Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

yup blouwers en medegrouwers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    hey de eerste witte haartjes worden bruin nog maar enkele en traagjes hoor...
    worden men bloemen ondertusse nog diker? hoelang denken jullie nog een klein maandje? de zijkantjes zijn nog wa dun hoor volgende kweek ga ik 600W lamp hangen
    tis nog bloeidag 56
    Attached Files
    Last edited by skoeky; 15 January 2009, 22:45.

    Comment


      #32
      Weet niet hoe lang jouw soort moet bloeien maar er zijn genoeg soorten die zo 10 weken nodig hebben = 70 dagen
      Dus 56 dagen is nog no stress miss ff info vragen bij Alien?

      Comment


        #33
        yeeps mensen! denk dat we stilletjes naar het einde gaan met somige plantjes
        de 1 staat al wa verder dan de ander...
        normaal nog tien dagen... dan hebbe ze tien weken gebloeid 70d.
        weet iemand of het nut heeft of of niet?? wanneer je hoodftop rijp is om die enkel af te knippen en de zijtakjes nog een weekje laat voortrijpen? of zal de plant gestresst zijn en niet meer bloeien? greetz!
        Attached Files

        Comment


          #34
          nog beetje geduld en eind deze week kan ik de eerste planten knippen dennk ik..
          vandaag alvast nieuw zaad geplant in men nieuw getimmerd kastje ! kan de hoogte er van verstellen dus in slechtste geval kan ik ze da wel 10 dagen inhouden (tot de tent terug leeg is e) greetz wa denk je moet lukken e?
          Attached Files

          Comment


            #35
            bekijk ook eens dit filmpje.

            http://www.youtube.com/watch?v=eNGY5QC81NM

            J.

            Comment


              #36
              kun je beter deze link pakken,dat is de hele versie van dat filmpje wat in de post hierboven staat,

              maar die heb je denk ik al wel gezien want die staat slechts 999 keer op dit forum

              groet

              Comment


                #37
                knipklaar? laatste dagen mogen ze nog maar weinig water krijgen e?
                Attached Files

                Comment


                  #38
                  Mooie bud!
                  De laatste dagen idd geen water meer geven, zo maakt de plant extra hars.
                  Wat je ook kan doen is de laatste 48uur volledig in het donker zetten.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #39
                    THX tja 48 u das moeilijk... me pllantjes staan niet allemaal even rijp...
                    en ze staan allemaal in 1 grote bak.. tzal beetje bij beetje wegknippen zijn e!
                    vandaag al keer een eerste zijtakje afgeknipt... denk mss.nog net iets tevroeg ?
                    iemand die er meer van weet? ti me eerste geslaagd binnekweekje e! greetz
                    Attached Files

                    Comment


                      #40
                      dat ziet er goed uit
                      maar als je wilt weten of het goed is pak een vergroot glas en kijk of je crystallen mooi amber gekleurd zijn zo ja dan heb je ze oop het juiste moment geknipt

                      Comment

                      Bezig...
                      X