Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Jack tweeling

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Black Jack tweeling

    Korting op 420shop
    Hier dan mijn tweeling, tot nu toe doen ze het goed. Wel een beetje een verschil in grote maar komt wel goed denk ik. Zou ik ze nu al in bloei kunnen zetten of moet ik nog wachten tot het kleinste ook een internode heeft?
    Attached Files
    Greetz

    #2
    Aha een foto!

    Ziet er gezond uit!
    Ze verschillen idd wel erg hard in grootte, heb je ze in het begin opgegraven om te zien of ze beide uit 1 zaadje komen?

    Ik zou trouwens nog ff wachten tot het kleintje ook wat setjes heeft, maar je zou ze nu al in bloei kunnen zetten hoor.

    Peace

    Comment


      #3
      Ik weet zeker dat ze uit hetzelfde zaadje komen want ik had maar vier zaadjes en heb nu vijf plantjes.
      Greetz

      Comment


        #4
        Leuke plantjes! Zeer interresant om te volgen Ik ben benieuwd wat die kleine doen gaat. Die grote zal de overhand wel houden denk ik. Hoop voor je dat het beide dames zijn!

        Greetzz

        Comment


          #5
          leuk dat je een tweeling hebt
          komt niet zo veel voor volgensmij
          ik zou denk ik nog even wachten met laten bloeien tot ze bijde wat groter zijn.
          nog heel veel suc6 he

          Comment


            #6
            hij zal alleen maar heel gestrekt worden en omvallen want de grote plant houdt al het licht tegen van die kleine en die gaat alleen maar harder naar het licht groeien...

            veel succes verder met je andere plantjes en hopelijk zien we die foto's ook!

            smoke ze...

            Comment


              #7
              mooi plantje(s).

              ja inderdaad ge gaat er iets op moeten vinden dat die kleine ook licht opvangt.
              mss een andere lamp er horizontaal naast hangen.


              Greetz
              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

              sigpic

              Comment


                #8
                aan elke zijkant 2 tl's hangen van 55watt!

                te koop bij alien voor 75euro ongeveer...

                grtzz

                Comment


                  #9
                  Ik heb het grote blad die het meeste licht van dat kleintje wegnam er afgenepen. Ik denk (hoop) dat het kleintje zo meer licht zal krijgen en zo wat kan groeien en sterker worden want nu is het maar slapjes.
                  Greetz

                  Comment


                    #10
                    Het heeft niet mogen zijn, haze'o'lator heeft toch gelijk gekregen. Het kleinste was super gestrekt en kon zelf zo niet aan genoeg licht geraken. Hij was heel slap en zag er echt niet goed uit. Ik heb hem dan maar weg gedaan. The twin is no more...
                    Greetz

                    Comment


                      #11
                      Snif, snif, altijd moeilijk om afscheid te nemen van een plantje.
                      Gecondoleerd iedereen!

                      Comment

                      Bezig...
                      X