Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je kunt wel dieven, de kleine scheuten onderaan de stam verwijderen.
Maar de rest van de bladeren heeft een functie, neem je die functie weg gaat er niks naar de toppen, want dan is er niks......
@k1
ja ze zijn idd mooi aan het ontwikkelen..komen die nog voller ja he? domme vraag he maar heb al 2rondjes gedaan en ng nooit zo ver geraakt altydt fout gelopen,
dus nu ng 20dagen afwachten dit zijn de kwaadste weken zeker de laatste??
ik probeer zeker zo verder te doen vollgens mij loopt alles lekker wat denk jij k1?
dit zij de foto's juist genomen zonder lamp..(zo min mogelijk)
oordeel zelf
ik hoor dit graag van jullie !
er zit en foto tss waar ik en damme moet heb verzorgen tot wonder en dikke tak was ver in2 gebroken hoe dit komt...???
zie foto
sorry als het er wat veel zijn
Yep, die moeten nog wel 2x zo dik worden.
Op 20/22 dagen weet ik niet, ik kan niet voorspellen dat jij over exact 3 weken moet oogsten.
Of het oogsttijd is, kun je, als het zover is, alleen goed aan de trichomen zien.
Daaraan kun je ook zien wanneer je ongeveer moet stoppen met voeding mee geven.
idd heb gisteren met men loopje geken en ze zijn zoals druppel water erg doorzichtig..
kun je daar ook van uitmaken wanneer te stoppen met voeding...??
Oorspronkelijk geplaatst door kalashnikovaView Post
idd heb gisteren met men loopje geken en ze zijn zoals druppel water erg doorzichtig..
huh?
Oorspronkelijk geplaatst door kalashnikovaView Post
ikun je daar ook van uitmaken wanneer te stoppen met voeding...??
Echt man, die dikste planten, foto 10 en foto 20, die moeten nog max 2 weken. Als je die niet wil verknoeien (2x mislukt lees ik) dan gewoon nu stoppen met voeding geven. zou ik toch doen... als je echt zeker wil spelen.
Ik zie op de laatste foto wat rood in de stengels, dus ondervoeding is zeker geen probleem geweest en zal dat ook niet worden in de tijd die rest
Comment