Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder grow in nachtkasje 1 x Royal dwarf en 1 x Easy bud in Chatbox

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryder grow in nachtkasje 1 x Royal dwarf en 1 x Easy bud in Chatbox

    Korting op 420shop
    Hallo , ik ben een tijdje geleden begonnen met een lowryder grow ( 1.5 week geleden) na men 'kastje' eindelijk klaar was :p
    Nu ben ik hier aangezien het men eerste (fatsoenlijke) grow is , leek het me wel erg handig om hier een verslagje by te houden , ik hoop dat er veel gereageerd op kan wordem met nuttige tips want ik zal het nodig hebben. Verder is dit men eerste 'verslag' als actieve gebruiker , dus ik weet niet of ik in het juiste gedeelte zit . maar reacties zouden veel helpen voor dit stekje
    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    IMG_0193.jpgIMG_0188.jpgIMG_0190.jpgIMG_0189.jpgIMG_0192.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    zoals je kan zie heb ik de eerste al ontkiend de easy bud , hij is nu 1.5 a 2 weken oud , hopelijk is het vrouwelijk schoon :p het kastje is rond de 50 -60 cm groot . de pot die ik heb gekozen voor het overpotten staat er ook ik heb speciaal niet zo'n grote gekozen etc is het de goede grote denken julie ?? verder heb ik ook in en uitvoer ,wel is dat de uitvoer vele malen krachtiger is dan de invoer zou dit voor problemen kunnen zorgen ? verder gebruik ik gewoon tomatenvoeding en universele potgrond . nog enkele vraagjes :
    de pot die julie daar zien zou ik hem 3/4 vullen of volledig ?
    vanaf waneer zou de voeding van pas komen ?
    en moesten julie nog enkele tips , weten die die wel erg handig zouden zijn voor het helpen van een betere grow ? , laat het me maar weten dan ik kan het goed gebruiken ! , Grts
Bezig...
X