Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
M'n tentsletjes staan er weer mooi bij deze morgen.
De meeste Bubblegums maken één dikke hoofdtop en enkele kleinere zijtakjes aan,de White Widow Big Bud ook.
De twee Big grapfruit hebben ook een dikke hoofdtop,maar ook vette toppen aan meerdere zijtakken,k heb ze allemaal gewoon laten doen,zonder toppen of dieven.De Big grapefruit(X-line Female Seeds) leent zich zo te zien ook goed voor een scrog,tenminste als je ze topt,in t andere geval kun je toch beter dieven.
Deze les neem ik mee naar de volgende ronde waar ik weer dezelfde soorten ga zetten die ik deze keer wel ga dieven(met één AF-je erbij om dat ook eens "live" te zien) Foto3150.jpgFoto3158.jpgFoto3159.jpgFoto3160.jpgFoto3161.jpgFoto3162.jpgFoto3151.jpgFoto3155.jpgFoto3156.jpgFoto3157.jpg
Ze worden langzaam dikker en dikker.
White widow BB heeft banaantjes...merde,k heb er een achttal uitgeknepen met een pincet,op de Bubblegums en Big Grapefruit (nog) geen bananen te bespeuren.De herfst is wel al ingetreden bij de meeste,op één na hebben ze allemaal al wat gele bladeren onderaan.
In elk geval ga 'k ze vanaf nu serieus in de gaten houden en regelmatig met een loep checken op banaantjes.Er zijn nog teveel trichomen doorzichtig om de White Widow nu al om te doen,maar zodra alles melkkleurig is gaat de ze om.De andere laat ik zo lang mogelijk staan.Het zijn Gsm-foto's,maar wss beter dan geen foto'sFoto3196.jpgFoto3197.jpgFoto3198.jpgFoto3199.jpgFoto3200.jpgFoto3201.jpgFoto3202.jpgFoto3203.jpg
Vandaag weer banaantjes uit de white widow,en uit één big grapefruit gehaald,de andere BG en de Bubblegums hebben er geen.
Daar m'n temperatuur soms oploopt tot 35° wijt ik het daar aan,warmtestress.
Ik zou ze liefst zo rap mogelijk omdoen,ze zijn echter nog niet rijp genoeg,(60 a 70% milky)
Zo dadelijk gaat Bubblegum Nr 3 om,De kleinste van de hoop,maar met dikke compacte toppen. Foto3216.jpgFoto3218.jpgFoto3219.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zo ziet ze er nu uit (185 nat,netjes geknipt,amper takken) Foto3221.jpg
De overblijvers,nog 2 Bubblegum,2 Big Grapefruit en één White Widow.
Hier zie je ook m'n mini gistfabriekjes,af en toe vind ik er ver-(be-)zopen vliegjes in.(Gist-water-suiker in een afgesneden colafles) Foto3222.jpgFoto3223.jpgFoto3224.jpgFoto3227.jpgFoto3228.jpg
Comment