Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

S.A.D.van Sweet seeds. (HB-XL,600w)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    S.A.D.van Sweet seeds. (HB-XL,600w)

    Korting op 420shop
    GS Alien.

    Hierbij wat uitleg over deze soort :








    Growing method: indoor / Outdoor.
    Sex: Female
    Genotype: Hibryd with Indica predominance
    Region: USA (Northen Ligths) and Afganistan
    Indoor Maturation: 50-60 days.
    Outdoor Maturation: 16-30 September
    THC:15-20%
    Yield: 400-500 gr/m2 indoor, 350-400 gr/plant outdoor.



    Ondertussen heb ik allen al ontkiemt:

    Deze foto is na 24 u in pitpot's:




    Deze foto is na 36 u in pitpot's:




    Vandaag in me Groeitent geplaatst...
    Attached Files

    #2
    Hoi,
    Ben net klaar met een kweekje van de deze, kan je maar zeggen dat het een lekker soortje is. Had de mijn 4weken laten voorgroeien en de grootste(oplaatste bloei) was max 1.20cm hoog en 75cm breed met pot, goed om te weten Met 14 zou ik maar een dag of 10 voorgroeien, succes verder
    Last edited by Vdb; 29 December 2008, 19:27.

    Comment


      #3
      Dit word een leuke kweek! Ziet er goed uit, allemaal ontkiemt is netjes. Ik ga je volgen.

      Greetzz

      Comment


        #4
        De mijn gaan dinsdag week 6 van de bloei in. Ruiken lekker ondertussen en de topjes worden mooi dik. Binnen een paar dagen start ik de 2de rond SAD. Kga ze 2 weken voorgroeien onder 4 spaarlampen, zo'n 6000 lumen voor een opp van 40 op 40. Hopelijk is da genoeg.

        Comment


          #5
          werken goed ofnie? die pitpotjes

          groet

          Comment


            #6
            ja die werken zeker goed,maar tusse watten lukt bij mij ook altijd dus waarom pitpots kopen?

            ik ben benieuwd naar je kweekje biggrower!

            veel succes,ik hou je verslagje in het oog...

            grtzzz

            Comment


              #7
              Pitpots vind ik persoonlijk beter...Ook omwille ik dure zaden neem en het minste vind om hen in een pitpotje te plaatsen( 15€/60st met verzendingskosten)

              Ik geef hen voorgroei tot m'n mo-ham ram's klaar zijn (dezelfde tent): http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eds-t2907.html

              Indica/Sativa : 90%/10% , deze zijn kleine plantjes daarmee een langere voorgroei.
              Vanavond nieuwe foto: "na 24u in groeitent"

              Smoking grtz

              Comment


                #8
                5dagen groei

                Van de 14 ontkiemde zijn er 2 die het niet hebben gehaald...
                Ze staan sinds laatste foto's al 1week in me groeitentje...
                Bezie hier foto=




                Heb daartussen 1speciaaltje, deze is de 1st X in m'n 2,5j kweekperiode dat ik deze heb....
                Heb er wel eens een verslag van gelezen, waar juist weet ik niet meer (heb zodanig veel verslagen gelezen)
                Het schijnt dat deze meer opbrengst hebben ...
                Het gaat hierover :



                Deze heet een TR...... (vul zelf maar in)

                Smoking GRTZ
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  een triploid wat heb ik nu gewonnen?
                  grapje,ik vind het echt wel show zo een triploid

                  een maat van mij heeft er nu op deze moment ook 1 staan,een triploid lowrider... ik zal er sebie ook wel eens een foto van trekken!

                  en of hij meer gaat opbrengen weet ik niet,ik hoop het voor ons en voor jou

                  grow ze...
                  Last edited by haze'o'lator; 6 January 2009, 13:30.

                  Comment


                    #10
                    ziet er goed uit hoor
                    wel grappig triploid,,

                    Comment


                      #11
                      @ haze 'o' later , Het is idd een triploid
                      gewonnen = 1gr'tje ? lol...
                      Ben benieuwd naar je foto toe ...

                      @ darkiess , thx...

                      Smoking grtz

                      Comment


                        #12
                        Wow, die zaadjes zijn precies wel kiemkrachtig als ik het zo bekijk! En die pitpots geloof ik ook wel in. Heb het nog niet geprobeerd maar dit is al het zoveelste voorbeeld dat het wel deftige materie is om in te laten ontkiemen of stekjes in te laten wortelen ook. Je bent niet de eerste die S.A.D's gaat zetten, wat heeft iedereen toch met dat soortje? Ligt het aan de smaak? opbrengst? Vreemd
                        Misschien is die triploid een fototje voor in de kalender waard?

                        Greetzzz

                        Comment


                          #13
                          Wow, die zaadjes zijn precies wel kiemkrachtig als ik het zo bekijk! En die pitpots geloof ik ook wel in.
                          Kheb hier ook weer 7 op 7 ontkiemd. Zondagavond tussen watten gelegd, gisteren waren er al 4 van open, vandaag de rest ook. Tzijn gewoon goei zaden, die sweet seeds.
                          Gelieve de quote functie correct te gebruiken, wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub !
                          Last edited by westport; 16 April 2009, 14:09.

                          Comment


                            #14
                            Ja, als het goeie zaden zijn mag Alien voor mijn part dat Dutch Passion gamma uit zijn winkel pleuren. Maarja, de kweek is nog lang niet afgelopen he. Met hermatjes op de loer is het altijd oppassen geblazen. Al hoop ik dat het allemaal goed gaat! We volgen deze

                            Comment


                              #15
                              En hier ook 7 op 7 boven de grond. Kga nu is iets nieuw proberen, ook 24/24 licht. 2 weken onder 4 spaarlampen in een boxje van 40 op 40, daarna onder de 600 watt hps als men ander geoogst zijn. Daar beginnen de haartjes bruin te zien maar komen er ook nog steeds witte bij.

                              Comment

                              Bezig...
                              X