Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@medical: we zullen zien m8
@anjin:Het zou idd kunnen maar ervaring speelt hier ook een grote rol die jongens hebben de ideale omstandigheden en jaren kennis en ik kom net kijken met de 3e ronde dusja wat zal het wezen...
DSCN2055.jpgLinkerzijde van me hok heeft nieuwe aarde gekregen in de potten DSCN2056.jpgDe rechterzijde is ong. 50% van de oude aarde hergebruikt en aangevuld met nieuwe aarde Deze kant groeit dan ook net even iets sneller op die ene lady na.
Hoe werkt dat scroggen nou eigenlijk, ik bedoel wanneer bepaal je welk takje je gaat binden ?, is er een patroon voor of bind je de tak die hoger lijkt te gaan tov de rest ?, of bind je alles wat boven komt ?
@berry ryder:thnx m8 het gaat idd errug lekker nu De dames met de nieuwe grond laten nu wel alweer tekenen zien van overvoeding en de lady's in de half hergebruikte aarde zijn prachtig groen dus dit process blijf ik herhalen scheelt slepen en ze lijken het er beter op te doen.
@brandti:Mijn netje hangt 30cm boven mijn potten alles wat boven het net uit komt bind je vast zodat alles mooi egaal onder je lamp blijft. Zodra me netje gevuld is(verwacht een weekje ong) gaan we onder het netje snoeien zodat alle energie van de lady's zich uit bovenop het net. Maar kom af en toe maar kijken word het je al snel duidelijk.
thnx kerel moet zeggen heb de laatste ronde blueberry van spliff gehad en ik moet zeggen dat hij erg lekker rookt
Dag 29 groei (dag 14 12/12)
We zijn nu 2 weekjes verder op 12 uurtjes dus eerdaags zullen de bloei verschijnselen wel komen.
De dames groeien lekker door en mag dan ook echt dagelijks me hobby uitvoeren.
Er is bij het toppen schijnbaar een stukje in depot blijven zitten(het leeft, het staat en het heeft nog wortels ook).
Zoals te zien op de foto naast de blumat druppelaar heel apart.
@cannarebel: Thnx kerel ben ook dik tevreden met de dames. Pracht plantjes die sativa's.
Dat netje vol gaat niet lang meer duren ben ik bang voor haha en mooi groen met dikke toppen gaat goed komen.
@k1:Thnx kerel alleen jammer dat het een toegetakelde zijtak is die erg snel groeide
Nu ruim over de 2 weken heen en nog geen enkele pistel te bekennen dus we wachten geduldig verder af.
Groeien doen de dames zeer goed. Als ik de dames van het netje verwijder en rechtop zet zullen de grootste dames rond de 70 cm zijn waarom die 3 zo achter blijven vraag ik me af.
Comment