Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De Blackberry ziet er de mooiste en sterkste uit (ruikt zelfs al wat), verder groeien de Wonder woman en Orange bud het snelst en best!
Ik heb één Orange bud getopt, dan heb ik dat ook eens getest..
Zaterdag kregen ze voor het eerst een beetje Atami Startbooster en nog iets waar ik de volgende keer een foto van ga nemen (kan niet op de naam komen), iets die je bodem gezond houd etc.
Er is een pot bijgekomen (die bruine) van een medeforummer met een plantje die 3 weken zal voorgroeien in m'n tent om dan outdoor te bloeien bij die persoon thuis.
Zijn die blaadjes op de laatste foto normaal, of gelig?
Heeft tijdje geduurd maar ik had niks speciaals te melden of te vragen..
Hier komt ie:
20/08/2013:
Temp. overdag: 26,5 a 27 C°
Temp. s'nachts: 22 C°
LV: plusminus 60%
Voeding: PK-boost, Topbooster, caMg-boost, regulator
EC: Meter kapot Maar ik schaf me pas voor de volgende kweek een nieuwe (duurdere) aan.
PH: 6,5 (Zou deze verlaagd moeten worden )
Vandaag 5 weken in bloei.
Geen last van ongedierte of gele bladeren, behalve de onderste dan die sowiso verloren gaan bij de bloei.
De bladeren die vanzelf loskomen haal ik regelmatig weg.
Tot nu geen probs neem ik aan..
De plant in die kleine pot is eentje die maar één week voorgroei kreeg, en dat plantje is niet van mij. Is veel minder bossig maar heeft wel al mooie buds.
Zo ook weer aan komen waaien,hoop dat je nu wel update`s blijf plaatsen.
Haal je ph naar 6.0.
Heb ik dus niet gedaan.. Veel te druk gehad.. Zal bij een volgende kweek dan maar eens een deftig verslag maken.
Ondertussen zijn ze allemaal geoogst buiten de Blackberry en 1 Wonder woman.
De opbrengsten tot nu toe (droog):
Orange bud 1: 28 gr
Orange bud 2: 24,6 gr
Orange bud 3: 31 gr
Die wiet is heel sterk, smaakt ook heerlijk.
Wonder woman 1: 9,5 gr
Wonder woman 2: 16 gr
Wonder woman 3: nog onbekend
De 2 planten die al geoogst waren zijn goed van smaak en effect, maar brachten weinig op en beiden hadden op enkele plekken toprot.
A.M.S.: 19 gr
Heel apart van smaak, sterke buzz
White rhino: 26 gr
Mijn absolute favoriet; heel witte plant, heerlijke smaak, langdurig effect, rugpijn 100% weg, jammer dat van de 3 zaadjes maar één ontkiemt was.
Auto-Northern lights: 28 gr
Heel dunne wiet, lijkt op buitenwiet, rare nootachtige smaak, sterke stoned
Volgende keer een nieuwe PH en EC meter gebruiken en beter bijhouden.
Verder vind ik de rootpouches wel handig.
Ook heeft de Orange bud die bij het verpotten een zakje "rootextender" kreeg dikkere wortels aangemaakt dan de andere planten.
Comment