Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ziet er toppie uit !
    en idd al veel bruine haartjes (wel fijn een snelle bloeier)ik heb deze zaadjes ook gehaald in mn growshop maar dan voor de buitenkweek.

    Comment


      ziet er weer heel goed uit ijsco

      Comment


        Bedankt Leo en @ Markster, het is inderdaad een beste snelle bloeier, da's het voordeel van een pure Indica. Ben benieuwd hoe die het bij jou buiten doet.

        De vorige kweek had ik ook een plant die in week 7 klaar was. Of doe ik iets fout waardoor ze wat te snel gaan of kan dat niet?

        Greetzz

        Comment


          Zeer mooie foto's ijscoman! Ziet er veelbelovend uit

          Comment


            de grootte van de plant heeft er denk ik ook vee mee te maken

            groet

            Comment


              ik denk dat t komt omdat je plantjes t goed hebben bij je!en miss heeft hobbyist ook wel een punt .

              Comment


                Thanx voor de reply's en Ik hoop dat je gelijk hebt Markster

                Maar denk inderdaad ook dat Hobby een punt heeft want de andere twee zijn een stukje groter. Afghani 3 zal dan dus wel eerder met de bloemen zijn begonnen terwijl de andere twee eerst nog een beetje de lengte in groeiden. Nu ik er zo bij na denk is het ook wel logisch dat ie dan eerder klaar is

                Ze is nog wel mooi groen en ga haar zaterdag of zondag kappen, dan heeft ze 10/11 dagen geen voeding meer gehad. Ik geef haar alleen af en toe nog wat Cannaboost mee.

                Ik heb trouwens wel zo links en rechts wat bruine bladpunten in de tent maar dat zijn enkel bladeren die tegen de wand van de tent aangroeien. Is dat een gevolg van het hooghouden van de lv in het begin, dus dat de wanden nat zijn geweest, of door dat spintmiddel van Bayer die langs de wand is gedropen? Niet dat ik of de plant er verder last van heeft maar ben toch nieuwsgierig

                Greetzz

                Comment


                  ziet er super uit man!!!!!!!!!!!

                  Comment


                    Comment


                      Mmmmmm best lekker

                      Nu is het niet lang meer he, als je er kan vanblijven tenminste

                      greetz
                      Why drink & drive i'f you can smoke & fly

                      Comment


                        Ik heb geduld dus kan er wel afblijven Bovendien ben ik nog mijn vorige kweek aan het roken.

                        Het komt allemaal mooi uit zo. Ik zie vandaag toch weer wat nieuwe witte haartjes, zowel op de top als op de kleine topjes. mmmm what to do Ik moet deze week die trichomes checken geloof ik

                        Greetzz

                        Comment


                          Zo, de tijd is aangebroken om de bijl in de afghani te planten en om haar daarna met een schaar te bewerken Heb haar er gisteravond al even uitgehaald zodat ik nu mooi knippen kan. Ze ziet er nog best leuk uit zo op haar einde met 80% bruine pistels overal. De trichomes zijn redelijk amber maar moet de volgende keer toch een betere loep of vergrootglas hebben, ik kijk er nu scheel van.

                          Dus even een dikke joint flexen, handschoenen aan en knippen maar, ze is trouwens relatief klein en ik verwacht ook niet dat hier veel aan zit. Ze heeft geen superdikke toppen maar ruiken wel smakelijk, beetje zoet. Ik moet wel zeggen dat ze allemaal absoluut niet sterk ruiken, ik ruik zeg maar niets buiten de tent en in de tent alleen met mijn neus bijna in de planten.... of ik ben de geur al zo gewend

                          Greetzz
                          Attached Files

                          Comment


                            succes,laat me even weten hoe die afhanis smaken.heb er ook zo in mn tent staan.
                            Groeten

                            Comment


                              Ziezo de klus is geklaard Alleen de hoofdtop is wel lekker dik, de rest valt best wel tegen maar ziet er wel lekker uit. De echte onderste nodes waren de moeite niet om te knippen dus heb die weggepleurd. Dit was dan ook de kleinste plant.

                              Morgen is de volgende Afghani aan de beurt en maandag de laatste. Dan kan ik volgende week zaterdag en zondag de beide Twisted Shacks doen, ik hoop dat ze het halen want eentje ziet best wel geel. Deze twee hebben wel dikke toppen

                              @Bro, thanks en ik laat het zeker weten

                              Foto's van de TS plantjes, foto 1 en 2 zijn beide hoofdtoppen

                              Greetzz
                              Attached Files

                              Comment


                                Lekker lekker !! Jij gaat een leuke tijd tegemoet !!
                                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                                Comment

                                Bezig...
                                X