Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Auto ak-47 SCROG 250 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Greetz

    Comment


      #32
      Je laat de toppen er gewoon doorgroeien? Bij scrog bind je de toppen normaal vast op het net zodat ze allemaal op gelijke hoogte komen.

      Peace

      Comment


        #33
        normaal wel maar men kast was te klein om nog verder te binden en ik had nooit gedacht dat ze zoveel zouden strekken in de bloei.Ik had nog nooit auto bloeiers gezet in een kast.ze namen veel meer plaats in dan verwacht.en doordat er nog 2 kleintjes moesten grootworden ernaast kon ik zeker niet meer verder binden.Die 2 die achter komen laat ik gewoon groeien nu door men scrog door.
        Last edited by westport; 19 April 2009, 00:43.

        Comment


          #34
          Heel mooie toppen daar!
          Even off-topic: Ik moet een nieuwe gsm en die van jou was een van de mogelijkheden, ben je er content van? Makkelijke toetsen, niet te traag, etc... (sorry voor deze grappig vraag ).

          Keep it up!

          Comment


            #35
            lol kzou hem niet kopen.hij word niet meer gemaakt omdat er te veel aan kapot gaat (toetsen breken,klepje gaat stuk...).

            grts
            Gelieve de Quote functie knop juist te gebruiken aub?Grtz
            Last edited by westport; 23 February 2009, 17:22.

            Comment


              #36
              Wow man, echt leuk verslagje dit! Mooie planten en flinke toppen, ik denk dat het toch een aardige opbrengst wordt in totaal!

              Ben erg benieuwd naar het rookverslagje

              Comment


                #37
                damn heel mooi gedaan man

                Comment


                  #38

                  Comment


                    #39
                    40-50 g per plantje dus? Is toch nice

                    Grow in peace!

                    Comment


                      #40
                      zal eerder rond de 20 a 30gr liggen volgens mij voor 1plantje...

                      grtzzz

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door SaRs! View Post
                        40-50 g per plantje dus? Is toch nice

                        Grow in peace!

                        Comment


                          #42
                          Update

                          De eerste 2 zijn gedroogd(70gr)


                          Vrijdag knip ik nrm de volgende 2 maar ik denk dat de achterste toppen nog niet rijp genoeg zijn(te veel witte haren)


                          Die 2(auto ak47 x lowryder 2) staan er ook nog ,ze hebben nog 5 weken of zo te gaan.


                          Deze mijd ziet helemaal donkergroen met overvoedingsverschijnselen maar heeft nog niets van voeding gekregen

                          Deze is een experimentje, kheb alle onderste takken weggedaan tot in de helft van de stam.




                          De wiet rookt niet zwaar en de smaak is wat sativa-achtig
                          Je word er niet zo stoned van maar eerder high.
                          De potentie was wat minder door de temperatuur in men tent.
                          Al bij al valt het goed mee .
                          Maar de volgende zien er al veel beter uit.
                          GRts EasyRider
                          Last edited by easyrider; 28 January 2009, 21:01. Reden: Final toutch

                          Comment


                            #43
                            ziet er echt lekker uit die toppen. Zou zeggen geniet er van en laat het u smaken

                            Comment


                              #44
                              UPDATE : 4 plantjes zijn geknipt - 3 zijn er gedroogd(110gr)
                              1tje hangt nog te drogen die zaterdag pas geknipt is

                              Er staan er nu nog 2 die nog zeker een maand te gaan hebben.
                              kben aant wachten op men zaad voor de volgende ronde

                              -Chronic x Haze
                              -Afghani Delicious

                              hier zij wat foto's van wat geknipt is en wat er nog staat




                              dit is aan het drogen


                              dat is het mongooltje die nog minimum 4 weken moet


                              En het experimentje die moet ook nog 4 weken-+



                              grts easyrider
                              Last edited by easyrider; 10 February 2009, 18:28.

                              Comment


                                #45
                                Herbdate

                                Totale gewicht van de 4 auto ak's is 180 gram
                                35 per plant van de eerste 3 en op de 3de, 75 gr

                                De 2 eerste die geknipt zijn ,zijn niet zo potent,is zacht in de keel en geeft je een hight gevoel.
                                Maar de 2 laatste is er veel meer plak aan en deden het beter,prikt een beetje in de keel een geeft je meer een stony gevoel.

                                Nu is het nog een maandje wachter achter de 2 lowrider x auto ak47 plantjes.

                                Intussen zal men tentje gevuld worden met -2 chronicxhaze
                                -2 afghani delicious

                                Doordat die autobloeiers 20 uur licht krijgen per dag, in de bloei,kunnen ze alvast voorgroeien in dezelvde kast.voor een paar weekjes

                                Grts Easyrider

                                Comment

                                Bezig...
                                X