12/12 vanaf zaad
setup(tent) -1x1x2
-400w hps
-365m³ afzuiging
- klimaat regelaar met thermostaat
-clip on fan
medium-plagron lightmix en plagron batmix
voeding-(lightmix)terra grow en terra bloom
-(batmix) alga grow en alga bloom
ik gebruik ook nog------->power roots-vita race-enzyme en green sensation
bij deze kweek heb ik 3 dames in batmix getoken waaronder 1special fizz-1somango en 1lemonkush,de special en somango staan er nu een goeie 6weken in dus ben ik al wat beginnen bijvoeden met alga grow
de lemon heb ik na 1,5 week na dat ze boven de grond kwam in een 10L pot met batmix gestoken dus deze heeft nog een eindje te gaan tegen dat ze voeding zal nodig hebben
wel heb ik ondervonden dat je die batmix niet hoeft door te spoelen de plantjes kunnen er na een 1,5 week erin gezet worden zonder problemen
ook staan er verschillende soortjes vanaf het begin in lightmix waaronder 2chemdoggs-1power kush-1exodus cheese-1white widow en 1blueberry
special fizz-->omni seeds(thnx to hjm)
somango--->(thnx to k1)
lemon kush-->female seeds(wietzaadjes.nl)
chemdogg-->greenhouse
power kush-->greenhouse
exodus cheese-->greenhouse
white widow-->huismerk(wietzaadjes.nl)
blueberry-->huismerk(wietzaadjes.nl)
foto's volgen nog
setup(tent) -1x1x2
-400w hps
-365m³ afzuiging
- klimaat regelaar met thermostaat
-clip on fan
medium-plagron lightmix en plagron batmix
voeding-(lightmix)terra grow en terra bloom
-(batmix) alga grow en alga bloom
ik gebruik ook nog------->power roots-vita race-enzyme en green sensation
bij deze kweek heb ik 3 dames in batmix getoken waaronder 1special fizz-1somango en 1lemonkush,de special en somango staan er nu een goeie 6weken in dus ben ik al wat beginnen bijvoeden met alga grow
de lemon heb ik na 1,5 week na dat ze boven de grond kwam in een 10L pot met batmix gestoken dus deze heeft nog een eindje te gaan tegen dat ze voeding zal nodig hebben
wel heb ik ondervonden dat je die batmix niet hoeft door te spoelen de plantjes kunnen er na een 1,5 week erin gezet worden zonder problemen
ook staan er verschillende soortjes vanaf het begin in lightmix waaronder 2chemdoggs-1power kush-1exodus cheese-1white widow en 1blueberry
special fizz-->omni seeds(thnx to hjm)
somango--->(thnx to k1)
lemon kush-->female seeds(wietzaadjes.nl)
chemdogg-->greenhouse
power kush-->greenhouse
exodus cheese-->greenhouse
white widow-->huismerk(wietzaadjes.nl)
blueberry-->huismerk(wietzaadjes.nl)
foto's volgen nog

Comment