Hoi,
Hier gaat mijn eerste kweekverslagje komen.. 10 zaadjes Skunk #1 besteld
Maar ik zou graag met de max 2 planten in de kast hebben staan en de rest bewaren voor eventueel erna eens te zetten.. (dus in totaal wil ik 5 pogingen doen en kijken of ik wat groene vingers heb
)
Mijn kast is 1m/1m/1.70m.. (Foto's Ivm mn kast te vinden bij Member Introduction op het forum
)
Set is misschien wat oversized maar dit komt omdat ik dit hier goedkoop op de kop heb kunnen tikken
Ben momenteel nog aan het wachten op de zaadjes..
Kheb alsinds al 1 vraag, ik heb hier vloeibare meststof met organische voedingselementen staan (kan ik hier al iets mee beginnen?)
Waarborgen;
suspensie van samengestelde meststoffen NPK 5-6-7
5% stikstof totaal (N) waarvan
3% ureumstikstof
2% organische stikstof afkomstig van vinasse
6% Fosforzuuranhydride (P2O5) oplosbaar in water en neutraal ammoniumcitraat
waarvan 6% fosforzuuranhydride oplosbaar in water
7% Kaliumoxide (K2O) oplosbaar in water
Mvg
Hier gaat mijn eerste kweekverslagje komen.. 10 zaadjes Skunk #1 besteld
Maar ik zou graag met de max 2 planten in de kast hebben staan en de rest bewaren voor eventueel erna eens te zetten.. (dus in totaal wil ik 5 pogingen doen en kijken of ik wat groene vingers heb
Mijn kast is 1m/1m/1.70m.. (Foto's Ivm mn kast te vinden bij Member Introduction op het forum
Set is misschien wat oversized maar dit komt omdat ik dit hier goedkoop op de kop heb kunnen tikken
Ben momenteel nog aan het wachten op de zaadjes..
Kheb alsinds al 1 vraag, ik heb hier vloeibare meststof met organische voedingselementen staan (kan ik hier al iets mee beginnen?)
Waarborgen;
suspensie van samengestelde meststoffen NPK 5-6-7
5% stikstof totaal (N) waarvan
3% ureumstikstof
2% organische stikstof afkomstig van vinasse
6% Fosforzuuranhydride (P2O5) oplosbaar in water en neutraal ammoniumcitraat
waarvan 6% fosforzuuranhydride oplosbaar in water
7% Kaliumoxide (K2O) oplosbaar in water
Mvg

De 2 'ladies' die achteraan liggen komen piepen 

Comment