Mo ham Ram Sweed seeds...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Biggrower
    Retired
    • Dec 2008
    • 73

    #16
    Volgens het artikel neemt de canabisplant rust ook als het licht 24/24 staat.

    Comment

    • darkiess
      Retired
      • May 2008
      • 1645

      #17
      ziet er goed uit
      heel mooi groen met die witte topjes zalig

      Comment

      • Jona
        Retired
        • Jun 2008
        • 2797

        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Biggrower
        Volgens het artikel neemt de canabisplant rust ook als het licht 24/24 staat.
        Dat van die rust vind ik persoonlijk wat onzin. De plant wil immers steeds maar groeien en wordt gestopt in zijn beweging als het donker is. Dus mijn opvatting is: op 24/24 zetten die lampen (om te groeien althans!). De fotosynthese blijft maar doorgaan normaalgezien, en dat is broodnodig om te groeien. Geen licht = geen fotosynthese...

        Comment

        • Prutser
          Retired
          • Dec 2008
          • 622

          #19
          Mooie planten, lijkt wel een scrog zo met al die topjes.
          Zijn ze getopt voor ze de bloei in gingen?

          Over het groeien onder 24 uur licht, heb ik het volgende gehoord.
          Je hebt 2 hokjes, het ene op 18/6 en de andere op 24/0
          De 18/6 kast krijgt 75% licht per dag, dus groeit de plant voor 75%.
          De 24/0 kast krijgt 100% licht per dag, maar groeit ten opzichte van de 18/6 kast 110%(weet niet meer juist hoeveel, maar was meer dan 100%...)
          Dit zou komen door dat de planten moeten "wakker" worden, dus hun bladeren omhoog richten naar het licht, maar ook weer op temperatuur moet komen hoort erbij.

          Zelf doe ik 24/0, vooral voor zo weinig mogelijk temperatuur schommelingen te hebben.

          Succes en ga je volgen

          Prutser

          Comment

          • Biggrower
            Retired
            • Dec 2008
            • 73

            #20
            @ prutser , ze zijn idd getopt. Dit als ze al 5cm zijn.
            Deze creeert meer vertakkingen (uit mijn ondervinding)

            Morgenavond Nieuwe foto's !

            Comment

            • ijscoman1
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2008
              • 1768

              #21
              Mooie foto's Biggrower! Ziet er indrukwekkend uit en lekker groen allemaal Ben zeer benieuwd hoe je kweek verder verloopt.

              Peace!

              Comment

              • Prutser
                Retired
                • Dec 2008
                • 622

                #22
                toppen is handig hé...altijd mooi de hele ruimte vol en niet teveel planten nodig.

                Benieuwd naar je nieuwe foto's, laat maar komen

                Later,

                Prutser

                Comment

                • PITcrew
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2008
                  • 378

                  #23
                  ja laat maar komen inderdaad die foto's ik hoop dat uw regenwoud het nog steed goedmaakt
                  Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                  Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                  sigpic

                  Comment

                  • Biggrower
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 73

                    #24
                    Fotoupdate, begin 6é week bloei..

                    30dec: 6 de week bloei (eerste topvorming)


                    Volledig :




                    Toppekes :









                    Smoking grtz
                    Attached Files

                    Comment

                    • Robba
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 809

                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Biggrower
                      30dec: 6 de week bloei
                      Mis ik iets op de tweede kerstdag?

                      Grtz?

                      Comment

                      • Biggrower
                        Retired
                        • Dec 2008
                        • 73

                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Robba
                        Mis ik iets op de tweede kerstdag?

                        Grtz?
                        u bedoeld...

                        Comment

                        • hobbyist
                          Banned
                          • Oct 2008
                          • 605

                          #27
                          dat het nog geen 30 dec is

                          groet

                          Comment

                          • Biggrower
                            Retired
                            • Dec 2008
                            • 73

                            #28
                            daar bedoel ik bij dat ze de 30ste december 6w bloei hebben....
                            kan moeilijk beginnen met ...W....Dagen...
                            Das teveel rekenen..lol

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #29
                              dit zijn wel mooie plantjes!
                              de soort ken ik niet .ben je nu ervan overtuigt dat dit de goede zaden zijn ?
                              want ik las op n ander forum dat je twijfelde.in ieder geval volg ik je kweekje.mzzl

                              Comment

                              • westport
                                Wicked Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Aug 2008
                                • 3847

                                #30
                                Mooi mooi mooi, niets aan toetevoegen, keep the good job.
                                grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                                Comment

                                Bezig...