Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Jack 47

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x Jack 47

    Korting op 420shop
    5 x jack 47 van sweet seeds: 33€/3st.





    This super hybrid is the result of crossing two of the strongest varieties of all times, Jack Herer and AK-47. Our stud, AK-47, was specially selected for its great yield and strong effect. Jack Herer the other half of the cross is the same elite clone used in our Black Jack which some of you already know.
    Jack 47 is a super yielding plant with demolishing effects combining the best qualities of both progenitors in one genetic variation. The plant possesses extraordinary vigour which translates into large buds with a great abundance of resin even in the accompanying leaves.
    The aromas and flavours of the variety are sweet and scented inherited from our mother Jack Herer.
    We would highlight that this variety offers great resistance to fungus attacks bearing in mind the size and density of the buds produced by this variety.
    Due to the genetic freshness and hybrid vigour of this plant it is apt for all types of cultivation. Its extraordinary vigour produces strong and health cuttings which in optimum conditions can take root very quickly, even in 7 days.
    This variety is not recommended for new consumers.

    Indian /Sativa: 25%-75%
    Production: Maximum
    Interior Blooming: 9 and a half weeks
    Exterior Blooming: end of October
    THC: 18-24% CBD: 1,6% CBN: 0,5



    Had er 6 in pitpots gestopt: 1 niet uitgekomen...






    Vandaag in me Groeitent geplaatst...Daarna in me bloeitent...
    Attached Files
    Last edited by Biggrower; 27 December 2008, 00:56.

    #2
    Ziet er goed uit! Mooie topjes had je vlede "wijfie", ook een Jack 47?
    Succes met de kweek


    Peace

    PS: Heb het topic even verplaatst naar de Binnenkweek sectie.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey View Post
      Ziet er goed uit! Mooie topjes had je vlede "wijfie", ook een Jack 47?
      Succes met de kweek


      Peace

      PS: Heb het topic even verplaatst naar de Binnenkweek sectie.

      Me vorige was deze:

      Royal Queen Fem Ice (5seeds)







      Height of the plant: 50-60 cm
      Effect: physically stoned
      Genetic background: mainly indica
      THC content: 15-20%
      Flowering time: 8-10 weeks
      Yield: +/- 450 grams
      Harvest month: September





      Ps: Thanks

      Comment


        #4
        Om even ambetant te doen: Is het feminised of female zaad?
        Mocht je me nog niet kennen, ik ben degene die zo geinteresseerd is in vrouwelijke zaadvormen en er veel over opzoek. Of ik een grote fan word valt af te wachten als ik ga

        Greetzzz

        Jona
        Last edited by Jona; 27 December 2008, 01:04.

        Comment


          #5
          @ jona... Sweed seeds is female

          ps: je doet niet ambetant, vragen staat vrij

          Comment


            #6
            Mag ik dan vragen hoeveel gram die topjes op de foto opleverden? Dan kan ik zo'n beetje beginnen schatten wat mijn sad's gaan opleveren.

            @ jona, al het zaad van sweet seeds is feminised en blijkbaar van betere kwaliteit dan Dutch passion
            Vdb had geen herma's, ik heb geen herma's en biggrower met zijn moham ram ook niet.

            Comment


              #7
              Veel beter dan dutch pasion,prijs en kwaliteit.
              Het plantje dat je daar ziet weegt nat zo'n 97 gram denk 25 droog had er 6 dus 150 gram in een 250w tentje 0,6 gram/watt.
              De volgende keer beter,het was een proefkweekje.
              En ja sweet seeds is feminist,maar zo zijn alle female zaden,wat men ook verteld.

              Neem nu Big bang van greenhous,hij beweerd dat zijn zaad hermavrij zijn en al m'n vrienden die het uitgeprobeerd hebben,hadden prijs,minimaal 2 planten die herma's zijn geworden,zelfs 1 heel z'n tent(was wel z'n eerste keer),dus het verhaaltje van female(denk ik)bestaat niet.

              Comment


                #8
                Ja, kan ik inkomen. Veel mensen die geld aan het scheppen zijn en dat allemaal onterecht met die Female en ook feminised verhaaltjes. Ik probeer de volgende keer ook iets anders maar of het Dutch Passion zal worden valt zozeer te betwijfelen :s. Eerst zien of ik een deftige oogst kan binnen halen. Dan een stekkenkweek en daarna moeten we er nog eens over denken . Tot dan volg ik alleszinds jou draadje!

                Greetzzz

                Comment


                  #9
                  Fotoupdate

                  Nu zitten ze in 4l potten.




                  Smoking GRTZ
                  Attached Files

                  Comment

                  Bezig...
                  X