer,meestal meer,tel daar drie weken groei bij en we zijn er.
                                Foto3106.jpgFoto3110.jpgFoto3111.jpgFoto3112.jpgFoto3107.jpgFoto3108.jpgFoto3109.jpg

Comment

Bezig...
                                X